Wysłany: 2014-01-24, 17:34
Pikus2
Wiek: 28 Na forum: 4195 dni Posty: 244
Piwa : 5
Witam mam taki skrypcik animacji:
http://pastebin.com/6rq3jpRe
i nie wiem czemu ale zeby wykonac animacje musze w??czyc animacje wziac wy?acz animacje i zn?w w??czyc animacje i dopiero dzia?a nwm czemu tak ejst prosze o pomoc.
Wysłany: 2014-01-24, 18:39
=X=
WUJCIO DOBRA RADA
Wiek: 51 Na forum: 4021 dni Posty: 134
SPONSOR
Piwa : 641
"Pikus2" napisał/a :Witam mam taki skrypcik animacji:
http://pastebin.com/6rq3jpRe
i nie wiem czemu ale zeby wykonac animacje musze w??czyc animacje wziac wy?acz animacje i zn?w w??czyc animacje i dopiero dzia?a nwm czemu tak ejst prosze o pomoc.
Jak chcesz to ci zrobi? all animacj? od nowa w dialogu bez blokad.
Ps. sk?d jest ten filterscripts? z neta?
Wysłany: 2014-01-24, 18:47
Pikus2
Wiek: 28 Na forum: 4195 dni Posty: 244
Piwa : 5
nie ten filescript sam sk?ada?em.
blokady s? potrzebne
Wysłany: 2014-01-24, 18:52
B!4CK
Never give UP!
Wiek: 30 Na forum: 5306 dni Posty: 1047
Nick w MP: John
Piwa : 1891
Pikus2 , Usu? blokady, aby dzia?a?o poprawnie.
Podpis
Cześć
[you]
!
Projekt, który poruszy scenę platformy SA:MP!
Wysłany: 2014-01-24, 18:54
Pikus2
Wiek: 28 Na forum: 4195 dni Posty: 244
Piwa : 5
a da sie jakos inaczej zrobic zeby nie da?o sie uzywac jednej animacji jak masz druga w??czon?.
Wysłany: 2014-01-25, 00:32
=X=
WUJCIO DOBRA RADA
Wiek: 51 Na forum: 4021 dni Posty: 134
SPONSOR
Piwa : 641
"Pikus2" napisał/a :a da sie jakos inaczej zrobic zeby nie da?o sie uzywac jednej animacji jak masz druga w??czon?.
Pawn /*Coded By: =X=*/
#include <a_samp>
#define X_KOLOR_ANIMACJA 0x0066FFAA
#define X_ANIMACJE 1
new X_MOJE_ANIMACJE [ MAX_PLAYERS ];
public OnPlayerCommandText ( playerid , cmdtext [])
{
if( strcmp ( "/animacje" , cmdtext , true ) == 0 )
{
ShowPlayerDialog ( playerid , X_ANIMACJE , DIALOG_STYLE_LIST , "Animacje skina." , "?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\n?\nWy??cz" , "Akceptuj" , "Anuluj" );
return 1 ;
}
return 0 ;
}
public OnDialogResponse ( playerid , dialogid , response , listitem , inputtext [])
{
if( dialogid == X_ANIMACJE )
{
if( response )
{
if( listitem == 0 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "PED" , "WALK_DRUNK" , 4.0 , 1 , 1 , 0 , 0 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 1 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "PED" , "WALK_DRUNK" , 4.0 , 1 , 1 , 0 , 0 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 2 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "BEACH" , "bather" , 4.0 , 0 , 0 , 0 , 1 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 3 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "FOOD" , "EAT_Vomit_P" , 3.0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 4 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "KISSING" , "BD_GF_Wave" , 3.0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 5 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "SWEET" , "sweet_ass_slap" , 4.0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 6 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "KISSING" , "Playa_Kiss_02" , 3.0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 7 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "BEACH" , "ParkSit_M_loop" , 4.0 , 0 , 0 , 0 , 1 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 8 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "SHOP" , "ROB_Loop_Threat" , 4.0 , 1 , 0 , 0 , 0 , - 1 );
return 1 ;
}
if( listitem == 9 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "SWEET" , "Sweet_injuredloop" , 4.0 , 1 , 0 , 0 , 1 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 10 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "BOMBER" , "BOM_Plant" , 4.0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 11 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "PAULNMAC" , "wank_loop" , 4.0 , 1 , 0 , 0 , 0 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 12 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "PAULNMAC" , "wank_out" , 4.0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 13 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "WUZI" , "CS_Dead_Guy" , 4.0 , 0 , 1 , 1 , 1 , - 1 );
return 1 ;
}
if( listitem == 14 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
SendClientMessage ( playerid , X_KOLOR_ANIMACJA , "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie." );
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
ApplyAnimation ( playerid , "PED" , "handsup" , 4.0 , 0 , 1 , 1 , 1 , 0 );
return 1 ;
}
if( listitem == 15 )
{
if( X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] != 0 )
{
//SendClientMessage(playerid, X_KOLOR_ANIMACJA, "|i| Aby wybra? inn? animacj?, kliknij (wy??cz) a nast?pnie uruchom ponownie.");
return 1 ;
}
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ] = 1 ;
SetPlayerSpecialAction ( playerid , 68 );
return 1 ;
}
if( listitem == 16 )
{
X_MOJE_ANIMACJE [ playerid ]= 0 ; // !
{
ClearAnimations ( playerid );
}
}
}
}
return 1 ;
}
Wysłany: 2014-01-26, 17:10
Pikus2
Wiek: 28 Na forum: 4195 dni Posty: 244
Piwa : 5
JEst tak samo jak z moimi...
tak samo dzia?a...
Wysłany: 2014-01-29, 01:42
IgrexolonO
Wiek: 33 Na forum: 6306 dni Posty: 1386
Piwa : 1062
Kod: stock PreloadAnimLibraries(pid)
{
ApplyAnimation(pid, "AIRPORT", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "Attractors", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BAR", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BASEBALL", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BD_FIRE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BEACH", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "benchpress", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BF_injection", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BIKED", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BIKEH", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BIKELEAP", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BIKES", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BIKEV", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BIKE_DBZ", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BMX", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BOMBER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BOX", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BSKTBALL", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BUDDY", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "BUS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CAMERA", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CAR", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CARRY", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CAR_CHAT", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CASINO", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CHAINSAW", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CHOPPA", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CLOTHES", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "COACH", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "COLT45", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "COP_AMBIENT", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "COP_DVBYZ", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CRACK", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "CRIB", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DAM_JUMP", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DANCING", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DEALER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DILDO", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DODGE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DOZER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "DRIVEBYS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FAT", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FIGHT_B", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FIGHT_C", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FIGHT_D", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FIGHT_E", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FINALE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FINALE2", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FLAME", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "Flowers", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "FOOD", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "Freeweights", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GANGS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GHANDS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GHETTO_DB", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "goggles", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GRAFFITI", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GRAVEYARD", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GRENADE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "GYMNASIUM", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "HAIRCUTS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "HEIST9", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "INT_HOUSE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "INT_OFFICE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "INT_SHOP", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "JST_BUISNESS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "KART", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "KISSING", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "KNIFE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "LAPDAN1", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "LAPDAN2", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "LAPDAN3", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "LOWRIDER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "MD_CHASE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "MD_END", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "MEDIC", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "MISC", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "MTB", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "MUSCULAR", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "NEVADA", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "ON_LOOKERS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "OTB", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "PARACHUTE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "PARK", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "PAULNMAC", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "ped", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "PLAYER_DVBYS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "PLAYIDLES", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "POLICE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "POOL", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "POOR", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "PYTHON", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "QUAD", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "QUAD_DBZ", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "RAPPING", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "RIFLE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "RIOT", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "ROB_BANK", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "RUSTLER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "RYDER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SCRATCHING", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SHAMAL", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SHOP", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SHOTGUN", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SILENCED", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SKATE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SMOKING", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SNIPER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SPRAYCAN", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "STRIP", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SUNBATHE", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SWAT", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SWEET", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SWIM", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "SWORD", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "TANK", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "TATTOOS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "TEC", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "TRAIN", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "TRUCK", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "UZI", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "VAN", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "VENDING", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "VORTEX", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "WAYFARER", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "WEAPONS", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(pid, "WUZI", "null", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
} stock PreloadAnimLib(pid, animlib[]) return ApplyAnimation(pid,animlib,"null",0.0,0,0,0,0,0);
A czy z tego skorzystasz w odpowiedni spos?b, to ju? ma?o mnie obchodzi. Tyle kodu co Ty wy?ebra?e? na tym forum, to nawet JP2 tyle dzieci w d?oniach swych nie mia?.
Wysłany: 2014-01-29, 15:33
Pikus2
Wiek: 28 Na forum: 4195 dni Posty: 244
Piwa : 5
ja cie nie prosi?em o animacje.... Kazdy prosi o pomoc juz sie duzo nauczy?em...
Wysłany: 2014-01-29, 15:36
IgrexolonO
Wiek: 33 Na forum: 6306 dni Posty: 1386
Piwa : 1062
"Pikus2" napisał/a :ja cie nie prosi?em o animacje.... Kazdy prosi o pomoc juz sie duzo nauczy?em...
btw, zajebista sygnatura, wiesz ?e strcmp to tylko funkcja kt?ra por?wnuje dwie frazy? A to, ?e jest u?ywana w OnPlayerCommandText (2014 rok) do sprawdzania czy dany gracz wpisa? odpowiedni? komend?, to czysta g?upota.
Po drugie, to co Ci da?em to funkcja, kt?ra naprawia nie 'w??czanie' si? animacji. Jak ju? wspomnia?em, ma?o mnie to obchodzi czy sobie z tym poradzisz.
Wysłany: 2014-01-29, 15:52
Pikus2
Wiek: 28 Na forum: 4195 dni Posty: 244
Piwa : 5
to ze nie korzystam z zcmd to moja sprawa....
A co do kodu ju? naprawi?em bez twojej pomocy....
Zgrywasz kozaka z pawno powie ci ze kazdy potrafi sie na gotowcach nauczyc a puzniej sam bdz potrafi? pisa?...
Tagi: animacje
Anonymous
Na forum: 245 dni
Posty: 1
Anonymous Koniecznie zajrzyj na: