Wysłany: 2019-05-13, 21:41
AsterBonzo
Otwórz ogień
Wiek: 19 Na forum: 2465 dni Posty: 187
Nick w MP: Hirahi
Piwa : 60
Witam tak jak w temacie mam pytanie jak zmieni? animacje markera skryptu z own world ?
Podpis
Pomagam jak potrafię
Wysłany: 2019-05-13, 21:43
Wilq
Wiek: 22 Na forum: 3926 dni Posty: 3410
Piwa : 739
Wy?lij kod marker?w, jakie posiadasz.
Wysłany: 2019-05-14, 15:41
AsterBonzo
Otwórz ogień
Wiek: 19 Na forum: 2465 dni Posty: 187
Nick w MP: Hirahi
Piwa : 60
Posiadam srkypt edytowany z own worlda ( z tego co wiem )
local strzalka = dxCreateTexture ( "strzalka.png" )
local marker = dxCreateTexture ( "marker.png" )
local tick = getTickCount ()
rot = 0
function getDistance ( element )
local x1 , y1 , z1 = getElementPosition ( element )
local x2 , y2 , z2 = getElementPosition ( localPlayer )
local distance = getDistanceBetweenPoints3D ( x1 , y1 , z1 , x2 , y2 , z2 )
if tonumber ( distance ) then
return tonumber ( distance )
end
return false
end
function dxDrawTextElement ( element , text )
if not getElementData ( localPlayer , "player:logged" ) then return end
if isPlayerMapVisible () then return end
local x , y , z = getElementPosition ( element )
z = ( z + 1.3 )- math . sin ( getTickCount ()/ 500 )* 0.07
local distance = getDistance ( element )
local sx , sy = getScreenFromWorldPosition ( x , y , z )
local rootx , rooty , rootz = getCameraMatrix ()
if x ~= 0 and y ~= 0 and z ~= 0 and sx and sy and distance < 10 and isLineOfSightClear ( rootx , rooty , rootz , x , y , z , false , false , false ) then
end
end
function dxDrawImageElement ( element )
local x , y , z = getElementPosition ( element )
local size = getMarkerSize ( element )
local r , g , b = 255 , 255 , 0
local distance = 1.3
if size >= 3 then
distance = 1.4
end
z = z + distance
dxDrawMaterialLine3D ( x , y , z + 1 , x , y , z , strzalka , 1 , tocolor ( r , g , b ))
end
addEventHandler ( "onClientRender" , root , function()
for i , v in ipairs ( getElementsByType ( "marker" )) do
if getMarkerType ( v ) == "cylinder" and getElementDimension ( v ) == getElementDimension ( localPlayer ) and getElementInterior ( v ) == getElementInterior ( localPlayer ) then
if getElementAlpha ( v ) ~= 0 then
setElementAlpha ( v , 0 )
end
local x , y , z = getElementPosition ( v )
if x ~= 0 and y ~= 0 and z ~= 0 then
z = z + 0.05
local size = getMarkerSize ( v )
local text = getElementData ( v , "text" ) or ""
dxDrawTextElement ( v , text )
dxSetRenderTarget ()
dxDrawImageElement ( v )
local r , g , b = 255 , 255 , 0
a = interpolateBetween ( 130 , 0 , 0 , 150 , 0 , 0 , ( getTickCount ()- tick )/ 2400 , "SineCurve" )
rot = rot + 0.0001
rx , ry = math . cos ( rot ) * size , math . sin ( rot ) * size
if not getElementData ( v , "selling" ) then
dxDrawMaterialLine3D ( x + rx , y + ry , z , x - rx , y - ry , z , marker , size * 2 , tocolor ( r , g , b , a ), x , y , z + 500000000 )
end
end
end
end
end )
Wysłany: 2019-05-14, 16:39
Wilq
Wiek: 22 Na forum: 3926 dni Posty: 3410
Piwa : 739
Funkcja
odpowiada za wykonywani animacji - w tym przypadku jest to przezroczysto?? obrazu.
Wysłany: 2019-05-14, 18:00
AsterBonzo
Otwórz ogień
Wiek: 19 Na forum: 2465 dni Posty: 187
Nick w MP: Hirahi
Piwa : 60
Nie wiem jak to zrobi? nadal poka?esz kawa?ek kodu ?
Wysłany: 2019-05-14, 21:10
Wilq
Wiek: 22 Na forum: 3926 dni Posty: 3410
Piwa : 739
Ten kod masz ju? u siebie, zobacz argument na wiki i por?wnaj z tym co masz w kodzie.
Wysłany: 2019-05-15, 15:58
AsterBonzo
Otwórz ogień
Wiek: 19 Na forum: 2465 dni Posty: 187
Nick w MP: Hirahi
Piwa : 60
ten kod ma tylko by zmienia? si? poziom widoczno?ci co pare sekund a ja chce ?eby m?g? si? kreci np jak na paradise i nie wiem jak to zrobi?
Wysłany: 2019-05-15, 21:33
Wilq
Wiek: 22 Na forum: 3926 dni Posty: 3410
Piwa : 739
Na logik?: zmieniasz przezroczysto?? na k?t rotacji i u?ywasz tego, wystarczy pokombinowa?. Pr?by mo?esz wykonywa? na lokalnym serwerze, te? nie jest to ?aden problem.
Mo?esz spr?bowa? u?y? wykonanej funkcji do animacji:
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA: animate
Wysłany: 2019-05-16, 14:01
AsterBonzo
Otwórz ogień
Wiek: 19 Na forum: 2465 dni Posty: 187
Nick w MP: Hirahi
Piwa : 60
jest dla mnie jeden problem nie wiem kt?re odpowiada za przezroczysto?? .
Wysłany: 2019-05-16, 16:56
Wilq
Wiek: 22 Na forum: 3926 dni Posty: 3410
Piwa : 739
Przezroczysto??:
czwarty argument funkcji
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA: tocolor
Tagi: jak :: zmienić :: animacje :: markera
Anonymous
Na forum: 245 dni
Posty: 1
Anonymous Koniecznie zajrzyj na: