Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2020-02-25, 17:41


MartinPanZycia

Zielony w LUA






Wiek: 26
Na forum: 3226 dni
Posty: 469
Nick w MP: Rodzaje

Piwa: 908

Respekt: 70,5

Ostrzeżeń: 40%
s-side

function calculateGearRatio()
    if getElementType(source) == "player" then
setTimer(function()
    playerHealth getElementHealth source )
    if playerHealth 20 then 
    fadeCamera(source ,false)
    setElementFrozen(sourcetrue)

    setPedAnimation source"BEACH""Lay_Bac_Loop", -1truefalse )
    setTimer(function ()
    --outputChatBox"* Straci?e? przytomno?? w wyniku utraty krwi"source)
    setPedAnimation source"BEACH""Lay_Bac_Loop", -1truefalse )
    setElementFrozen(sourcefalse)
    fadeCamera(sourcetrue)
    end20*10001)
end
end10000)
end
end

paczy?em w db3 i maj?c mnie jniz 20 hp nie uruchamia si? aniamcja, co? zrobi?em ?le ?

Podpis
Cześć w MTA jestem jako Rodzaje.
Wszystko jest po staremu nie zamierzam stawiać RPG.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-02-25, 18:19


Wilq







Wiek: 22
Na forum: 3926 dni
Posty: 3410

Piwa: 739

Respekt: 1225,8
Respekt: 1225,8

Funkcja w timerze musi posiada? argument odpowiadaj?cy graczowi. Tak samo timer w timerze, r?wnie? musi mie? zdefiniowany element za pomoc? czwartego i kolejnych argument?w (funkcji setTimer).
Spr?buj ten kod:

function calculateGearRatio()
  if (getElementType(source) == "player"then
    setTimer(function(player)
      local playerHealth getElementHealth(player)
      if (playerHealth 20then 
        fadeCamera(playerfalse)
        setElementFrozen(playertrue)
        setPedAnimation(player"BEACH""Lay_Bac_Loop", -1truefalse)
        
        setTimer(function(player2)
          --outputChatBox("* Straci?e? przytomno?? w wyniku utraty krwi"player2)
          setPedAnimation(player2"BEACH""Lay_Bac_Loop", -1truefalse)
          setElementFrozen(player2false)
          fadeCamera(player2true)
        end20 10001player)
      end
    end10000source)
  end
end


No i najwa?niejsze pytanie, czy funkcja calculateGearRatio jest podpi?ta do jakiegokolwiek eventu, w kt?rym 'source' to gracz? Bo je?li nie, to timery nigdy si? nie wykonaj?.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
MartinPanZycia
Wysłany: 2020-02-25, 20:05


MartinPanZycia

Zielony w LUA






Wiek: 26
Na forum: 3226 dni
Posty: 469
Nick w MP: Rodzaje

Piwa: 908

Respekt: 70,5

Ostrzeżeń: 40%
dzi?ki wielkie, dzia?a sprawnie teraz b?d? uwa?a? by w timerze by? ten argument odpowiadaj?cy graczowi

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: animacje :: zalezna
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » LUA » animacje zalezna od hp Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku