Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2015-07-31, 20:10


ironmaiden666

Voight...






Wiek: 28
Na forum: 3275 dni
Posty: 125
Nick w MP: Irons

Piwa: 2878

Respekt: 102
Respekt: 102

Ostrzeżeń: 40%
Witam, oto m?j kolejny skrypt tym razem na animacje, my?l? ?e przyda si? komu? animacje dost?pne pod komendami:
/tancz
/tancz2
/tancz3
/barpodaj
/barpije1
/barpije2
/barnalewa
/mysle

Jak narazie jest tylko tyle komend ale stale dodaje nowe
Jestem nowy w skryptowaniu wi?c prosz? bez hejt?w

CA?Y KOD WYKONA?EM SAM Z POMOC? WIKI.MULTITHEFTAUTO.COM

LINK:
Ukryta wiadomość / Hidden message(aby ją zobaczyć musisz postawić użytkownikowi)
Wiadomość została ukryta, aby ją przeczytać należy się zalogować.


Podpis
Intelligence gonna get you..
Ostatnio zmieniony przez ironmaiden666 2015-07-31, 21:25, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 108 piw(a):
PenkY, lukasienko04, KuVa, Anonymous24323, YakubTM, venzikk, Hemoglobina, Madesiak, MalyCyferek, AlanWalker12, arek7654, StrażakMichał, Pyzol, JodlaKacperpaja, Tolaris, tymekkoruma, Pycius, Flap3ro, Klikow, dawistheking, minecraft123, XJBLN, mccpitero, Rebeka, InstaMonte, Karko85, qmichu, zoxito, Citrus, ProBaton, Kydem, DsJ3, Chiv, TheArasik, Grimpol, Piotruś23, Dokmen1504, Wiolciaa, Frytki123, kacperppl, tradis, DreeY, donsazon, Ratownikolo, PatrykosOficial, DanzkaVodka, xQukiii, LutaPener1234, V3XU, Symakif, Skrypter66, melepeto, Szuto, MareczeQ, DeleteTR, probyk200, KilleQ1337, JasyN, KOKS XXL, Sitek71, MamFilipa, koksiorxd, miki123123, Mafi2K19, Miami1910, Gajwer2003, Osky1337, Corleone98, ziomek9781, LordXyzis, Mi1ku, Tirus$, MuzyczeQ123, daniuoyt, fuze1, xkuko, KuuBaaa, Faronekk, ADEKTAK, Benzyna, igorekgamesyt95, LubiePlacki1229, LubiePlacki222, MasterYeti, czarnoziem200, Elo...., Hubert_Dynamit, robakk04, B1200, RysioZbysio1, Krzysztof_69_, smietanacj, theozek_yt, .ProfesoR, Dzida3264, Cesc9, ShadowColorsPL, Tabixter, KosteQ010, 420Nightmare, rxkrxd, Pawelek, Trito, Aksenolek, Nemhedz, L1V, kacper91221, CWidmo11
Wysłany: 2015-07-31, 20:52


DaxRel69







Wiek: 28
Na forum: 3363 dni
Posty: 171
Nick w MP: DaxRel

Piwa: 4336

Respekt: 71,5

Ostrzeżeń: 60%
Co? mi to ?mierdzi skopiowaniem gdzie? widzia?em podobny kod


Jak komu? zarzucasz plagiat, to chocia? podaj dowody... //DestroY

Ostatnio zmieniony przez #404 2015-08-02, 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2015-07-31, 20:57


ironmaiden666

Voight...






Wiek: 28
Na forum: 3275 dni
Posty: 125
Nick w MP: Irons

Piwa: 2878

Respekt: 102
Respekt: 102

Ostrzeżeń: 40%
nie skopiowa?em ani 1 linijki kodu!

[ Dodano: 2015-07-31, 20:57 ]
nie skopiowa?em ani 1 linijki kodu, sam od pocz?tku napisa?em kod

Podpis
Intelligence gonna get you..
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-01-02, 19:18


karol0312PLpro







Wiek: 22
Na forum: 3115 dni
Posty: 12
Nick w MP: karolp0312PL

Piwa: 23

Respekt: 30

Ostrzeżeń: 100%
jak wpisuje /tancz
to nic sie nie dzieje

[ Komentarz dodany przez: DestroY: 2016-01-02, 20:33 ]
Podaj db3 i ewentualne bl?dy z konsoli przy odpalaniu, bo po "nie dzia?a" kija wiemy...

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-01-03, 15:10


ironmaiden666

Voight...






Wiek: 28
Na forum: 3275 dni
Posty: 125
Nick w MP: Irons

Piwa: 2878

Respekt: 102
Respekt: 102

Ostrzeżeń: 40%
"karol0312PLpro" napisał/a:

jak wpisuje /tancz
to nic sie nie dzieje

[ Komentarz dodany przez: DestroY: 2016-01-02, 20:33 ]
Podaj db3 i ewentualne bl?dy z konsoli przy odpalaniu, bo po "nie dzia?a" kija wiemy...


W kodzie wszystko jest Ok bo u mnie dzia?a, prosz? podaj b??dy i warningi z /debugscript 3 mo?e co? zdzia?am

Podpis
Intelligence gonna get you..
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-01-22, 13:30


karol0312PLpro







Wiek: 22
Na forum: 3115 dni
Posty: 12
Nick w MP: karolp0312PL

Piwa: 23

Respekt: 30

Ostrzeżeń: 100%
ironmaiden666, akurat jak pisze /debugscript 3 to nie pokazuje mi ?adnego erroru z tym skryptem

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-01-22, 17:12


Emm

***** ***






Wiek: 30
Na forum: 3136 dni
Posty: 3191
Nick w MP: Emm

Piwa: 6064

Respekt: 1580
Respekt: 1580Respekt: 1580


   Administrator: Admin ma zawsze rację | REGULAMIN FORUM | REKLAMA/VIP | .
karol0312PLpro, w konsoli serwera r?wnie? nie ma b??d?w?

Podpis

Użytkownik: 20.10.2015r
GTAO Member: 06.03.2016r
Support-Team: 20.01.2016r
Moderator: 30.03.2016r
Mod-Team: 08.10.2016r
Vice Admin: 04.05.2018r
Administrator: 03.05.2022r


! Koniecznie zapoznaj się z regulaminem forum.
Pamiętaj, aby zawsze go przestrzegać, nie mniej ważne są również regulaminy działów, w których się wypowiadasz!
Zamiast zakładać temat po kilka razy, bo jest usuwany przez Administrację, przejrzyj regulamin i napisz poprawnie temat!
Sprawy z administracją możesz załatwiać anonimowo w tym dziale.
Najważniejsze informacje od Administracji możesz przeczytać tutaj oraz tutaj.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2016-11-05, 14:22


Citrus







Wiek: 23
Na forum: 2926 dni
Posty: 34
Nick w MP: Citrus

Piwa: 4

Respekt: 47,3

Nie dzia?aj? mi te animacje w konsoli:

[2016-11-05 14:20] Starting animacje-by-iron
[2016-11-05 14:20] SCRIPT ERROR: animacje-by-iron/server.lua:1: '=' expected near 'napisany'
[2016-11-05 14:20] ERROR: Loading script failed: animacje-by-iron/server.lua:1: '=' expected near 'napisany'

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-12-25, 10:11


Ratownikolo







Wiek: 25
Na forum: 2000 dni
Posty: 1
Nick w MP: Ratownikolo



Respekt: 50

"DaxRel69" napisał/a:

Co? mi to ?mierdzi skopiowaniem gdzie? widzia?em podobny kod


Jak komu? zarzucasz plagiat, to chocia? podaj dowody... //DestroY


Spr?bujcie tego to zadzia?a oto jest prawid?owy kod

Kod:


function tancz (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "dnce_m_b" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "DANCING", "dnce_m_b")
end
end
addCommandHandler("tancz",tancz)

function tancz2 (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "DAN_Loop_A" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "DANCING", "DAN_Loop_A")
end
end
addCommandHandler("tancz2", tancz2)

function tancz3 (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "DAN_Left_A" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "DANCING", "DAN_Left_A")
end
end
addCommandHandler("tancz3", tancz3)


function barpodaj (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "Barserve_give" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "BAR", "Barserve_give")
end
end
addCommandHandler("barpodaj", barpodaj)


function barpije1 (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "dnk_stndM_loop" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "BAR", "dnk_stndM_loop")
end
end
addCommandHandler("barpije1", barpije1)

function barpije2 (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "dnk_stndF_loop" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "BAR", "dnk_stndF_loop")
end
end
addCommandHandler("barpije2", barpije2)

function barnalewa (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "Barserve_glass" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "BAR", "Barserve_glass")
end
end
addCommandHandler("barnalewa", barnalewa)


function mysle (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "Coplook_think" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "COP_AMBIENT", "Coplook_think")
end
end
addCommandHandler("mysle", mysle)



Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: komendy :: animacje
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » LUA » Zasoby do MTA » [SKRYPT] Komendy na animacje Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku