Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2014-01-21, 13:34


Iggy

#admin






Wiek: 24
Na forum: 4057 dni
Posty: 3429
Nick w MP: Iggy

Piwa: 1621

Respekt: 915
Respekt: 915Respekt: 915


   Administrator: Admin ma zawsze rację | REGULAMIN FORUM | REKLAMA/VIP | .
Cze??. Mam ma?y problem. Jak znie?? limit obiekt?w SAMP? Mam jeszcze jedno pytanko. Czy aby mie? CreateDynamicObject, wystarczy pomi?dzy CreateObject wstawi? to Dynamic, czy to si? tworzy przy wgrywaniu czy jak? :)

Za pomoc :piwo: :piwo: .

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-21, 14:02


Quis

Wszechwiedzący






Wiek: 29
Na forum: 4607 dni
Posty: 464
Nick w MP: Quis

Piwa: 1104

Respekt: 325
Respekt: 325Respekt: 325Respekt: 325

?eby zwi?kszy? limit obiekt?w trzeba u?y? streamera. Aktualnie najpopularniejszym jest streamer by incognito dost?pny tutaj
Dodajesz plugin do serwera i include do swojego gamemode, w tym include jest deklaracja funkcji CreateDynamicObject kt?rej potem si? u?ywa do tych obiekt?w.

Pozdrawiam

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-21, 14:32


B!4CK

Never give UP!






Wiek: 30
Na forum: 5270 dni
Posty: 1047
Nick w MP: John

Piwa: 1891

Respekt: 124,2
Respekt: 124,2

Podpis
Cześć
! :)


Projekt, który poruszy scenę platformy SA:MP!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-22, 16:03


Iggy

#admin






Wiek: 24
Na forum: 4057 dni
Posty: 3429
Nick w MP: Iggy

Piwa: 1621

Respekt: 915
Respekt: 915Respekt: 915


   Administrator: Admin ma zawsze rację | REGULAMIN FORUM | REKLAMA/VIP | .
blackelegy, zrobi?em to tak jak w twoim poradniku, ale mam ma?y problem. Mam obiekty + pojazdy i chcia?bym, aby prze konwertowa?o mi to i to, ale gdy to wrzuc? to same pojazdy s?. :/ Najlepiej to jakby?cie mi powiedzieli jakie opcje w tych dw?ch okienkach wybra?. :) Za pomoc :piwo: :piwo: .

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-22, 16:04


B!4CK

Never give UP!






Wiek: 30
Na forum: 5270 dni
Posty: 1047
Nick w MP: John

Piwa: 1891

Respekt: 124,2
Respekt: 124,2

Iggy, Musisz oddzielnie pojazdy, a obiekty. Tak b?dzie najlepiej dla Ciebie :) Czyli najpierw obiekty, a p??niej pojazdy.

Podpis
Cześć
! :)


Projekt, który poruszy scenę platformy SA:MP!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-22, 16:19


Iggy

#admin






Wiek: 24
Na forum: 4057 dni
Posty: 3429
Nick w MP: Iggy

Piwa: 1621

Respekt: 915
Respekt: 915Respekt: 915


   Administrator: Admin ma zawsze rację | REGULAMIN FORUM | REKLAMA/VIP | .
Aha. Ale jak wrzuci?em kod map do konwertera to p??niej nie mia?em create object, tylko co? takiego
Kod:

<map edf:definitions="editor_main">
<meta>
<info author='convertFFS.com' version='1.0' name='convertFFS map file' description='Converted by convertFFS' type='map' />
</meta>

<!--
Objects converted: 0
Vehicles converted: 0
Vehicle models found: 0
----------------------
In the time this conversion took to finish a hummingbird could have flapped it's wings 0.16 times!
-->
</map>
O co chodzi? Jak wrzuci?em kod z innego konwertera (by?o CreateObject itd), ale by?o to samo. :/ A jakbym chcia? osobno pojazdy i osobno obiekty to sobie to musz? oddzieli? w pliku map czy jak? :)

PS: O co chodzi z tymi takimi napisami typu:
Kod:

In the time this conversion took to finish a hummingbird could have flapped it's wings 0.16 times!
? R??ne takie wyskakuj? i nie wiem dlaczego.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-22, 16:42


Quis

Wszechwiedzący






Wiek: 29
Na forum: 4607 dni
Posty: 464
Nick w MP: Quis

Piwa: 1104

Respekt: 325
Respekt: 325Respekt: 325Respekt: 325

http://translate.google.pl/ - polecam.

Input - forma w jakiej podajesz dane do konwertera, zaznacz tutaj MTA Object 1.0 i MTA Vehicle 1.0
Output - forma w jakiej maj? "wyj??" dane z konwertera, daj tutaj SA-MP CreateObject czy co tam chcesz.

A te teksty w komentarzu, to takie ?artobliwe teksty od autora konwertera.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: jak :: znieść :: limit :: obiektów?
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » PAWN Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku