Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2020-08-05, 23:14


Kezoto
[Usunięty]









Wiec jesli wezme skrzynke ustawia ci sie animacja

[lua] setPedAnimation ( localPlayer, "CARRY", "crry_prtial", 1,true )[/lua]

probowalem to wylaczac

[lua] setPedAnimation(localPlayer, false)[/lua] jesli sie wejdzie w marker ale gracz po odniesieniu skrzynki dalej posiada ta animacje

 

 
Wysłany: 2020-08-06, 07:45


Wilq







Wiek: 22
Na forum: 3684 dni
Posty: 3410

Piwa: 738

Respekt: 1225,8
Respekt: 1225,8

Poka? kod i b??dy DB3

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-08-06, 10:35


VVirmex

Sgrypter luja






Wiek: 19
Na forum: 2621 dni
Posty: 278
Nick w MP: AxyZ

Piwa: 232

Respekt: 110
Respekt: 110


   Support Team: Cześć, jestem od tego, by Ci pomóc jak tylko potrafię.
Podaj ca?y kod jak to wygl?da, poda?e? nam tylko linijki i nic nam to nie pomo?e :mrgreen:

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-08-06, 12:33


Kezoto
[Usunięty]









np. tutaj [lua]--[[
Praca Magazynier

@author Yolos
Nie wolno u?ywa? ci tego bez mojej zgody!
]]--
local praca = createMarker(-3018.99,5533.25,63.16, "cylinder", 2.0, 255, 255, 255, 80)
local t=createElement("text")
setElementData(t,"name", "PRACA: Magazynier\nZAROBEK:\nGRACZ 75PLN | PREMIUM 120PLN\nOPIS: Przenoszenie pude?")
setElementPosition(t,-3018.99,5533.25,64.16)
setElementDimension(t, 0)
setElementInterior(t, 0)


local miejscamagazynier = {
{-3046.30,5508.40,64.16},
{-3015.79,5497.22,64.16},
{-3039.44,5483.14,64.16},
{-3007.90,5481.19,64.16},
{-3050.74,5522.04,64.16},
{-3007.90,5514.92,64.16},
{-3029.04,5511.34,64.16},
{-3047.34,5497.40,64.16},
{-3008.11,5528.10,64.16},
{-3014.14,5514.97,64.16},
{-3010.99,5487.51,64.16},
{-3038.29,5521.74,64.16},
{-3023.32,5518.56,64.16},
{-3023.22,5508.10,64.16},
}

addEventHandler("onClientMarkerHit", praca, function(el, md)
if not md or getElementType(el) ~= "player" then return end
if el ~= localPlayer then return end
outputChatBox("* Aby rozpocz?? prac? wci?nij 'E'")
end)


bindKey("e", "down", function()
if not isElementWithinMarker(localPlayer, praca) then return end
if not getElementData(localPlayer, "player:job") then
local losuj = math.random(2, #miejscamagazynier)
setElementData(localPlayer, "player:job", true)
setPedAnimation ( localPlayer, "CARRY", "crry_prtial", 1,true )

local skrzynia = createObject(1271, 0, 0, 0)
attachElements ( skrzynia, localPlayer, 0, 0.8, 0.5)

local cel = createMarker(miejscamagazynier[losuj][1], miejscamagazynier[losuj][2], miejscamagazynier[losuj][3]-1.0, "checkpoint", 1.0, 255, 0, 0)
local blip = createBlipAttachedTo(cel, 41)

addEventHandler("onClientMarkerHit", cel, function(el, md)
if not md or getElementType(el) ~= "player" then return end
if el ~= localPlayer then return end

if getPedOccupiedVehicle(el) then
outputChatBox("* Nie mo?esz tego od?o?y? b?d?c w poje?dzie !")
return
end


destroyElement(blip)
setElementFrozen(el, true)
outputChatBox("* K?adziesz skrzynie, odczekaj 5 sekund.")
setTimer(function()
setElementFrozen(el, false)
destroyElement(skrzynia)
destroyElement(cel)
setPedAnimation(localPlayer, false)
setElementData(el, "player:job", false)
if getElementData(el,"player:premium") then
outputChatBox("* Od?o?y?e?(a?) skrzyni?. Za od?o?enie skrzynii, otrzymujesz 120 PLN.")
triggerServerEvent("givePlayerMoney", el, 120, 0)
setElementData(el,"player:srp", getElementData(el,"player:srp")+math.random(0,1))
else
outputChatBox("* Od?o?y?e?(a?) skrzyni?. Za od?o?enie skrzynii, otrzymujesz 75 PLN.")
triggerServerEvent("givePlayerMoney", el, 75, 0)
setElementData(el,"player:srp", getElementData(el,"player:srp")+math.random(0,1))
end
end, 4000, 1)
end)
else
outputChatBox("* Posiadasz aktywn? prac?.")
end
end)


addEventHandler("onClientResourceStop", resourceRoot, function()
setElementData(localPlayer, "player:job", false)
end,false,"high")

fileDelete("praca_c.lua")[/lua]

 

 
Wysłany: 2020-08-06, 12:45


PatryKK.

Emeryt LUA






Wiek: 24
Na forum: 2316 dni
Posty: 1061
Nick w MP: PatryKK.

Piwa: 2276

Respekt: 331,5
Respekt: 331,5Respekt: 331,5Respekt: 331,5

Przyk?ad:

setPedAnimation(localPlayer"CARRY""crry_prtial", -1,true )
    setTimer ( function()
        setPedAnimation(localPlayer,false)
    end100)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-08-06, 14:43


Kezoto
[Usunięty]









do zamkniecia, nie dziala zatrzymywanie dlatego ze skrypt ma timer ale to ogarniam wiec dziekuje patryk za odpowiedz

 

 
Tagi: jak :: zatrzymac :: animacje
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » LUA » Jak zatrzymac animacje Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku