Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2012-07-17, 21:23


Cz3chu

Szary człowiek






Wiek: 27
Na forum: 5444 dni
Posty: 239
Nick w MP: Czechu

Piwa: 174

Respekt: 54,3

Cze??, bawi? si? Honestem i chcia?bym doda? i? podczas m?wienia - osoba wykonywa?a animacje 'rusza?a r?kami' co? jak na elesce.

Jak to uczyni??

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-07-17, 21:43


Raydex







Wiek: 34
Na forum: 5534 dni
Posty: 138

Piwa: 1043

Respekt: 41,7

Poszukaj czego? takiego pod OnPlayerText

Cytat:


format(String, sizeof(String),"%s m?wi: "BIALY"%s",/*Nick[playerid]*/NickCzat(playerid),text);
WyswietlText(playerid,KOLOR_BIALY,7.0,String);


Wrzu? t? linijk? pod to:

ApplyAnimation(playerid, "MISC", "IDLE_CHAT_01", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1);

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-07-18, 20:20


Cz3chu

Szary człowiek






Wiek: 27
Na forum: 5444 dni
Posty: 239
Nick w MP: Czechu

Piwa: 174

Respekt: 54,3

Niestety zrobi?em tak, jak kaza?e? - nadal nie dzia?a.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-07-18, 20:49


B!4CK

Never give UP!






Wiek: 30
Na forum: 5306 dni
Posty: 1047
Nick w MP: John

Piwa: 1891

Respekt: 124,2
Respekt: 124,2

Czechu by?o mi napisa? na GG :) To bym Ci pom?g? bo to ja sam mam to ju? od dawna zrobione...

?ap ;]
Kod:

if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(strlen(text)>65)
{
new linia[66];
format(linia, sizeof(linia), text);
strdel(linia, 66, strlen(linia));
text[0] = toupper(text[0]);
format(String, sizeof(String),"%s m?wi: "BIALY"%s",/*Nick[playerid]*/NickCzat(playerid),linia);
WyswietlText(playerid,KOLOR_BIALY,7.0,String);
ApplyAnimation(playerid, "MISC", "IDLE_CHAT_02", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1);
strdel(text, 0, 65);
format(String, sizeof(String),"... %s",text);
WyswietlText(playerid,KOLOR_BIALY,7.0,String);
return 0;
}
else
{
text[0] = toupper(text[0]);
format(String, sizeof(String),"%s m?wi: "BIALY"%s",/*Nick[playerid]*/NickCzat(playerid),text);
WyswietlText(playerid,KOLOR_BIALY,7.0,String);
ApplyAnimation(playerid, "MISC", "IDLE_CHAT_02", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1);
return 0; //Idle_Chat_02
}
}
return 1;
}


To nie jest IDLE_CHAT_01 (To by?o przed fuzj? samp'a 0.3e, teraz to zmienili)
Tylko jest IDLE_CHAT_02 (Po fuzji samp'a 0.3e )

Na pewno dzia?a, zobacz sam tylko nie zawsze si? "uruchomi" tylko jak napiszesz drugi raz.

Podpis
Cześć
! :)


Projekt, który poruszy scenę platformy SA:MP!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: jak :: dodać :: animacje :: podczas :: mówienia?
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » PAWN » [GF] Jak dodać animacje podczas mówienia? Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku