Wysłany: 2015-07-31, 19:10
ironmaiden666
Voight...
Wiek: 29 Na forum: 3517 dni Posty: 125
Nick w MP: Irons
Piwa : 2902
Witam, oto m?j kolejny skrypt tym razem na animacje, my?l? ?e przyda si? komu? animacje dost?pne pod komendami:
/tancz
/tancz2
/tancz3
/barpodaj
/barpije1
/barpije2
/barnalewa
/mysle
Jak narazie jest tylko tyle komend ale stale dodaje nowe
Jestem nowy w skryptowaniu wi?c prosz? bez hejt?w
CA?Y KOD WYKONA?EM SAM Z POMOC? WIKI.MULTITHEFTAUTO.COM
LINK:
Ukryta wiadomość / Hidden message(aby ją zobaczyć musisz postawić użytkownikowi) Wiadomość została ukryta, aby ją przeczytać należy się zalogować.
Podpis
Intelligence gonna get you..
Ostatnio zmieniony przez ironmaiden666 2015-07-31, 20:25, w całości zmieniany 2 razy
Więcej szczegółów
Wystawiono 110 piw(a):PenkY , lukasienko04 , KuVa , Anonymous24323 , YakubTM , venzikk , Hemoglobina , Madesiak , MalyCyferek , AlanWalker12 , arek7654 , StrażakMichał , Pyzol , JodlaKacperpaja , Tolaris , tymekkoruma , Pycius , Flap3ro , Klikow , dawistheking , minecraft123 , XJBLN , mccpitero , Rebeka , InstaMonte , Karko85 , qmichu , zoxito , Citrus , ProBaton , Kydem , DsJ3 , Chiv , TheArasik , Grimpol , Piotruś23 , Dokmen1504 , Wiolciaa , Frytki123 , kacperppl , tradis , DreeY , donsazon , Ratownikolo , PatrykosOficial , DanzkaVodka , xQukiii , LutaPener1234 , V3XU , Symakif , Skrypter66 , melepeto , Szuto , MareczeQ , DeleteTR , probyk200 , KilleQ1337 , JasyN , KOKS XXL , Sitek71 , MamFilipa , koksiorxd , miki123123 , Mafi2K19 , Miami1910 , Gajwer2003 , Osky1337 , Corleone98 , ziomek9781 , LordXyzis , Mi1ku , Tirus$ , MuzyczeQ123 , daniuoyt , fuze1 , xkuko , KuuBaaa , Faronekk , ADEKTAK , Benzyna , igorekgamesyt95 , LubiePlacki1229 , LubiePlacki222 , MasterYeti , czarnoziem200 , Elo.... , Hubert_Dynamit , robakk04 , B1200 , RysioZbysio1 , Krzysztof_69_ , smietanacj , theozek_yt , .ProfesoR , Dzida3264 , Cesc9 , ShadowColorsPL , Tabixter , KosteQ010 , 420Nightmare , rxkrxd , Pawelek , Trito , Aksenolek , Nemhedz , L1V , kacper91221 , CWidmo11 , Damianos123 , Jellonek
Wysłany: 2015-07-31, 19:52
DaxRel69
Wiek: 29 Na forum: 3604 dni Posty: 171
Nick w MP: DaxRel
Piwa : 4351
Co? mi to ?mierdzi skopiowaniem gdzie? widzia?em podobny kod
Jak komu? zarzucasz plagiat, to chocia? podaj dowody... //DestroY
Ostatnio zmieniony przez #404 2015-08-02, 18:04, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: 2015-07-31, 19:57
ironmaiden666
Voight...
Wiek: 29 Na forum: 3517 dni Posty: 125
Nick w MP: Irons
Piwa : 2902
nie skopiowa?em ani 1 linijki kodu!
[ Dodano : 2015-07-31, 20:57 ]
nie skopiowa?em ani 1 linijki kodu, sam od pocz?tku napisa?em kod
Podpis
Intelligence gonna get you..
Wysłany: 2016-01-02, 19:18
karol0312PLpro
Wiek: 23 Na forum: 3357 dni Posty: 12
Nick w MP: karolp0312PL
Piwa : 23
jak wpisuje /tancz
to nic sie nie dzieje
[ Komentarz dodany przez: DestroY : 2016-01-02, 20:33 ]
Podaj db3 i ewentualne bl?dy z konsoli przy odpalaniu, bo po "nie dzia?a" kija wiemy...
Wysłany: 2016-01-03, 15:10
ironmaiden666
Voight...
Wiek: 29 Na forum: 3517 dni Posty: 125
Nick w MP: Irons
Piwa : 2902
"karol0312PLpro" napisał/a :jak wpisuje /tancz
to nic sie nie dzieje
[ Komentarz dodany przez: DestroY : 2016-01-02, 20:33 ]
Podaj db3 i ewentualne bl?dy z konsoli przy odpalaniu, bo po "nie dzia?a" kija wiemy...
W kodzie wszystko jest Ok bo u mnie dzia?a, prosz? podaj b??dy i warningi z /debugscript 3 mo?e co? zdzia?am
Podpis
Intelligence gonna get you..
Wysłany: 2016-01-22, 13:30
karol0312PLpro
Wiek: 23 Na forum: 3357 dni Posty: 12
Nick w MP: karolp0312PL
Piwa : 23
ironmaiden666 , akurat jak pisze /debugscript 3 to nie pokazuje mi ?adnego erroru z tym skryptem
Wysłany: 2016-01-22, 17:12
Emm
***** ***
Wiek: 31 Na forum: 3377 dni Posty: 3191
Nick w MP: Emm
Piwa : 6106
Administrator: Admin ma zawsze rację | REGULAMIN FORUM | REKLAMA/VIP | .
karol0312PLpro , w konsoli serwera r?wnie? nie ma b??d?w?
Podpis
Użytkownik : 20.10.2015r
GTAO Member : 06.03.2016r
Support-Team : 20.01.2016r
Moderator : 30.03.2016r
Mod-Team : 08.10.2016r
Vice Admin : 04.05.2018r
Administrator : 03.05.2022r
[you]
! Koniecznie zapoznaj się z
regulaminem forum .
Pamiętaj, aby zawsze go przestrzegać, nie mniej ważne są również
regulaminy działów , w których się wypowiadasz!
Zamiast zakładać temat po kilka razy, bo jest usuwany przez
Administrację , przejrzyj regulamin i napisz poprawnie temat!
Sprawy z administracją możesz załatwiać anonimowo w
tym dziale .
Najważniejsze informacje od
Administracji możesz przeczytać
tutaj oraz
tutaj .
Wysłany: 2016-11-05, 14:22
Citrus
Wiek: 24 Na forum: 3168 dni Posty: 34
Nick w MP: Citrus
Piwa : 4
Nie dzia?aj? mi te animacje w konsoli:
[2016-11-05 14:20] Starting animacje-by-iron
[2016-11-05 14:20] SCRIPT ERROR: animacje-by-iron/server.lua:1: '=' expected near 'napisany'
[2016-11-05 14:20] ERROR: Loading script failed: animacje-by-iron/server.lua:1: '=' expected near 'napisany'
Wysłany: 2019-12-25, 10:11
Ratownikolo
Wiek: 25 Na forum: 2242 dni Posty: 1
Nick w MP: Ratownikolo
"DaxRel69" napisał/a :Co? mi to ?mierdzi skopiowaniem gdzie? widzia?em podobny kod
Jak komu? zarzucasz plagiat, to chocia? podaj dowody... //DestroY
Spr?bujcie tego to zadzia?a oto jest prawid?owy kod
Kod:
function tancz (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "dnce_m_b" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "DANCING", "dnce_m_b")
end
end
addCommandHandler("tancz",tancz)
function tancz2 (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "DAN_Loop_A" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "DANCING", "DAN_Loop_A")
end
end
addCommandHandler("tancz2", tancz2)
function tancz3 (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "DAN_Left_A" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "DANCING", "DAN_Left_A")
end
end
addCommandHandler("tancz3", tancz3)
function barpodaj (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "Barserve_give" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "BAR", "Barserve_give")
end
end
addCommandHandler("barpodaj", barpodaj)
function barpije1 (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "dnk_stndM_loop" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "BAR", "dnk_stndM_loop")
end
end
addCommandHandler("barpije1", barpije1)
function barpije2 (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "dnk_stndF_loop" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "BAR", "dnk_stndF_loop")
end
end
addCommandHandler("barpije2", barpije2)
function barnalewa (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "Barserve_glass" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "BAR", "Barserve_glass")
end
end
addCommandHandler("barnalewa", barnalewa)
function mysle (source)
daBlockz = getElementData(root,"blockz")
daAnimz = getElementData(root,"animz")
if daBlockz == "dancing" and daAnimz == "Coplook_think" then
setPedAnimation(source,false)
else
setPedAnimation ( source, "COP_AMBIENT", "Coplook_think")
end
end
addCommandHandler("mysle", mysle)
Tagi: komendy :: animacje
Anonymous
Na forum: 245 dni
Posty: 1
Anonymous Koniecznie zajrzyj na: