Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.


Wysłany: 2019-02-14, 23:12


Mazeusz







Wiek: 25
Na forum: 751 dni
Posty: 52
Nick w MP: Mazeusz*



Respekt: 50


Ostrzeżeń: 80%
Witam zrobiłem w editorze mta 4 auta burito pod prace żeby ładnie to wyglądało ale jest problem ponieważ da się do nich wchodzić. Pomoże kto w tym jakiś skrypt albo komenda...

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-15, 15:37


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2506 dni
Posty: 3292

Piwa: 624

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Użyj eventu

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onVehicleStartEnter

i anuluj event za pomocą

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

cancelEvent


Pojazdy musisz tworzyć w tym samym skrypcie, gdzie tworzysz owe pojazdy.
Najlepiej użyć funkcji

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

createVehicle


Koordynaty możesz skopiować z mapeditora.

addEventHandler("onVehicleStartEnter", getResourceRootElement(), function(plr, seat, jacked)

if getElementModel(source) == 482 then
cancelEvent()
end
end)


Taki kod zablokuje wsiadanie do pojazdów stworzonych w tym skrypcie.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-15, 15:45


Mazeusz







Wiek: 25
Na forum: 751 dni
Posty: 52
Nick w MP: Mazeusz*



Respekt: 50


Ostrzeżeń: 80%
"Wilq" napisał/a:

Użyj eventu

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onVehicleStartEnter

i anuluj event za pomocą

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

cancelEvent


Pojazdy musisz tworzyć w tym samym skrypcie, gdzie tworzysz owe pojazdy.
Najlepiej użyć funkcji

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

createVehicle


Koordynaty możesz skopiować z mapeditora.

addEventHandler("onVehicleStartEnter", getResourceRootElement(), function(plr, seat, jacked)

if getElementModel(source) == 482 then
cancelEvent()
end
end)


Taki kod zablokuje wsiadanie do pojazdów stworzonych w tym skrypcie.


[ Dodano: 2019-02-15, 15:46 ]
i mam to zrobic w tym skrypcie co praca

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-15, 15:49


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2506 dni
Posty: 3292

Piwa: 624

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Tak, w tym samym skrypcie.

Pokaż finalny kod, jeśli chcesz.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-15, 16:02


Mazeusz







Wiek: 25
Na forum: 751 dni
Posty: 52
Nick w MP: Mazeusz*



Respekt: 50


Ostrzeżeń: 80%
"Wilq" napisał/a:

Tak, w tym samym skrypcie.

Pokaż finalny kod, jeśli chcesz.


Kurde przy robieniu auta on się nie pojawia w client.lua mam tak

local rozpocznij = createMarker(-1077.2125244141, -1156.9119873047, 128, "cylinder", 1,0, 255, 0, 100)
local t=createElement("text")
setElementData(t,"name", "PRACA: Transport Marihuanen\nZAROBEK: 750$\nOPIS: Przenoszenie pudeł z marihuanen")
setElementPosition(t,-1077.2125244141, -1156.9119873047, 129)
setElementDimension(t, 0)
setElementInterior(t, 0)

function vehicleSpawner(hitElement,matchingDimension)
if getElementType(hitElement) == "player" then
if getPedOccupiedVehicle(hitElement) == false then
local x,y,z = getElementPosition(hitElement)
local veh = createVehicle(482, -1035, -1152, 130)
warpPedIntoVehicle(hitElement,veh)
end
end
end

[ Dodano: 2019-02-15, 16:13 ]
ok mam juz

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-15, 16:21


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2506 dni
Posty: 3292

Piwa: 624

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Tworzenie pojazdów zrób po serverze, wtedy każdy będzie je widział.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-15, 16:43


Mazeusz







Wiek: 25
Na forum: 751 dni
Posty: 52
Nick w MP: Mazeusz*



Respekt: 50


Ostrzeżeń: 80%
A jeszcze jak zrobić zeby stał i nie dało sie go przesunąć i niszczyć

addEvent("pin", true)
addEventHandler("pin", root,function()
givePlayerMoney(client, 750) --- Tutaj zmień wartość, na jaką chcesz!(Pieniądze za paczeke)
outputChatBox ( "#00ff00[#ffffffFamiliaRP#00ff00]#ffffffZa dostarczenie paczki otrzymujesz 750$.", getRootElement(), 255, 255, 255, true )
end
)
-- Tworzy auto
local veh = createVehicle(482, -1035, -1152, 130 , 0, 0, -90, 404)
function vehicleSpawner(hitElement,matchingDimension)
if getElementType(hitElement) == "player" then
if getPedOccupiedVehicle(hitElement) == false then
local x,y,z = getElementPosition(hitElement)
local veh = createVehicle(482, -1035, -1152, 130)
warpPedIntoVehicle(hitElement,veh)
end
end
end
mVehicles = { [482]=true }

function enterVehicle ( player, seat, jacked )
if ( mVehicles[getElementModel(source)] ) then
cancelEvent()
outputChatBox ( "Nie posiadasz kluczy!", player )
end
end
addEventHandler ( "onVehicleStartEnter", getRootElement(), enterVehicle )

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-15, 16:51


jagoreq







Wiek: 18
Na forum: 1299 dni
Posty: 220
Nick w MP: dwd

Piwa: 17

Respekt: 66,3


Ostrzeżeń: 20%
setElementFrozen(veh,true)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-15, 17:17


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2506 dni
Posty: 3292

Piwa: 624

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Żeby się nie niszczyło użyj funkcji

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

setVehicleDamageProof


Kod powinien wyglądać tak:

addEvent("pin", true) 

addEventHandler("pin", root,function()
givePlayerMoney(client, 750) --- Tutaj zmień wartość, na jaką chcesz!(Pieniądze za paczeke)
outputChatBox ( "#00ff00[#ffffffFamiliaRP#00ff00]#ffffffZa dostarczenie paczki otrzymujesz 750$.", getRootElement(), 255, 255, 255, true )
end
)
-- Tworzy auto
local veh = createVehicle(482, -1035, -1152, 130 , 0, 0, -90, 404)
setVehicleDamageProof(veh, true)
setElementFrozen(veh, true)
function vehicleSpawner(hitElement,matchingDimension)
if getElementType(hitElement) == "player" then
if getPedOccupiedVehicle(hitElement) == false then
local x,y,z = getElementPosition(hitElement)
local pojazd = createVehicle(482, -1035, -1152, 130)
warpPedIntoVehicle(hitElement, pojazd)
end
end
end
mVehicles = { [482]=true }

function enterVehicle ( player, seat, jacked )
if ( mVehicles[getElementModel(source)] ) then
cancelEvent()
outputChatBox ( "Nie posiadasz kluczy!", player )
end
end
addEventHandler ( "onVehicleStartEnter", getRootElement(), enterVehicle )


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Mazeusz
Wysłany: 2019-02-15, 17:29


Mazeusz







Wiek: 25
Na forum: 751 dni
Posty: 52
Nick w MP: Mazeusz*



Respekt: 50


Ostrzeżeń: 80%
Ok dzięki pifko leci a jak tune dawać tylko fele

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-15, 17:33


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2506 dni
Posty: 3292

Piwa: 624

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Funkcja

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

addVehicleUpgrade


Poniższy kod doda felgi 'Mega' dla pojazdu Burrito.
addEvent("pin", true) 

addEventHandler("pin", root,function()
givePlayerMoney(client, 750) --- Tutaj zmień wartość, na jaką chcesz!(Pieniądze za paczeke)
outputChatBox ( "#00ff00[#ffffffFamiliaRP#00ff00]#ffffffZa dostarczenie paczki otrzymujesz 750$.", getRootElement(), 255, 255, 255, true )
end
)
-- Tworzy auto
local veh = createVehicle(482, -1035, -1152, 130 , 0, 0, -90, 404)
setVehicleDamageProof(veh, true)
setElementFrozen(veh, true)
addVehicleUpgrade(veh, 1074)
function vehicleSpawner(hitElement,matchingDimension)
if getElementType(hitElement) == "player" then
if getPedOccupiedVehicle(hitElement) == false then
local x,y,z = getElementPosition(hitElement)
local pojazd = createVehicle(482, -1035, -1152, 130)
warpPedIntoVehicle(hitElement, pojazd)
end
end
end
mVehicles = { [482]=true }

function enterVehicle ( player, seat, jacked )
if ( mVehicles[getElementModel(source)] ) then
cancelEvent()
outputChatBox ( "Nie posiadasz kluczy!", player )
end
end
addEventHandler ( "onVehicleStartEnter", getRootElement(), enterVehicle )


Pozostałe felgi znajdziesz tutaj:
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Vehicle_Upgrades
ID 1025, 1073 - 1085, 1096-1098

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Mazeusz
Wysłany: 2019-02-15, 17:37


Mazeusz







Wiek: 25
Na forum: 751 dni
Posty: 52
Nick w MP: Mazeusz*



Respekt: 50


Ostrzeżeń: 80%
Dzięki wielkie pracę rozbuduje jeszcze i udostępnię.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: blokowanie :: wchodzenia :: auta
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: