Mam taki problem otóż chciałbym aby po kliknieciu w "rozpocznij prace" respiło nam pojazd i ustawiało punkt do którego mamy jechać .. lecz nie wiem jak to ustawic mógł by ktoś pomóc ?
a tutaj kod
local baseX = 1920
local zoom = 1.0
local minZoom = 2
if sx < baseX then
zoom = math.min(minZoom, baseX/sx)
end
local x,y,z = -99.296501159668,1083.2281494141,19.7499713897715
local marker = createMarker(x, y, z-1, "cylinder" , 0.8,191, 191, 191)
local panel_x, panel_y_, panel_w, panel_h = 746/zoom, 372/zoom, 429/zoom, 238/zoom
local addKamizelka_x, addKamizelka_y, addKamizelka_w, addKamizelka_h = 9/zoom, 31/zoom, 155/zoom, 63/zoom
local addUSPs_x, addUSPs_y, addUSPs_w, addUSPs_h = 261/zoom, 31/zoom, 155/zoom, 63/zoom
if source == addKamizelka then
createVehicle ( 582, -82.071304321289,1078.6505126953,19.7421875)
outputChatBox (" Twój pojazd pracowniczy wyjechał z garażu wsiądz do niego")
addEventHandler("onClientGUIClick", addKamizelka )
end
function Open_panel (el)
if el~=localPlayer then return end
guiSetVisible(panel, true)
guiSetVisible(addKamizelka, true)
guiSetVisible(addUSPs, true)
showCursor(true,false)
end
addEventHandler ("onClientMarkerHit", marker, Open_panel)
function Close_panel(el)
if el~=localPlayer then return end
guiSetVisible(panel, false)
guiSetVisible(addKamizelka, false)
guiSetVisible(addUSPs, false)
showCursor (false,false)
end
addEventHandler ("onClientMarkerLeave",marker, Close_panel)
Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Źle miałeś ułożony event od klikania w przycisk.
Jeśli chcesz, aby pojazd każdy widział - musisz zrobić trigger do servera.
Żeby przenieść gracza do auta użyj funkcji
addEventHandler("onClientGUIClick", resourceRoot, function(bt, st)
if bt == "left" and st == "down" then
if source == addKamizelka then
outputChatBox (" Twój pojazd pracowniczy wyjechał z garażu wsiądz do niego")
triggerServerEvent("nadajpojazd:pracadorywcza", localPlayer)
end
end
end)
function Open_panel(el)
if el ~= localPlayer then return end
guiSetVisible(panel, true)
showCursor(true,false)
end
addEventHandler("onClientMarkerHit", marker, Open_panel)
function Close_panel(el)
if el ~= localPlayer then return end
guiSetVisible(panel, false)
showCursor(false,false)
end
addEventHandler("onClientMarkerLeave",marker, Close_panel)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach