Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.


Wysłany: 2020-02-27, 00:44


SenpaiDarciok







Wiek: 21
Na forum: 398 dni
Posty: 10
Nick w MP: Devon/Darecki



Respekt: 50


Problem polega na tym gdy jezdzisz na sv tp cie w inne miejsce nie mam pojecia jak to zrobic na ;/ na dole zamieszcze skrypt na sv oraz busy ktore moga byc powiazane z tym
SV:
local b=createElement("text")

setElementData(b,"name","Praca: Kierowca Street-View\nZarobek:\n200,000PLN-400,000PLN\nWymagania: Prawo jazdy kat. B||Reputacja: 1500")
setElementPosition(b,696.082946, -1568.2774, 14.24218)


local zone = createColSphere(696.24291, -1572.50622, 14.24218,3 )
createBlip(696.24291, -1572.50622, 14.24218, 46,2,0,0,0,0,0,275)
local m1 = createMarker(696.082946, -1568.2774, 14.24218-1, "cylinder", 1.5, 35, 142, 35)
vehs = {}
local code = "StreetView"
veh_obj = {}

function removePreviousVehicles(plr)
for i,v in ipairs(getElementsByType("vehicle", resourceRoot)) do
local sby = getElementData(v, "zrespilGracz")
if sby and sby == plr and getPedOccupiedVehicle(plr) ~= v then
destroyElement(v)
end
end
end


addEventHandler("onMarkerHit", m1, function(el, md)
if getElementData(el, "player:srp") < 1500 then triggerClientEvent(el, 'onClientAddNotification', el, 'Nie posiadasz wystarczająco reputacji:\n1500 REP', 'error') return end
if getElementData(el, "vehicle_job_owner2") then
outputChatBox("Wystąpił błąd #6969, zgłoś się do CEO!", el)
return
end

if not md or getElementType(el) ~= "player" or getPedOccupiedVehicle(el) then return end
if getElementData(el,"player:job") then return end
if #getElementsWithinColShape(zone,"vehicle") >= 1 then outputChatBox("*Parking zajęty czekaj aż wyjedzie!",el) return end
local x,y,z = getElementPosition(el)
local bus1 = createVehicle(489, 691.4647, -1569.62280, 14.24218, 359.9, 360.0, 180)
setElementFrozen(el,true)
setElementData(bus1, "vehicle_job_owner2", el)
setElementData(bus1, "vehicle:fuel", 100000)
setElementData(bus1, "vehicle:mileage", math.random(15000,20000))
setVehicleHandling(bus1, "maxVelocity", 80.0)
setElementData(el,"player:job",code)
setTimer(warpPedIntoVehicle,200,1,el,bus1)
toggleControl(el,"enter_exit",false)
setTimer(toggleControl,2000,1,el, "enter_exit",true)
setTimer(setElementFrozen,2000,1,el, false)
triggerClientEvent(el, "STARTJobBus1", resourceRoot, bus1)

vehs[el] = bus1
veh_obj[bus1] = createObject(3031,0,0,0)
attachElements(veh_obj[bus1],bus1,0.3,-0.9,1.6,0,0,90)
end)

addEvent("STOPJobBus1", true)
addEventHandler("STOPJobBus1", resourceRoot, function()
local pojazd = getPedOccupiedVehicle(client)
if pojazd then
destroyElement(pojazd)
end
end)

addEventHandler("onPlayerVehicleExit",resourceRoot,function()
destroyElement(source)
setElementPosition(localPlayer,696.50, -1573.38, 14.24+0.1)
end)

addEvent("destroyVeh", true)
addEventHandler("destroyVeh", getRootElement(),
function()
if vehs[client] then
if isElement(vehs[client]) then destroyElement(vehs[client]) end
end
end)

addEventHandler("onElementDestroy",resourceRoot,function()
if getElementType(source) == "vehicle" then
if veh_obj[source] then destroyElement(veh_obj[source]); veh_obj[source] = nil end
end
end)

addEvent("onPlayerQuit", true)
addEventHandler ( "onPlayerQuit", getRootElement(), function()
if vehs[source] then
if isElement(vehs[source]) then destroyElement(vehs[source]) end
end
end)

Busy:
local blip = createBlip(1752.93, -1894.06, 13.59, 46,2,0,0,0,0,0,275)      


local m1 = createMarker(1752.93, -1894.06, 13.59-1, 'cylinder', 1.5, 10, 197, 255) --Miejsce rozpoczęcia pracy

setElementData(m1, 'typ', 'praca')
--local m2 = createPickup(1743.05, -1863.24, 13.58, 3, 1274, 0)
local t = createElement('text')
setElementPosition(t,1752.93, -1894.06, 13.59)
setElementData(t,"name","Praca dorywcza:\nKierowca autobusu")
local vehs = {}

local code = "Autobusy"
local zone = createColSphere ( 1793.85, -1886.32, 13.53, 4 )


addEventHandler("onMarkerHit", m1, function(el, md)
if getElementData(el, "player:srp") < 3000 then triggerClientEvent(el, 'onClientAddNotification', el, 'Nie posiadasz wystarczająco reputacji:\n3000 REP', 'error') return end
--bindKey("r", "down", function()
if getPedOccupiedVehicle(el) then return end
if not md or getElementType(el) ~= "player" or getPedOccupiedVehicle(el) then return end
if #getElementsWithinColShape(zone,"vehicle") >= 1 then outputChatBox("Parking zajęty czekaj aż wyjedzie!",el,255,255,255) return end
local x,y,z = getElementPosition(el)
local autbus = createVehicle(431, 1793.85, -1886.32, 13.53, 0.0, 0.0, 268.4)
setVehicleColor(autbus, 255,255,255)
exports.noti:showBox(el, "error","Proszę czekać\nTrwa konfiguracja systemu!")
setElementFrozen(el,true)
setElementData(autbus, "vehicle:fuel", 100)
setElementData(autbus, "vehicle:mileage", math.random(50000,80000))
setVehicleHandling(autbus, "maxVelocity", 160.0)
setElementData(autbus,"vehicle:desc","Transport of San Andreas")
setElementData(el,"player:job",code)
setTimer(warpPedIntoVehicle,2000,1,el, autbus)
setTimer(setElementFrozen,2000,1,el, false)
triggerClientEvent(el, "STARTJobBus", resourceRoot, autbus)


vehs[el] = autbus
end)

addEvent("STOPJobBus", true)
addEventHandler("STOPJobBus", resourceRoot, function()
local pojazd = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
if pojazd then
destroyElement(pojazd)
end
end)

addEvent("destroyVeh", true)
addEventHandler("destroyVeh", getRootElement(),
function()
if vehs[source] then
if isElement(vehs[source]) then destroyElement(vehs[source]) end
end
setElementPosition(client, 1755.83, -1892.90, 13.59)
end)

addEvent("onPlayerQuit", true)
addEventHandler ( "onPlayerQuit", getRootElement(), function()
if vehs[source] then
if isElement(vehs[source]) then destroyElement(vehs[source]) end
end
end)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-02-27, 07:32


TheSebaPL







Wiek: 16
Na forum: 1176 dni
Posty: 605
Nick w MP: TheSebaPL

Piwa: 1519

Respekt: 195,3
Respekt: 195,3Respekt: 195,3



   Support Team: Cześć, jestem do tego, by Ci pomóc jak tylko potrafię.
SenpaiDarciok, nie wiem czy ci o to chodzi ale masz tutaj linijkę i zmień pozycję gdzie ma cię respic po ukończeniu kursu.
Kod:

setElementPosition(localPlayer,696.50, -1573.38, 14.24+0.1)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-02-27, 10:54


SenpaiDarciok







Wiek: 21
Na forum: 398 dni
Posty: 10
Nick w MP: Devon/Darecki



Respekt: 50


"TheSebaPL" napisał/a:

SenpaiDarciok, nie wiem czy ci o to chodzi ale masz tutaj linijkę i zmień pozycję gdzie ma cię respic po ukończeniu kursu.
Kod:

setElementPosition(localPlayer,696.50, -1573.38, 14.24+0.1)


Tyle wiem przez sekunde tp na ta pozycje dziala ale po chwili przenosi na "busy" masz jakis pomysl?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-02-27, 11:03


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2506 dni
Posty: 3292

Piwa: 624

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Triggerujesz event destroyVeh, który jest w obu skryptach. Musisz je rozdzielić, zmień nazwę czy coś.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-02-27, 15:38


SenpaiDarciok







Wiek: 21
Na forum: 398 dni
Posty: 10
Nick w MP: Devon/Darecki



Respekt: 50


"Wilq" napisał/a:

Triggerujesz event destroyVeh, który jest w obu skryptach. Musisz je rozdzielić, zmień nazwę czy coś.


Masz pomysł na co?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-02-27, 17:03


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2506 dni
Posty: 3292

Piwa: 624

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Jak to na co, na inny event. Przecież wystarczy, że dopiszesz cyfrę 2 i wtedy tam gdzie teleportowałeś gracza z busów w triggerze też dodasz 2. Musisz to zmienić w miejscu, w którym korzystałeś z odpowiedniego eventu.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-02-28, 21:12


SenpaiDarciok







Wiek: 21
Na forum: 398 dni
Posty: 10
Nick w MP: Devon/Darecki



Respekt: 50


Zamykam

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: zle :: wyjsciu :: auta
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: