Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2014-01-21, 12:49


Nors

Wszystko wiem.






Wiek: 28
Na forum: 3917 dni
Posty: 223
Nick w MP: Nors

Piwa: 10

Respekt: 50

Witam. Czy kto? z was m?g? by w wolnej chwili podes?a? mi wz?r czy gotow? komende w zcmd"/stac [id gracza]" . komenda ma polega? gdy policjant wpisze t? komende wysy?a podanemu id wiadomo?? "[Niebieski]Sta? Policja!! Zatrzymaj sie do kontroli."

:piwo: :piwo:

Podpis
Daj piweczko. Pić się chce.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-21, 13:29


Iggy

#admin






Wiek: 24
Na forum: 3914 dni
Posty: 3416
Nick w MP: Iggy

Piwa: 1596

Respekt: 915
Respekt: 915Respekt: 915


   Administrator: Admin ma zawsze rację | REGULAMIN FORUM | REKLAMA/VIP | .
Nors, ale na czacie to ma by? czy na "?rodku ekranu"?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-21, 13:37


B!4CK

Never give UP!






Wiek: 30
Na forum: 5126 dni
Posty: 1047
Nick w MP: John

Piwa: 1890

Respekt: 124,2
Respekt: 124,2

Iggy, na czacie..

Pawn
CMD:stac(playerid,cmdtext[])
{
new gracz;
if(sscanf(cmdtext,"u",gracz)){
SendClientMessage(playerid0xFF0000FF"Wpisz /stac ID");
return 1;
}

if(!IsPlayerConnected(gracz)){
SendClientMessage(playerid0xFF0000FF"Gracz nie jest na serwerze!");
return 1;
}

GameTextForPlayer(playerid,"~b~~h~POLICJA!",1000,5);
PlayerPlaySound(playerid11330.00.00.0);

new tmp[80];
format(tmpsizeof(tmp), "Policjant %s ka?? Ci si? zatrzyma?!"PlayerName(playerid));
SendClientMessage(gracz,COLOR_BLUEtmp);

format(tmpsizeof(tmp), "Musisz si? zatrzyma?!"PlayerName(gracz));
SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUEtmp);

return 1;
}


Nie wiem czy dobrze, sprawd?.

Podpis
Cześć
! :)


Projekt, który poruszy scenę platformy SA:MP!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-21, 13:41


Nors

Wszystko wiem.






Wiek: 28
Na forum: 3917 dni
Posty: 223
Nick w MP: Nors

Piwa: 10

Respekt: 50

blackelegy,
Kod:


error 017: undefined symbol "PlayerName"
error 017: undefined symbol "PlayerName"


Podpis
Daj piweczko. Pić się chce.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-21, 13:41


Maajk_El

PawnoMaster :)






Wiek: 27
Na forum: 4158 dni
Posty: 162
Nick w MP: "Maajk_El"

Piwa: 2339

Respekt: 92,1

Ostrzeżeń: 100%
Masz na ?rodku :D
Kod:


CMD:stac(playerid, params[]){

if(wpolicji[playerid]){
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "/stac [id gracza]");
return 1;
}
giveplayerid = strval(tmp);
new dis;
dis = GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid);
if(dis > 60){ return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Jeste? za daleko od gracza!"); }
if (IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
GameTextForPlayer(giveplayerid, "~b~Kontrola Pojazdu!. Zjedz na pobocze w przeciwnym wypadku zaczniemy strzelac!", 20000, 5);
}
}
return 1;
}

Oczywiscie GameTextForPlayer nie obs?uguje "?, ?, ? itp itd"

I na chacie:
Kod:


CMD:stac(playerid, params[]){

if(wpolicji[playerid]){
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "/stac [id gracza]");
return 1;
}
giveplayerid = strval(tmp);
new dis;
dis = GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid);
if(dis > 60){ return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Jeste? za daleko od gracza!"); }
if (IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTRED, "Zatrzymaj si? na kontrole Policji!");
}
}
return 1;
}

w SendClientMessage, obs?uguje "?, ?, ? itp itd"

na g?rze mapy dodaj jeszcze:
Kod:

new giveplayerid;

A jak komenda nie zadzia?a to zmie? to:
Kod:

CMD:stac(playerid, params[]){

Na to:
Kod:

CMD:stac(playerid, cmdtext[]){


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-21, 13:47


Nors

Wszystko wiem.






Wiek: 28
Na forum: 3917 dni
Posty: 223
Nick w MP: Nors

Piwa: 10

Respekt: 50

Maajk_El,
Kod:

tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
poco u?ywa? takiego czego?: w systemie zcmd

[ Dodano: 2014-01-21, 13:48 ]
Maajk_El,
Kod:

tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
poco u?ywa? takiego czego?: w zcmd

Podpis
Daj piweczko. Pić się chce.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-21, 13:57


Nors

Wszystko wiem.






Wiek: 28
Na forum: 3917 dni
Posty: 223
Nick w MP: Nors

Piwa: 10

Respekt: 50

"Maajk_El" napisał/a:

Nors, no fakt. Pomy?ka przy pisaniu.
Z 2 strony skoro wiesz co po co chcesz komend?, boszzzz.

@mo?na wygasi?.


bo nie ogarniam tego jak zrobi? ze gdy wpisze id to podanemu id wysy?? wiadomo?c

Podpis
Daj piweczko. Pić się chce.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-21, 15:19


Sillence







Wiek: 24
Na forum: 4474 dni
Posty: 1514
Nick w MP: Sillence

Piwa: 1509

Respekt: 416,3
Respekt: 416,3

Nors, Widz? ?e dalej korzystasz z strcmp i strtok wi?c:
Kod:

if(strcmp(cmd, "/stac", true) == 0)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICJA){
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "SERVER:/stac [ID gracza]");
}
else
{
if(!IsPlayerConnected(strval(tmp)))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_ADMIN, "Z?e ID gracza");
return 1;
}
GameTextForPlayer(playerid, "Stop !! ~n~Policja !! ~n~ Poddaj sie kontroli", 10000, 6);
}
}
return 1;
}


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-21, 15:26


=X=

WUJCIO DOBRA RADA






Wiek: 50
Na forum: 3841 dni
Posty: 134
SPONSOR

Piwa: 641

Respekt: 209,5
Respekt: 209,5Respekt: 209,5

Ostrzeżeń: 100%
"Maajk_El" napisał/a:

Nors, no fakt. Pomy?ka przy pisaniu.
Z 2 strony skoro wiesz co po co chcesz komend?, boszzzz.

@mo?na wygasi?.


Nors, proponuj? przej?? na sscanf. Maajk_El jak nie posiadasz wiedzy na temat zcmd to na ten temat si? nie wypowiadaj publicznie i nie wprowadzaj ch?opaka w b??d. Nors jak b?d? mia? czas to ci to zrobi? profesjonalnie.

Ps. Maajk_El faktycznie jeste? PawnoMasterem, lol i specjalist? od nabijania bezsensownych post?w.

Ostatnio zmieniony przez =X= 2014-01-22, 10:30, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-21, 19:49


Nors

Wszystko wiem.






Wiek: 28
Na forum: 3917 dni
Posty: 223
Nick w MP: Nors

Piwa: 10

Respekt: 50

=X=, Ok dzi?ki wielkie.

[ Dodano: 2014-01-21, 19:50 ]
Sillence, ko?ystam z zcmd..

Podpis
Daj piweczko. Pić się chce.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-21, 20:05


Sillence







Wiek: 24
Na forum: 4474 dni
Posty: 1514
Nick w MP: Sillence

Piwa: 1509

Respekt: 416,3
Respekt: 416,3

Nors, Skoro korzystasz z zcmd to:
Kod:

CMD:stac(playerid, params[])
{
if(isnull(params))
{
SendClientMessage(playerid, -1, "U?yj: /stac [ID]");
return 1;
}
new gracz = strval(params);
if(!IsPlayerConnected(gracz))
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Ten gracz nie jest pod??czony!");
return 1;
}
GameTextForPlayer(gracz, "Stop !! ~n~Policja !! ~n~ Poddaj sie kontroli", 10000, 6);
return 1;
}


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-23, 14:22


Patro114







Wiek: 32
Na forum: 4195 dni
Posty: 113

Piwa: 989

Respekt: 75,5

tu masz taki piekny kod pisalem go cala minute pod swoj gm wiec ty mozesz pod siebie zrobic.. :)

Kod:

CMD:stac(playerid, cmdtext[])
{
new fp;
if(Gracz[playerid][RangaPolicja] >= 1) // warunek czy jest w policji jak masz inny u sb to zmien ten na ten twoj
{
if(sluzba[playerid] == 0) // od tad
return SendClientMessage(playerid, CZERWONY, "Nie jestes na sluzbie!"); // to tad warunek czy na sluzbie jest jak nie masz takiego czegos u siebie to usun te linijki
if(sscanf(cmdtext, "d", fp))
return SendClientMessage(playerid, BIALY, "Wpisz: /stac [id]");
else
{
if(!IsPlayerConnected(fp))
return SendClientMessage(playerid, CZERWONY, "Zle id!");
new s[256];
format(s, sizeof(s), "{FF0000}UWAGA!!: {FFFFFF}Policjant {00FFFF}%s {FFFFFF} kaze ci zjechac na pobocze! {00FF00}Posluchaj go!", PlayerName(playerid));
SendClientMessage(fp, BIALY, s);
SendClientMessage(playerid, BIALY, "Wyslano wiadomosc graczowi.");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, CZERWONY, "Nie jestes policjantem.");
}
return 1;
}


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: /stac :: systemie :: komend :: zcmd
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » PAWN » [INNE] /stac w systemie komend zcmd Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku