Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2020-04-23, 23:10


SamuelXDXD

Początkujący w C#






Wiek: 23
Na forum: 1987 dni
Posty: 17
Nick w MP: Kezoto



Respekt: 50

Ot?? robi? serwer RPG, chcia?bym aby moje ped'y w miejscu wykonywa?y zap?tlon? animacj? lecz nie wiem jak to zrobi?. M?g?by kto? da? skrypt?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-04-23, 23:17


Wilq







Wiek: 22
Na forum: 3684 dni
Posty: 3410

Piwa: 738

Respekt: 1225,8
Respekt: 1225,8


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

setPedAnimation


Argument 'loop' ustaw na warto?? true.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
SamuelXDXD
Wysłany: 2020-04-23, 23:18


SamuelXDXD

Początkujący w C#






Wiek: 23
Na forum: 1987 dni
Posty: 17
Nick w MP: Kezoto



Respekt: 50

No tak, ale ja pisz? skrypty w C# i mia?em kurs z unity natomiast jestem zielony w lua.
M?g?by? dla mnie napisa? skrypt? postawi? ci :piwo: . B?d? wdzi?czny

Dodano: 2020-04-23, 23:19
na wiki jest tylko

[lua]bool setPedAnimation ( ped thePed [, string block = nil, string anim = nil, int time = -1, bool loop = true, bool updatePosition = true,
bool interruptable = true, bool freezeLastFrame = true, int blendTime = 250, bool retainPedState = false ] )

a kordynaty peda?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-04-23, 23:23


Wilq







Wiek: 22
Na forum: 3684 dni
Posty: 3410

Piwa: 738

Respekt: 1225,8
Respekt: 1225,8

To najpierw musisz go stworzy? za pomoc?

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

createPed


Przyk?adowy, losowy kod:
thePed createPed(1205540.66541020.551221240.545)
setPedAnimation(thePed"ped""WOMAN_walknorm"_true)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
SamuelXDXD
Wysłany: 2020-04-23, 23:27


SamuelXDXD

Początkujący w C#






Wiek: 23
Na forum: 1987 dni
Posty: 17
Nick w MP: Kezoto



Respekt: 50

a meta ma by? jaka? bo mi kod nie dzia?a? a pr?bowa?em z :


[Lua]
<meta>
<script type="script" src="Animacja.lua" />
</meta>


oraz z

[Lua]
<meta>
<script type="client" src="Animacja.lua" />
</meta>

Dodano: 2020-04-23, 23:30
Mam takie co?:

Animacja.lua

[code]thePed = createPed(493.21362, -22.21562, 1000.67969)
setPedAnimation(thePed, "ped", "WOMAN_walknorm", _, true)[/code]

oraz

meta.xml

[code]<meta>
<script type="script" src="Animacja.lua" />
</meta>
[/code]

no i mi nie dziala

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-04-24, 01:52


chade

ERROR_404






Wiek: 22
Na forum: 2634 dni
Posty: 19
Nick w MP: Hoskin

Piwa: 2554

Respekt: 70

Skrypt:
function nazwafunkcji()
    thePed createPed(493.21362, -22.215621000.67969)
    setPedAnimation(thePed"ped""WOMAN_walknorm"_true)
end


Meta:
Kod:

<meta>
<script src="Animacja.lua" />
</meta>


ps: Jak piszesz jaki? kod to polecam u?ywa? komendy /debugscript 3 ( wy?wietla b??dy w skryptach je?eli takowe s? )

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-04-24, 03:22


MichaleK1337







Wiek: 29
Na forum: 1910 dni
Posty: 8

Piwa: 63

Respekt: 50

Kod:


<meta>
<script src='Animacje.lua' type='client' cache='false' />
</meta>


tak powinna raczej wygladac meta. A co do robienia skrypt?w u?ywaj tak jak ju? kto? wy?ej wspomnia? /debugscript 3

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-04-24, 09:28


kamison

Przyszły programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2558 dni
Posty: 389
Nick w MP: kamison

Piwa: 508

Respekt: 205,3
Respekt: 205,3Respekt: 205,3

"MichaleK1337" napisał/a:

Kod:


<meta>
<script src='Animacje.lua' type='client' cache='false' />
</meta>


tak powinna raczej wygladac meta. A co do robienia skrypt?w u?ywaj tak jak ju? kto? wy?ej wspomnia? /debugscript 3

Nie pisz g?upot, tylko wyja?nij co to jest cache, odpowiada za to czy skrypt po stronie klienta ma zosta? pobrany, je?li b?dzie false, a Tw?j kod ma np. 60kb i masz takich skrypt?w ?x to wyjdzie, ?e za ka?dym razem jak wejdziesz na serwer musisz pobra? znowu x mb

Podpis
Coś tam kiedyś robiłem.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-04-24, 16:03


SamuelXDXD

Początkujący w C#






Wiek: 23
Na forum: 1987 dni
Posty: 17
Nick w MP: Kezoto



Respekt: 50

Mam takie co?:

lua

[code]function nazwafunkcji()
thePed = createPed(-2544.32, -10.40, 16.42)
setPedAnimation(thePed, "ped", "WOMAN_walknorm", _, true)
end[/code]

oraz meta:

[code]<meta>
<script src="Animacja.lua" />
</meta>[/code]

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-04-24, 19:11


kamison

Przyszły programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2558 dni
Posty: 389
Nick w MP: kamison

Piwa: 508

Respekt: 205,3
Respekt: 205,3Respekt: 205,3

"SamuelXDXD" napisał/a:

Mam takie co?:

lua

Kod:

function nazwafunkcji()
thePed = createPed(-2544.32, -10.40, 16.42)
setPedAnimation(thePed, "ped", "WOMAN_walknorm", _, true)
end


oraz meta:

Kod:

<meta>
<script src="Animacja.lua" />
</meta>


Podawaj kod w ten spos?b tylko bez kropek [.lua] KOD [./lua] albo
[.lua]

KOD

[./lua]

Aby zrobi? naprawd? wydajn? animacj? peda musisz napisa? ca?y system krok po kroku, nie ma czego? takiego jak "do_what_i_want" na wiki wi?c trzeba radzi? sobie z tym co jest. Do animowania ped?w polecam wykorzysta? wszystkie argumenty(w przysz?o?ci jak b?dziesz chcia? rozwija? animacje u peda to mo?liwe, ?e b?d? one konieczne[argumenty dodatkowe])

Co do Twojej mety, jest dobrze o ile skrypt jest po c-side(bo wtedy nie trzeba definiowa?) ale i tak bardzo polecam definiowa? czy jest to typ c/s-side. Je?li chodzi o cache to wyja?ni?em wy?ej jak dzia?a.

Co wi?cej zanim co? zrobisz, to dok?adnie przeczytaj i przeanalizuj sk?adni? danej funkcji/eventu. Zdecydowanie u?atwi Ci to prac?.

Kod:


<script src="Animacja.lua" type="server/client"/>


Co wi?cej czytaj uwa?nie sk?adnie, pierwszy argument przy tworzeniu peda to IDSKINA, a u Ciebie od razu s? kordy.

Podaje Ci przyk?ad poprawnego animowania peda. Ped sam nie zako?czy funkcji


thePed createPed(idSkina,x,y,z)
    thePed createPed(0,-303.298828125,1321.7109375,54.254459381104)
setPedAnimation (thePed,"ped","WOMAN_walknorm",1000,true,true,false,true,1,true)--nadaj animacje

setTimer (setPedAnimation,1000,1,thePed) --przerwij animacje po czasie
--daj wiadomosc
setTimer (outputChatBox,1000,1,"STOP!")
setTimer (setPedAnimation,2500,1,thePed,"ped","WOMAN_walknorm",1000,true,true,false,true,1,true)--ponownie nadaj animacje
setTimer (setPedAnimation,3300,1,thePed)--anuluj
--i daj npwiadomosc
setTimer (outputChatBox,3300,1,"Wow! Nice example! Thanks bro!")


[ Dodano: 2020-04-24, 19:31 ]
Nie przeczyta?em u g?ry, ?e chcesz aby animacja si? powtarza?a bez ko?ca, drugi przyk?ad

thePed createPed(12,-302.0810546875,1322.630859375,54.29256820678)
animacja setPedAnimation (thePed,"ped","atm",-1,true,true,false,true,500,false)--nadaj animacje
--daj wiadomosc
setTimer (outputChatBox,500,1,"Szuka karty")
setTimer (outputChatBox,1450,1,"Wk?ada kart? do bankomatu")--anuluj
setTimer (outputChatBox,3500,1,"Wpisuje pin")
setTimer (outputChatBox,7000,1,"Bierze karte")
setTimer (outputChatBox,10000,1,"Zabiera kase")


Podpis
Coś tam kiedyś robiłem.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
SamuelXDXD
Wysłany: 2020-04-24, 23:53


SamuelXDXD

Początkujący w C#






Wiek: 23
Na forum: 1987 dni
Posty: 17
Nick w MP: Kezoto



Respekt: 50

Kamison, animacja dzia?a masz :piwo: i respekt lecz jak doda? do skrypty by si? ci?gle powtarza?a? mam takie co?:

[lua]

thePed = createPed(idSkina,x,y,z)
thePed = createPed(76,-2679.04, -3.92, 6.13)
setPedAnimation (thePed,"ped","WOMAN_walknorm",1000,true,true,false,true,1,true)--nadaj animacje

setTimer (setPedAnimation,1000,1,thePed) --przerwij animacje po czasie
--daj wiadomosc
setTimer (outputChatBox,1000,1,"STOP!")
setTimer (setPedAnimation,2500,1,thePed,"ped","WOMAN_walknorm",1000,true,true,false,true,1,true)--ponownie nadaj animacje
setTimer (setPedAnimation,3300,1,thePed)--anuluj
--i daj np. wiadomosc
setTimer (outputChatBox,3300,1,"Wow! Nice example! Thanks bro!")

[/lua]


oraz animacje si? wykonuje raz, p??niej ju? nie.

Dodano: 2020-04-24, 23:59
JEST!! poprostu usuna?em ten skrypt na wy??czenie animacji. Dzi?kuje kamison! oby ci si? uda?o z programowaniem w lua, ja si? zajme nauk? na politechnice ?l?skiej skryptowania w C#

Powodzenia w ?yciu




==========================

Temat do zamkni?cia


+


[lua]

to nie dzia?a

[/lua]

Komentarz Wilq dodany 2020-04-25, 07:47Musisz odznaczyć opcję "Wyłącz BBCode w poście"
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: animacje :: pedów
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » LUA » Animacje ped'ów Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku