Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2014-01-24, 17:34


Pikus2







Wiek: 28
Na forum: 4195 dni
Posty: 244

Piwa: 5

Respekt: 56,8

Witam mam taki skrypcik animacji:

http://pastebin.com/6rq3jpRe

i nie wiem czemu ale zeby wykonac animacje musze w??czyc animacje wziac wy?acz animacje i zn?w w??czyc animacje i dopiero dzia?a nwm czemu tak ejst prosze o pomoc.

Podpis
Witaj


Korzystam z strcmp






Game.cpp Linijka: 3000

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-24, 18:39


=X=

WUJCIO DOBRA RADA






Wiek: 51
Na forum: 4021 dni
Posty: 134
SPONSOR

Piwa: 641

Respekt: 209,5
Respekt: 209,5Respekt: 209,5

Ostrzeżeń: 100%
"Pikus2" napisał/a:

Witam mam taki skrypcik animacji:

http://pastebin.com/6rq3jpRe

i nie wiem czemu ale zeby wykonac animacje musze w??czyc animacje wziac wy?acz animacje i zn?w w??czyc animacje i dopiero dzia?a nwm czemu tak ejst prosze o pomoc.


Jak chcesz to ci zrobi? all animacj? od nowa w dialogu bez blokad.

Ps. sk?d jest ten filterscripts? z neta?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-24, 18:47


Pikus2







Wiek: 28
Na forum: 4195 dni
Posty: 244

Piwa: 5

Respekt: 56,8

nie ten filescript sam sk?ada?em.

blokady s? potrzebne :/

Podpis
Witaj


Korzystam z strcmp






Game.cpp Linijka: 3000

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-24, 18:52


B!4CK

Never give UP!






Wiek: 30
Na forum: 5306 dni
Posty: 1047
Nick w MP: John

Piwa: 1891

Respekt: 124,2
Respekt: 124,2

Pikus2, Usu? blokady, aby dzia?a?o poprawnie.

Podpis
Cześć
! :)


Projekt, który poruszy scenę platformy SA:MP!
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-24, 18:54


Pikus2







Wiek: 28
Na forum: 4195 dni
Posty: 244

Piwa: 5

Respekt: 56,8

a da sie jakos inaczej zrobic zeby nie da?o sie uzywac jednej animacji jak masz druga w??czon?.

Podpis
Witaj


Korzystam z strcmp






Game.cpp Linijka: 3000

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-25, 00:32


=X=

WUJCIO DOBRA RADA






Wiek: 51
Na forum: 4021 dni
Posty: 134
SPONSOR

Piwa: 641

Respekt: 209,5
Respekt: 209,5Respekt: 209,5

Ostrzeżeń: 100%
"Pikus2" napisał/a:

a da sie jakos inaczej zrobic zeby nie da?o sie uzywac jednej animacji jak masz druga w??czon?.


Pawn
/*Coded By: =X=*/

#include <a_samp>

#define X_KOLOR_ANIMACJA 0x0066FFAA

#define X_ANIMACJE 1

new X_MOJE_ANIMACJE[MAX_PLAYERS];

public OnPlayerCommandText(playeridcmdtext[])
{
    if(strcmp("/animacje"cmdtexttrue) == 0)
    {
        ShowPlayerDialog(playeridX_ANIMACJEDIALOG_STYLE_LIST"Animacje skina.""?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\nWy??cz""Akceptuj""Anuluj");
        return 1;
    }
    return 0;
}

public OnDialogResponse(playeriddialogidresponselistiteminputtext[])
{
    if(dialogid == X_ANIMACJE)
    {
        if(response)
        {
            if(listitem == 0)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid,"PED""WALK_DRUNK"4.011000);

                return 1;
            }
            if(listitem == 1)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid,"PED""WALK_DRUNK"4.011000);
                return 1;
            }
            if(listitem == 2)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid"BEACH""bather"4.000010);
                return 1;
            }
            if(listitem == 3)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid"FOOD""EAT_Vomit_P"3.000000);
                return 1;
            }
            if(listitem == 4)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid"KISSING""BD_GF_Wave"3.000000);
                return 1;
            }
            if(listitem == 5)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid"SWEET""sweet_ass_slap"4.000000);
                return 1;
            }
            if(listitem == 6)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;

                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid"KISSING""Playa_Kiss_02"3.000000);
                return 1;
            }
            if(listitem == 7)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid,"BEACH""ParkSit_M_loop"4.000010);
                return 1;
            }
            if(listitem == 8)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid"SHOP""ROB_Loop_Threat"4.01000, -1);
                return 1;
            }
            if(listitem == 9)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid"SWEET""Sweet_injuredloop"4.010010);
                return 1;
            }
            if(listitem == 10)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid"BOMBER""BOM_Plant"4.000000);
                return 1;
            }
            if(listitem == 11)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid"PAULNMAC""wank_loop"4.010000);
                return 1;
            }
            if(listitem == 12)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid"PAULNMAC""wank_out"4.000000);
                return 1;
            }
            if(listitem == 13)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid"WUZI""CS_Dead_Guy"4.00111, -1);
                return 1;
            }
            if(listitem == 14)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    SendClientMessage(playeridX_KOLOR_ANIMACJA"|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                ApplyAnimation(playerid"PED""handsup"4.001110);
                return 1;
            }
            if(listitem == 15)
            {
                if(X_MOJE_ANIMACJE[playerid] != 0)
                {
                    //SendClientMessage(playerid, X_KOLOR_ANIMACJA, "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
                    return 1;
                }
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid] = 1;
                SetPlayerSpecialAction(playerid68);
                return 1;
            }
            if(listitem == 16)
            {
                X_MOJE_ANIMACJE[playerid]=0// !
                {
                    ClearAnimations(playerid);
                }
            }
        }
    }
    return 1;
}


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-26, 17:10


Pikus2







Wiek: 28
Na forum: 4195 dni
Posty: 244

Piwa: 5

Respekt: 56,8

JEst tak samo jak z moimi...
tak samo dzia?a...

Podpis
Witaj


Korzystam z strcmp






Game.cpp Linijka: 3000

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-29, 01:42


IgrexolonO







Wiek: 33
Na forum: 6306 dni
Posty: 1386

Piwa: 1062

Respekt: 651,8
Respekt: 651,8Respekt: 651,8

Kod:

stock PreloadAnimLibraries(pid)
{
ApplyAnimation(pid, "AIRPORT", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "Attractors", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BAR", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BASEBALL", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BD_FIRE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BEACH", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "benchpress", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BF_injection", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BIKED", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BIKEH", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BIKELEAP", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BIKES", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BIKEV", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BIKE_DBZ", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BMX", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BOMBER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BOX", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BSKTBALL", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BUDDY", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BUS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CAMERA", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CAR", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CARRY", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CAR_CHAT", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CASINO", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CHAINSAW", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CHOPPA", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CLOTHES", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "COACH", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "COLT45", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "COP_AMBIENT", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "COP_DVBYZ", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CRACK", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CRIB", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DAM_JUMP", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DANCING", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DEALER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DILDO", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DODGE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DOZER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DRIVEBYS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FAT", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FIGHT_B", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FIGHT_C", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FIGHT_D", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FIGHT_E", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FINALE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FINALE2", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FLAME", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "Flowers", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FOOD", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "Freeweights", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GANGS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GHANDS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GHETTO_DB", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "goggles", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GRAFFITI", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GRAVEYARD", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GRENADE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GYMNASIUM", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "HAIRCUTS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "HEIST9", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "INT_HOUSE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "INT_OFFICE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "INT_SHOP", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "JST_BUISNESS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "KART", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "KISSING", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "KNIFE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "LAPDAN1", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "LAPDAN2", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "LAPDAN3", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "LOWRIDER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "MD_CHASE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "MD_END", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "MEDIC", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "MISC", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "MTB", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "MUSCULAR", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "NEVADA", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "ON_LOOKERS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "OTB", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "PARACHUTE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "PARK", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "PAULNMAC", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "ped", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "PLAYER_DVBYS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "PLAYIDLES", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "POLICE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "POOL", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "POOR", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "PYTHON", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "QUAD", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "QUAD_DBZ", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "RAPPING", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "RIFLE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "RIOT", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "ROB_BANK", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "RUSTLER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "RYDER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SCRATCHING", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SHAMAL", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SHOP", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SHOTGUN", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SILENCED", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SKATE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SMOKING", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SNIPER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SPRAYCAN", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "STRIP", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SUNBATHE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SWAT", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SWEET", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SWIM", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SWORD", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "TANK", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "TATTOOS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "TEC", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "TRAIN", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "TRUCK", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "UZI", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "VAN", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "VENDING", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "VORTEX", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "WAYFARER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "WEAPONS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "WUZI", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
} stock PreloadAnimLib(pid, animlib[]) return ApplyAnimation(pid,animlib,"null",0.0,0,0,0,0,0);


A czy z tego skorzystasz w odpowiedni spos?b, to ju? ma?o mnie obchodzi. Tyle kodu co Ty wy?ebra?e? na tym forum, to nawet JP2 tyle dzieci w d?oniach swych nie mia?.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-29, 15:33


Pikus2







Wiek: 28
Na forum: 4195 dni
Posty: 244

Piwa: 5

Respekt: 56,8

ja cie nie prosi?em o animacje.... Kazdy prosi o pomoc juz sie duzo nauczy?em...

Podpis
Witaj


Korzystam z strcmp






Game.cpp Linijka: 3000

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-29, 15:36


IgrexolonO







Wiek: 33
Na forum: 6306 dni
Posty: 1386

Piwa: 1062

Respekt: 651,8
Respekt: 651,8Respekt: 651,8

"Pikus2" napisał/a:

ja cie nie prosi?em o animacje.... Kazdy prosi o pomoc juz sie duzo nauczy?em...


btw, zajebista sygnatura, wiesz ?e strcmp to tylko funkcja kt?ra por?wnuje dwie frazy? A to, ?e jest u?ywana w OnPlayerCommandText (2014 rok) do sprawdzania czy dany gracz wpisa? odpowiedni? komend?, to czysta g?upota. ;)

Po drugie, to co Ci da?em to funkcja, kt?ra naprawia nie 'w??czanie' si? animacji. Jak ju? wspomnia?em, ma?o mnie to obchodzi czy sobie z tym poradzisz.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-01-29, 15:52


Pikus2







Wiek: 28
Na forum: 4195 dni
Posty: 244

Piwa: 5

Respekt: 56,8

to ze nie korzystam z zcmd to moja sprawa....

A co do kodu ju? naprawi?em bez twojej pomocy....
Zgrywasz kozaka z pawno powie ci ze kazdy potrafi sie na gotowcach nauczyc a puzniej sam bdz potrafi? pisa?...

Podpis
Witaj


Korzystam z strcmp






Game.cpp Linijka: 3000

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: animacje
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » PAWN » [INNE] animacje Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku