Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2020-10-17, 20:14


wilczev







Wiek: 21
Na forum: 215 dni
Posty: 10
Nick w MP: ewdca



Respekt: 50


Siema, mam problem z wgranymi handlingami. Po zamontowaniu mk lub turbo nic im to nie dodaje. Przetestowalem to na aucie bez wgranego handlingu i mk / turbo dziala[/list]

Ostatnio zmieniony przez wilczev 2020-10-18, 01:04, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 20:54


Shuffle

Programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2344 dni
Posty: 2455
Nick w MP: Shuffle

Piwa: 6001

Respekt: 455,3
Respekt: 455,3



   Support Team: Cześć, jestem do tego, by Ci pomóc jak tylko potrafię.
Z tego co zrozumialem gryzą ci się 2 zasoby. MK to tez handling, zapewne nie ma dodawania

aktualny handling+nowy

tylko jest

oryginalny handling+nowy

i dlatego pewnie mieszają ci się. Sprawdz to prosze

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 21:15


wilczev







Wiek: 21
Na forum: 215 dni
Posty: 10
Nick w MP: ewdca



Respekt: 50


nie wiem gdzie moge to sprawdzić, pozatym nic w plikach z mk nie grzebałem więc najprawdopodobniej to jest przyczyną i nie wiem jak to naprawić, mk jest z psrpg-workshop

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 21:48


Shuffle

Programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2344 dni
Posty: 2455
Nick w MP: Shuffle

Piwa: 6001

Respekt: 455,3
Respekt: 455,3



   Support Team: Cześć, jestem do tego, by Ci pomóc jak tylko potrafię.
Ty mi nie podawaj nazwy tylko podaj mi kod... co mi po nazwie

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 21:51


wilczev







Wiek: 21
Na forum: 215 dni
Posty: 10
Nick w MP: ewdca



Respekt: 50


Kod:


elements = {}
elements["positions"] = {
["EZ 1"]={
marker = {-1763.10, -155.55, 3.08},
cuboid = {-1763.10, -155.55, 3.08, 6},
text = "Montaż wzmocnień"
}
}

local napis=createElement("text")
setElementData(napis, "name", "Dostępne ulepszenia:\nUlepszenie Silnika (Poziom 1)\nUlepszenie Silnika (Poziom 2)\nUlepszenie Silnika (Poziom 3)")
setElementPosition(napis, -1763.10, -155.55, 3.08)

for i,v in pairs(elements["positions"]) do
v.cuboid = ColShape.Sphere(unpack(v.cuboid))
v.marker = Marker(v.marker[1], v.marker[2], v.marker[3]-0.90, "cylinder", 3, 255,255,0)
end

addEvent("mk1", true)
addEventHandler("mk1", getRootElement(), function()
local hajs = getPlayerMoney(source)
local ccar = getPedOccupiedVehicle(source)
local cena = 15000000

if getElementData(ccar, "vehicle:ownedPlayer") == getElementData(client, "player:sid") then
if hajs < cena then triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "Nie stać Cię aby zakupić to ulepszenie!", "error") return end
local id = getElementData(ccar, "vehicle:id")
if not id then triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "To nie jest pojazd prywatny!", "error") return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND mk1=?",getElementData(ccar, "vehicle:id"), "1")
if #qr == 1 then triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "Posiadasz już to ulepszenie:\n#007affUlepszenie Silnika\nPoziom 1", "info") return end
exports["pystories-vehicles"]:onSaveVehicle(ccar)
destroyElement(ccar)
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET parking=1,tp_to_parking=? WHERE id=?","Zamontowal MK1", id)
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET mk1=1 WHERE id=?", id)
triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "Pomyślnie zamontowano ulepszenie:\n#00c606Ulepszenie Silnika\nPoziom 1", "success")
takePlayerMoney(source, cena)
else
triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "To nie jest Twój pojazd!", "warning")
end
end)

addEvent("mk2", true)
addEventHandler("mk2", getRootElement(), function()
local hajs = getPlayerMoney(source)
local ccar = getPedOccupiedVehicle(source)
local cena = 25000000

if getElementData(ccar, "vehicle:ownedPlayer") == getElementData(client, "player:sid") then
if hajs < cena then triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "Nie stać Cię aby zakupić to ulepszenie!", "error") return end
local id = getElementData(ccar, "vehicle:id")
if not id then triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "To nie jest pojazd prywatny!", "error") return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND mk2=?",getElementData(ccar, "vehicle:id"), "1")
if #qr == 1 then triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "Posiadasz już to ulepszenie:\n#007affUlepszenie Silnika\nPoziom 2", "info") return end
exports["pystories-vehicles"]:onSaveVehicle(ccar)
destroyElement(ccar)
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET parking=1,tp_to_parking=? WHERE id=?","Zamontowal MK2", id)
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET mk2=1 WHERE id=?", id)
triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "Pomyślnie zamontowano ulepszenie:\n#00c606Ulepszenie Silnika\nPoziom 2", "success")
takePlayerMoney(source, cena)
else
triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "To nie jest Twój pojazd!", "warning")
end
end)

addEvent("mk3", true)
addEventHandler("mk3", getRootElement(), function()
local hajs = getPlayerMoney(source)
local ccar = getPedOccupiedVehicle(source)
local cena = 45000000

if getElementData(ccar, "vehicle:ownedPlayer") == getElementData(client, "player:sid") then
if hajs < cena then triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "Nie stać Cię aby zakupić to ulepszenie!", "error") return end
local id = getElementData(ccar, "vehicle:id")
if not id then triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "To nie jest pojazd prywatny!", "error") return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND mk3=?",getElementData(ccar, "vehicle:id"), "1")
if #qr == 1 then triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "Posiadasz już to ulepszenie:\n#007affUlepszenie Silnika\nPoziom 3", "info") return end
exports["pystories-vehicles"]:onSaveVehicle(ccar)
destroyElement(ccar)
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET parking=1,tp_to_parking=? WHERE id=?","Zamontowal MK3", id)
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET mk3=1 WHERE id=?", id)
triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "Pomyślnie zamontowano ulepszenie:\n#00c606Ulepszenie Silnika\nPoziom 3", "success")
takePlayerMoney(source, cena)
else
triggerClientEvent(client, "onClientAddNotification", client, "To nie jest Twój pojazd!", "warning")
end
end)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 21:56


Shuffle

Programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2344 dni
Posty: 2455
Nick w MP: Shuffle

Piwa: 6001

Respekt: 455,3
Respekt: 455,3



   Support Team: Cześć, jestem do tego, by Ci pomóc jak tylko potrafię.
To jest nadawanie tylko w bazie. Po kupieniu z tego co widze wysyla pojazd do przecho, wiec podaj mi kod na odbieranie z przecho

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 22:05


wilczev







Wiek: 21
Na forum: 215 dni
Posty: 10
Nick w MP: ewdca



Respekt: 50


Kod:

local marker=createMarker(-2123.79, -41.99, 35.32-0.90, "cylinder", 4, 255,255,255,20)
createBlip(-2116.06, -31.26, 35.32, 35,2,0,0,0,0,0,250)
local mdestroy = createColCuboid(-2127.52, -45.30, 34.32, 7.02, 6.51, 3.64)
local t=createElement("text")
setElementData(t,"scale",1.5)
setElementData(t,"name","Garaż")
setElementPosition(t,-2123.79, -41.99, 35.32)

addEvent("onParkingGetRekords", true)
addEventHandler("onParkingGetRekords", root, function()
local sid=getElementData(source,"player:sid")
if not sid then return end
local result=exports["pystories-db"]:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE ownedPlayer=? and parking=1",sid)
if #result > 0 then
triggerClientEvent(source, "onParkingGetVehicles", source, result)
end
end)

addEventHandler("onColShapeHit", mdestroy, function(el,md)
if getElementType(el) == "player" then
local veh=getPedOccupiedVehicle(el)
if not veh then return end
if getVehicleController(veh) ~= el then return end
local id=getElementData(veh,"vehicle:id")
if not id then return end
if isTimer(timeroddania) then return end
setElementFrozen(veh,true)
toggleControl(el,"enter_exit",false)
timeroddania=setTimer(function()
setElementFrozen(veh,false)
local id=getElementData(veh,"vehicle:id")
if not id then return end
exports["pystories-vehicles"]:onSaveVehicle(veh)
removePedFromVehicle(el)
destroyElement(veh)
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET parking=1 WHERE id=?", id)
toggleControl(el,"enter_exit",true)
end, 3000, 1)
elseif getElementType(el) == "vehicle" then
local peds= getVehicleOccupants(el)
if #peds > 0 then return end
local id=getElementData(el,"vehicle:id")
if not id then return end
if isTimer(timeroddania) then return end
timeroddania=setTimer(function()
setElementFrozen(el,false)
local id=getElementData(el,"vehicle:id")
if not id then return end
exports["pystories-vehicles"]:onSaveVehicle(el)
destroyElement(el)
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET parking=1 WHERE id=?", id)
end, 3000, 1)
setElementFrozen(el,true)
setVehicleLocked(el,true)
end
end)

addEvent("onParkingVehicleSpawn", true)
addEventHandler("onParkingVehicleSpawn", root, function(id)
if not id then return end
local spawn=exports["pystories-vehicles"]:onRespawnVehicles(_,id,{-2110.02, -42.70, 35.18, 359.4, 359.9, 0.5})
if spawn then
triggerClientEvent(thePlayer, "createNotif",thePlayer,"Pomyślnie wyjęto pojazd z parkingu",3,"success")

end
end)


[ Dodano: 2020-10-17, 22:10 ]
tutaj w pystories-vehicles doszukałem sie takiej linijki kodu

Kod:

local mk1 = vehicle['mk1']
if tonumber(mk1) ~= 0 then
local acceleration = getVehicleHandling(veh).engineAcceleration
local velocity = getVehicleHandling(veh).maxVelocity
setVehicleHandling(veh,"engineAcceleration", acceleration+15)
setVehicleHandling(veh,"maxVelocity", velocity+25)
end
local mk2 = vehicle['mk2']
if tonumber(mk2) ~= 0 then
local acceleration = getVehicleHandling(veh).engineAcceleration
local velocity = getVehicleHandling(veh).maxVelocity
setVehicleHandling(veh,"engineAcceleration", acceleration+18)
setVehicleHandling(veh,"maxVelocity", velocity+25)
end
local mk3 = vehicle['mk3']
if tonumber(mk3) ~= 0 then
local acceleration = getVehicleHandling(veh).engineAcceleration
local velocity = getVehicleHandling(veh).maxVelocity
setVehicleHandling(veh,"engineAcceleration", acceleration+22)
setVehicleHandling(veh,"maxVelocity", velocity+25)
end
local turbo = vehicle['turbo']
if tonumber(turbo) ~= 0 then
local acceleration = getVehicleHandling(veh).engineAcceleration
local velocity = getVehicleHandling(veh).maxVelocity
setVehicleHandling(veh,"engineAcceleration", acceleration+14)
--setVehicleHandling(veh,"maxVelocity", velocity+10)
end


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 22:15


Shuffle

Programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2344 dni
Posty: 2455
Nick w MP: Shuffle

Piwa: 6001

Respekt: 455,3
Respekt: 455,3



   Support Team: Cześć, jestem do tego, by Ci pomóc jak tylko potrafię.
I dla jasności, chodzi o to ze jak masz np mk to dziala, ale jak masz mk i turbo to dziala tylko turbo tak?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 22:26


wilczev







Wiek: 21
Na forum: 215 dni
Posty: 10
Nick w MP: ewdca



Respekt: 50


Nie, z mk i turbo wszystko działa, przed chwilą nawet przetestowałem dla pewności chodzi mi głownie o to, że tuny osiągów nic nie dają na custom handlingach. Na zwykłych działa to perfekcyjnie.

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 22:44


Shuffle

Programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2344 dni
Posty: 2455
Nick w MP: Shuffle

Piwa: 6001

Respekt: 455,3
Respekt: 455,3



   Support Team: Cześć, jestem do tego, by Ci pomóc jak tylko potrafię.
Nie rozumiem, mow slangiem normalnym, nie serwerowym. Wyjasnij - nie znam tego GM...

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 22:56


wilczev







Wiek: 21
Na forum: 215 dni
Posty: 10
Nick w MP: ewdca



Respekt: 50


Jest mk, turbo itp.
Działają na zwykłych handlingach
Nie działają na wgranym handlingu

gm to SummerLife

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-18, 00:00
Post wygaśnie: 10.22, 10:44 wygaszony przez: PatryKK.


PatryKK.

Emeryt LUA






Wiek: 21
Na forum: 1010 dni
Posty: 975
Nick w MP: PatryKK.

Piwa: 1674

Respekt: 311,5
Respekt: 311,5Respekt: 311,5Respekt: 311,5



Nazwa tematu jest nieczytelna/niezrozumiała.
Popraw ją, inaczej temat zostanie usunięty.




Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: Wczoraj 10:44
Post wygaśnie: 10.22, 10:44 wygaszony przez: PatryKK.


PatryKK.

Emeryt LUA






Wiek: 21
Na forum: 1010 dni
Posty: 975
Nick w MP: PatryKK.

Piwa: 1674

Respekt: 311,5
Respekt: 311,5Respekt: 311,5Respekt: 311,5



Temat został zamknięty, z powodu naruszenia zasad lub wyczerpania treści.




Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: handlingi
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: