Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2020-12-27, 09:12


MartinPanZycia

Zielony w LUA






Wiek: 26
Na forum: 3252 dni
Posty: 468
Nick w MP: Rodzaje

Piwa: 876

Respekt: 70,5

Ostrzeżeń: 40%

 function Sickgirl ()
        dxDrawImage(Klasy["1"][1], Klasy["1"][2], Klasy["1"][3], Klasy["1"][4], "KlasyPostaci/ROZRYWKOWA.png"000tocolor(255255255255), false)
 if isMouseInPosition Klasy["1"][1], Klasy["1"][2], Klasy["1"][3], Klasy["1"][4] ) then
            if muzyka == false then
                muzyka true
            animate(284284+10022000, function (height)
                Klasy["1"][3] = height
            end)  
        else
            muzyka false
            animate(284284-1023000, function (height)
                Klasy["1"][3] = height
            end)  
        end
          end
    end

Jak si? dzieje:
gdy if isMouseInPosition ( Klasy["1"][1], Klasy["1"][2], Klasy["1"][3], Klasy["1"][4] ) then - wtedy nic si? nie dzieje
else --- opuszcza myszk? pozycje i si? dzieje animate(284, 284+100, 2, 2000, function (height) i pozniej sie dzieje animate(284, 284-10, 2, 3000, function (height)
Jak powinno dzia?a?
if isMouseInPosition ( Klasy["1"][1], Klasy["1"][2], Klasy["1"][3], Klasy["1"][4] ) then -- dzieje si? animate(284, 284+100, 2, 2000, function (height)
po opuszczeniu kord?w myszki animate(284, 284-10, 2, 3000, function (height)

za pomoc w rozwi?zaniu tego problemu oczywi?cie piwko i rep

Podpis
Cześć w MTA jestem jako Rodzaje.
Wszystko jest po staremu nie zamierzam stawiać RPG.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-12-27, 15:59


xyzzz^

A nic






Wiek: 17
Na forum: 1516 dni
Posty: 319
Nick w MP: Aspyk21

Piwa: 303

Respekt: 81

Ostrzeżeń: 100%
nie lepiej u?y? po prostu
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

interpolateBetween
?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
MartinPanZycia
Wysłany: 2020-12-27, 16:52


MartinPanZycia

Zielony w LUA






Wiek: 26
Na forum: 3252 dni
Posty: 468
Nick w MP: Rodzaje

Piwa: 876

Respekt: 70,5

Ostrzeżeń: 40%
"Aw4ke" napisał/a:

nie lepiej u?y? po prostu
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

interpolateBetween
?


nie potrafi?, dopiero co nauczy?em si? u?ywa? animate wczoraj
Teath me samfing, czyli naucz mnie tego

Podpis
Cześć w MTA jestem jako Rodzaje.
Wszystko jest po staremu nie zamierzam stawiać RPG.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-12-27, 23:45


EnoNeK







Wiek: 20
Na forum: 2811 dni
Posty: 39
Nick w MP: EnoNeK

Piwa: 54

Respekt: 200
Respekt: 200Respekt: 200

Prosta sprawa w isMouseInPosition mia?e? wpisane pozycje obrazka jak animowa?e? obrazek to automatycznie na isMouseInPosition te? to dzia?a?o, poni?ej rozwi?zanie
 
local wartosc 284
function Sickgirl ()
        dxDrawImage(Klasy["1"][1], Klasy["1"][2], wartoscKlasy["1"][4], "KlasyPostaci/ROZRYWKOWA.png"000tocolor(255255255255), false)
 if isMouseInPosition Klasy["1"][1], Klasy["1"][2], Klasy["1"][3], 284 then
            if muzyka == false then
                muzyka true
            animate(wartoscwartosc+10022000, function (height)
                wartosc height
            end)  
        else
            muzyka false
            animate(wartoscwartosc-1023000, function (height)
                wartosc height
            end)  
        end
          end
    end


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-12-27, 23:57


xyzzz^

A nic






Wiek: 17
Na forum: 1516 dni
Posty: 319
Nick w MP: Aspyk21

Piwa: 303

Respekt: 81

Ostrzeżeń: 100%
"MartinPanZycia" napisał/a:

"Aw4ke" napisał/a:

nie lepiej u?y? po prostu
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

interpolateBetween
?


nie potrafi?, dopiero co nauczy?em si? u?ywa? animate wczoraj
Teath me samfing, czyli naucz mnie tego

Odpisuje teraz, bo nie mia?em czasu


-- przyk?ad wysuni?cia zdj?cia z lewej do prawej
tick getTickCount() 

local animate interpolateBetween(-400,  000, (getTickCount()-tick) /300,  "OutQuad"dxDrawImage(animatey,  w,  h,  photo


je?eli chodzi o z g?ry do do?u to drugi argument je?li chodzi o dxDraw


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

interpolateBetween


Podpis

Znajdź mnie na:
Steamie
GitHubie

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
MartinPanZycia
Wysłany: 2020-12-28, 14:39


MartinPanZycia

Zielony w LUA






Wiek: 26
Na forum: 3252 dni
Posty: 468
Nick w MP: Rodzaje

Piwa: 876

Respekt: 70,5

Ostrzeżeń: 40%
Aw4ke, ok dzia?a zrobilem

        if isMouseInPosition Klasy["3"][1], Klasy["3"][2], Klasy["3"][3], Klasy["3"][4] ) then
            dxDrawImage(Klasy["3"][1], Klasy["3"][2], Klasy["3"][3]+animateKlasy["3"][4]+animate"KlasyPostaci/BIZNESOWA.png"000tocolor(255255255255), false)
        else
            dxDrawImage(Klasy["3"][1], Klasy["3"][2], Klasy["3"][3]-animateKlasy["3"][4]-animate"KlasyPostaci/BIZNESOWA.png"000tocolor(255255255255), false)        
            end


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: animacje
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » LUA » animacje Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku