Wysłany: 2020-12-27, 09:12
MartinPanZycia
Zielony w LUA
Wiek: 26 Na forum: 3252 dni Posty: 468
Nick w MP: Rodzaje
Piwa : 876
function Sickgirl ()
dxDrawImage ( Klasy [ "1" ][ 1 ], Klasy [ "1" ][ 2 ], Klasy [ "1" ][ 3 ], Klasy [ "1" ][ 4 ], "KlasyPostaci/ROZRYWKOWA.png" , 0 , 0 , 0 , tocolor ( 255 , 255 , 255 , 255 ), false )
if isMouseInPosition ( Klasy [ "1" ][ 1 ], Klasy [ "1" ][ 2 ], Klasy [ "1" ][ 3 ], Klasy [ "1" ][ 4 ] ) then
if muzyka == false then
muzyka = true
animate ( 284 , 284 + 100 , 2 , 2000 , function ( height )
Klasy [ "1" ][ 3 ] = height
end )
else
muzyka = false
animate ( 284 , 284 - 10 , 2 , 3000 , function ( height )
Klasy [ "1" ][ 3 ] = height
end )
end
end
end
Jak si? dzieje:
gdy if isMouseInPosition ( Klasy["1"][1], Klasy["1"][2], Klasy["1"][3], Klasy["1"][4] ) then - wtedy nic si? nie dzieje
else --- opuszcza myszk? pozycje i si? dzieje animate(284, 284+100, 2, 2000, function (height) i pozniej sie dzieje animate(284, 284-10, 2, 3000, function (height)
Jak powinno dzia?a?
if isMouseInPosition ( Klasy["1"][1], Klasy["1"][2], Klasy["1"][3], Klasy["1"][4] ) then -- dzieje si? animate(284, 284+100, 2, 2000, function (height)
po opuszczeniu kord?w myszki animate(284, 284-10, 2, 3000, function (height)
za pomoc w rozwi?zaniu tego problemu oczywi?cie piwko i rep
Podpis
Cześć w MTA jestem jako Rodzaje.
Wszystko jest po staremu nie zamierzam stawiać RPG.
Wysłany: 2020-12-27, 15:59
xyzzz^
A nic
Wiek: 17 Na forum: 1516 dni Posty: 319
Nick w MP: Aspyk21
Piwa : 303
nie lepiej u?y? po prostu ?
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):MartinPanZycia
Wysłany: 2020-12-27, 16:52
MartinPanZycia
Zielony w LUA
Wiek: 26 Na forum: 3252 dni Posty: 468
Nick w MP: Rodzaje
Piwa : 876
"Aw4ke" napisał/a :nie lepiej u?y? po prostu ?
nie potrafi?, dopiero co nauczy?em si? u?ywa? animate wczoraj
Teath me samfing, czyli naucz mnie tego
Podpis
Cześć w MTA jestem jako Rodzaje.
Wszystko jest po staremu nie zamierzam stawiać RPG.
Wysłany: 2020-12-27, 23:45
EnoNeK
Wiek: 20 Na forum: 2811 dni Posty: 39
Nick w MP: EnoNeK
Piwa : 54
Prosta sprawa w isMouseInPosition mia?e? wpisane pozycje obrazka jak animowa?e? obrazek to automatycznie na isMouseInPosition te? to dzia?a?o, poni?ej rozwi?zanie
local wartosc = 284
function Sickgirl ()
dxDrawImage ( Klasy [ "1" ][ 1 ], Klasy [ "1" ][ 2 ], wartosc , Klasy [ "1" ][ 4 ], "KlasyPostaci/ROZRYWKOWA.png" , 0 , 0 , 0 , tocolor ( 255 , 255 , 255 , 255 ), false )
if isMouseInPosition ( Klasy [ "1" ][ 1 ], Klasy [ "1" ][ 2 ], Klasy [ "1" ][ 3 ], 284 ) then
if muzyka == false then
muzyka = true
animate ( wartosc , wartosc + 100 , 2 , 2000 , function ( height )
wartosc = height
end )
else
muzyka = false
animate ( wartosc , wartosc - 10 , 2 , 3000 , function ( height )
wartosc = height
end )
end
end
end
Wysłany: 2020-12-27, 23:57
xyzzz^
A nic
Wiek: 17 Na forum: 1516 dni Posty: 319
Nick w MP: Aspyk21
Piwa : 303
"MartinPanZycia" napisał/a : "Aw4ke" napisał/a :nie lepiej u?y? po prostu ?
nie potrafi?, dopiero co nauczy?em si? u?ywa? animate wczoraj
Teath me samfing, czyli naucz mnie tego
Odpisuje teraz, bo nie mia?em czasu
-- przyk ? ad wysuni ? cia zdj ? cia z lewej do prawej
tick = getTickCount ()
local animate = interpolateBetween (- 400 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , ( getTickCount ()- tick ) / 300 , "OutQuad" )
dxDrawImage ( x + animate , y , w , h , photo )
je?eli chodzi o z g?ry do do?u to drugi argument je?li chodzi o dxDraw
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):MartinPanZycia
Wysłany: 2020-12-28, 14:39
MartinPanZycia
Zielony w LUA
Wiek: 26 Na forum: 3252 dni Posty: 468
Nick w MP: Rodzaje
Piwa : 876
Aw4ke , ok dzia?a zrobilem
if isMouseInPosition ( Klasy [ "3" ][ 1 ], Klasy [ "3" ][ 2 ], Klasy [ "3" ][ 3 ], Klasy [ "3" ][ 4 ] ) then
dxDrawImage ( Klasy [ "3" ][ 1 ], Klasy [ "3" ][ 2 ], Klasy [ "3" ][ 3 ]+ animate , Klasy [ "3" ][ 4 ]+ animate , "KlasyPostaci/BIZNESOWA.png" , 0 , 0 , 0 , tocolor ( 255 , 255 , 255 , 255 ), false )
else
dxDrawImage ( Klasy [ "3" ][ 1 ], Klasy [ "3" ][ 2 ], Klasy [ "3" ][ 3 ]- animate , Klasy [ "3" ][ 4 ]- animate , "KlasyPostaci/BIZNESOWA.png" , 0 , 0 , 0 , tocolor ( 255 , 255 , 255 , 255 ), false )
end
Tagi: animacje
Anonymous
Na forum: 245 dni
Posty: 1
Anonymous Koniecznie zajrzyj na: