Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2013-11-03, 19:23


bnscs







Wiek: 32
Na forum: 2038 dni
Posty: 15

Piwa: 1

Respekt: 56


Witam dodałem do mapy interiory banku i interiory ammunition teraz pytanie do was. Co gdzie i jak mam zrobić bym w interiorach banku mógł wpłacać, wypłacać pieniądze i sprawdzać stan konta. A w ammunition po prostu kupować bronie bo jak na razie moje interiory stoją puste i bezużyteczne... Proszę o pomoc szukałem rozwiązań lecz na nic trafić nie mogłem..

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 02:16


ekicam2

KISS






Wiek: 21
Na forum: 3031 dni
Posty: 31
Nick w MP: ekicam2

Piwa: 11

Respekt: 50


Zaczniemy od Ammunation, szybciej pójdzie ;)
Jak dla mnie sprawa wygląda prosto- robisz w interiorze marker i po wejściu w dany marker albo można wpisać komendę na zakup broni albo pokazuje się ładne GUI i sobie potencjalny nabywca wyklikuje odpowiednią pozycje ;)

Banki i inny syf:
zastanówmy się najpierw jak chcemy zapisywać informacje o danym stanie konta
  • PLIKI




  • BAZA DANYCH





Teraz jeżeli już wybrałeś jak to będzie działać piszemy skrypt podobnie jak z ammunation marker do markera komenda/gui i odczyt z pliku/bazy danych dodanie do konta kaski i zupdate'owanie informacji zawartych w pliku/bazie.

To tyle ode mnie ;) jak coś naskrobiesz i nie będzie szło ni-ch*-ja to napisz.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 14:32


bnscs







Wiek: 32
Na forum: 2038 dni
Posty: 15

Piwa: 1

Respekt: 56


Szczerze powiem nigdy tego nie robiłem prosiłbym o jakieś wskazówki cokolwiek ;) jestem jeszcze zielony w tych sprawach więc nawet tworzenie markera i co dalej ma sie dziać to jest dla mnie czarna magia . ;)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 14:41


ekicam2

KISS






Wiek: 21
Na forum: 3031 dni
Posty: 31
Nick w MP: ekicam2

Piwa: 11

Respekt: 50


Na jakim poziomie u Ciebie angielski? Bo nie wiem czy szukać anglojęzycznych poradników czy po polsku. :)

edit: plus jak masz problemy z markerami to wydaje mi się że powinieneś zacząć od czegoś prostrzego ;) żeby poćwiczyć markery możesz na przykład zrobić prosty wyścig-
gdy grasz wejdzie do samochodu wpisuje komende /start i zaczynają mu sie pokazaywać markery po wjechaniu w znacznik jeden znika a kolejny się pokazuje
wiedza potrzebna do zrobienia takiego pseudo wyścigu to:
  • loopy
  • if
  • tablica
  • umiejętność logicznego myślenia


Ostatnio zmieniony przez ekicam2 2013-11-04, 14:45, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 14:44


bnscs







Wiek: 32
Na forum: 2038 dni
Posty: 15

Piwa: 1

Respekt: 56


Co do Angielskiego to raczej czarna magia lecz co nie co rozumiem z niektórymi rzeczami daje rade mimo iż po Angielsku lecz wiadomo po Polsku o wiele łatwiej ;)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 15:05


ekicam2

KISS






Wiek: 21
Na forum: 3031 dni
Posty: 31
Nick w MP: ekicam2

Piwa: 11

Respekt: 50


Dobra inaczej nie rób wyścigu bo to w sumie nie pomoże a bardziej Ci namiesza zrób tak.





Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 15:38


bnscs







Wiek: 32
Na forum: 2038 dni
Posty: 15

Piwa: 1

Respekt: 56


Stworzyłem SetPlayerCheckpoint(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:size) Razem ze swoimi koordynatami wygląda to tak w "public OnPlayerSpawn(playerid)"
Kod:

SetPlayerCheckpoint(playerid, 296.9141,-38.5124,1001.5156, 2.5);
zgadza się ? Gdy wchodzę do ammunition widzę swój Checkpoint lecz z dalszymi podpunktami jest troszkę trudniej ^^

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 16:02


ekicam2

KISS






Wiek: 21
Na forum: 3031 dni
Posty: 31
Nick w MP: ekicam2

Piwa: 11

Respekt: 50


Napisz teraz komendę dzięki której grasz dostanie broń, albo zostanie poinformowany że nie ma wystarczająco pieniędzy.
edit: Jeżeli nie wiesz jak coś zrobić, nie krępuj się pytać ;)

Podpis


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 16:30


bnscs







Wiek: 32
Na forum: 2038 dni
Posty: 15

Piwa: 1

Respekt: 56


Nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać pytanie czy to mi w czymś pomoże ?

http://codegenerators.pl/shopdialog

Zakładka generator dialogów sklepów ?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 16:50


ekicam2

KISS






Wiek: 21
Na forum: 3031 dni
Posty: 31
Nick w MP: ekicam2

Piwa: 11

Respekt: 50


Robienie dialogów to jest już wyższa szkoła ;D myśl o prostej zasadzie Keep It Simple, Stupid (Nie komplikuj, głupcze)




jak zrobisz to daj znać, funckje potrzebne





Podpis


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 19:50


bnscs







Wiek: 32
Na forum: 2038 dni
Posty: 15

Piwa: 1

Respekt: 56


Nie wiem czy chodziło Ci dokładnie o coś takiego ;d

Kod:

CMD:buy1(playerid, cmdtext[])

{

if (GetPlayerMoney(playerid) >= 5000) {

GivePlayerWeapon(playerid,23,5000);

GivePlayerMoney(playerid, -5000);

SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA ,"Kupiłeś broń za 5000$!");

}

else

{

SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "* Nie masz tyle pieniedzy!");

}

return 1;

}


Tylko za bardzo nie wiem co dalej. Zrobiłem zwykłą komendę na kupno Silenced 9mm za 5000$ .
Tylko nie wiem jak zrobić np. bronie do wyboru w GUI po wejściu w marker ;)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 20:07


ekicam2

KISS






Wiek: 21
Na forum: 3031 dni
Posty: 31
Nick w MP: ekicam2

Piwa: 11

Respekt: 50


teraz zrób include streamera i stwórz marker dla wszystkich graczy przy inicjowaniu gamemodu i zrób żeby komendę można było odpalać tylko w checkpoincie, kiedy to zrobisz zmień komende na odpalanie GUI i brawo zrobiłeś sklep w GUI włączający się po wejściu w dany marker.

Podpis


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 20:12


bnscs







Wiek: 32
Na forum: 2038 dni
Posty: 15

Piwa: 1

Respekt: 56


Hmm spokojnie zwolnij troszeczke :shock: Nic nie zrozumiałem przypominam że robię to pierwszy raz i niestety jestem zielony nic nie zrozumiałem.. :x może tak krok po kroku i chodzi mi dokładniej o to że wystarczy wejść w ten marker bez wpisywania komendy i automatycznie wyświetla się tabela/gui z broniami do kupienia najlepiej przez cały okres gry taka na spawn że zostaje nawet po śmierci . :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 20:58


ekicam2

KISS






Wiek: 21
Na forum: 3031 dni
Posty: 31
Nick w MP: ekicam2

Piwa: 11

Respekt: 50


Ok, ok ;)





Podpis


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2013-11-04, 21:18


bnscs







Wiek: 32
Na forum: 2038 dni
Posty: 15

Piwa: 1

Respekt: 56


Rozumiem że starasz się wytłumaczyć mi wszystko jak najprościej lecz czy jesteś w stanie opisać dokładniej jak mam się za to zabrać ?;d

Kod:

ammunation1 = CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);

//teraz musimy zrobić publica

OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid){
/** teraz musimy sprawdzić czy IsPlayerInDynamicCP(playerid, checkpointid); checkpoind ID jest równe naszemu(ammunation1) jeżeli tak to pokaż gui ;) jeżeli nie wyświetl infomacje że gracz nie jest w checkpoincie :) **/
// ShowPlayerDialog(playerid, !!DIALOG_ID!!, DIALOG_STYLE_LIST, "Ammunation Shop", "1 bron \n2 bron \n3 bron \n itp.", "Kup", "Anuluj");
return 1;
}


W Sumie już mam wielką głowę od tego lecz mam nadzieje że jakoś sobie z tym poradzę . Oczywiście widzę że starasz się pomóc na wszelkie sposoby więc pifka z góry lecą ;)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: bank :: amp :: ammunition
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: