Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.


Wysłany: 2020-05-16, 08:53


Vxen







Wiek: 22
Na forum: 2164 dni
Posty: 294

Piwa: 972

Respekt: 130,5
Respekt: 130,5


s.lua
markery = {

{ -2406.8178710938,-615.06176757813,132.67218017578 },
{ -2462.3862304688,-590.71154785156,132.27572631836 },
{ -2473.5715332031,-677.33465576172,137.75389099121 },
{ -2422.955078125,-712.61901855469,133.62727355957 },
}


function losowanie()


createMarker(x,y,z)
end
addEventHandler ( "onPlayerVehicleEnter", getRootElement(),losowanie)


Jak zrobić aby po wejściu do auta wyświetlał sie jeden z markerów?
Nich ktoś opisz albo da przykład męczę się z tym a pewnie to prościzna.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-05-16, 09:56


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2506 dni
Posty: 3292

Piwa: 624

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Musisz podać konkretne dane pozycji x y i z. Dla pierwszego elementu z tabeli wartość x będzie
marker[1][1]


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-05-16, 22:05


Shuffle

Programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2472 dni
Posty: 2501
Nick w MP: Shuffle

Piwa: 6222

Respekt: 505,3
Respekt: 505,3



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Gotowiec :

markery = {

{ -2406.8178710938,-615.06176757813,132.67218017578 },
{ -2462.3862304688,-590.71154785156,132.27572631836 },
{ -2473.5715332031,-677.33465576172,137.75389099121 },
{ -2422.955078125,-712.61901855469,133.62727355957 },
}


addEventHandler("onPlayerVehicleEnter",root,function()
rnd=math.random(1,#markery)
marker=createMarker(markery[rnd][1],markery[rnd][2],markery[rnd][3],"cylinder",5)
end)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-05-17, 11:26


Vxen







Wiek: 22
Na forum: 2164 dni
Posty: 294

Piwa: 972

Respekt: 130,5
Respekt: 130,5


Problem chłopaki mam z tym że przy wjeździe w marker nic się nie dzieje
function podniessmieci()


if source ~= localPlayer then
return
end
if isPedInVehicle (localPlayer, markerdostawa) then
outputChatBox("Jesteś w markerze",255,255,255)
end
end
addEventHandler ( "onClientMarkerHit", getRootElement(),podniessmieci)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-05-17, 11:54


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2506 dni
Posty: 3292

Piwa: 624

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Poczytaj o źródle w evencie

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onClientMarkerHit


Jest to marker, w który weszedł gracz. A ty porównujesz go do lokalnego gracza.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-05-17, 14:30


Vxen







Wiek: 22
Na forum: 2164 dni
Posty: 294

Piwa: 972

Respekt: 130,5
Respekt: 130,5


A czemu mi teraz pokazuje sie w tym markerze i 2 to samo




local markerprac = createMarker( 2350.7060546875,-12.084959030151,26.484375, "cylinder", 2, 255, 255, 0 , 125 )
function wlaczGui(gracz, md)
if gracz ~= localPlayer then
return
end
if isPedInVehicle (gracz, markerprac) then
outputChatBox("Aby rozpocząć prace nie możesz siedzieć w pojzedzie!",255,255,255)

else
outputChatBox("1111111111111",255,255,255)
guiSetVisible(gui.win, true)
showCursor(true, true)
end
end
addEventHandler ( "onClientMarkerHit", getRootElement(),wlaczGui)






function podniessmieci(gracz, md)
if gracz ~= localPlayer then
return
end
if isPedInVehicle (gracz, markerdostawa) then
outputChatBox("Jesteś w pojezdzie",255,255,255)
--setElementFrozen(smieciara, true)
else
outputChatBox("Nie jesteś w pojezdzie",255,255,255)
end
end
addEventHandler ( "onClientMarkerHit", getRootElement(),podniessmieci)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-05-17, 18:06


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2506 dni
Posty: 3292

Piwa: 624

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Bo w drugim argument funkcji addEventHandler masz ustawione wszystkie elementy a nie jeden konkretny marker.


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

addEventHandler


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: jak :: wejsciu :: auta :: wyświetlić :: marker?
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: