Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2022-02-19, 00:36


Json

Only LUA






Wiek: 17
Na forum: 1619 dni
Posty: 37
Nick w MP: Json.js

Piwa: 339

Respekt: 60,5


Siemanko dzisiaj przychodzę do was z tematem który przewija mi się co raz częściej koło ucha czyli czołgi na pseudolach gdzie gracze tworzą sobie konta z specjalnym nickiem gdzie potem jak wejdzie do przecho to zamienia wszystkie pojazdy w czołgi. Zabezpieczenie tego jest dosyć proste wystarczy nam do tego praktycznie tylko ingerencja w panel logowania po stronie clienta gdzie będziemy sprawdzać czy dany gracz tworzy konto z loginem który posiada specjalne znaki



Kod poniżej wklejamy po stronie clienta w evencie dotyczący "onClientClick" w miejsce pod pobieraniem tekstów z editbox pamiętajcie że arg1 w string.find musicie sobie sami zmienić na swój jak tam macie nazwane zmienną
która przechowywuje informacje dotyczące tekstu z editboxu




local login = TUTAJ DAJECIE SOBIE SWOJ EXPROTS Z EDITBOX OD POBIERANIA WARTOSCI Z NICH

if string.find(login, "!") ~= nil or string.find(login, "?") ~= nil or string.find(login, ",") ~= nil then
cancelEvent(true)
print("Twoim loginie znajdują się zakazane znaki zmień to !")
return
end


I tak wiem w pystories-core w skrypcie s_base.lua jest linijka odpowiedzialna za sprawdzanie nicków graczy z specialnymi znakami lecz to sprawdza podany nick ustawiony w MTA a nick który sobie gracz wybiera na serwerze


W razie jakby coś nie działało proszę się zgłaszać na PW a chętnie pomogę !


Podpis


discord.gg/M8NZ9Hjjaz
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Nec.
Wysłany: 2022-02-19, 12:08


RTVEUROAGD







Wiek: 16
Na forum: 973 dni
Posty: 123
Nick w MP: pryncypalki

Piwa: 1603

Respekt: 20,5


Ostrzeżeń: 100%
Poradnik jest bardzo dobry lecz nie wiem jaki jest sens udostępniania tego sposobu na światło dzienne. Niech sobie sami to zrobią bo coraz więcej tych ,, Pseudoli '' jest na świetle dziennym i lepiej pójść na takiego 4life i tam posiedzieć niż na jakimś pysie 3.0 , Ogólnie to zniszczyli tą paczke pseudo skrypterzy. Nie chce nikogo obrażać no ale taka prawda.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2022-02-19, 22:29


fiXlly.

lua, js, ts, php, react






Wiek: 18
Na forum: 327 dni
Posty: 19

Piwa: 707

Respekt: 120
Respekt: 120


"Json" napisał/a:

Siemanko dzisiaj przychodzę do was z tematem który przewija mi się co raz częściej koło ucha czyli czołgi na pseudolach gdzie gracze tworzą sobie konta z specjalnym nickiem gdzie potem jak wejdzie do przecho to zamienia wszystkie pojazdy w czołgi. Zabezpieczenie tego jest dosyć proste wystarczy nam do tego praktycznie tylko ingerencja w panel logowania po stronie clienta gdzie będziemy sprawdzać czy dany gracz tworzy konto z loginem który posiada specjalne znaki



Kod poniżej wklejamy po stronie clienta w evencie dotyczący "onClientClick" w miejsce pod pobieraniem tekstów z editbox pamiętajcie że arg1 w string.find musicie sobie sami zmienić na swój jak tam macie nazwane zmienną
która przechowywuje informacje dotyczące tekstu z editboxu




local login = TUTAJ DAJECIE SOBIE SWOJ EXPROTS Z EDITBOX OD POBIERANIA WARTOSCI Z NICH

if string.find(login, "!") ~= nil or string.find(login, "?") ~= nil or string.find(login, ",") ~= nil then
cancelEvent(true)
print("Twoim loginie znajdują się zakazane znaki zmień to !")
return
end


I tak wiem w pystories-core w skrypcie s_base.lua jest linijka odpowiedzialna za sprawdzanie nicków graczy z specialnymi znakami lecz to sprawdza podany nick ustawiony w MTA a nick który sobie gracz wybiera na serwerze


W razie jakby coś nie działało proszę się zgłaszać na PW a chętnie pomogę !


To ja tutaj dorzucam od siebie jeszcze drugi sposób, mianowicie funkcje która po prostu usuwa specjalne znaki z tekstu:


function remove_special_chars(str)
local str = string.gsub(str, "^%s*(.-)%s*$", "%1")
str = string.gsub(str, "[^%w%s ]", "")
str = string.gsub(str, " ", "_")
return str
end


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Json
Wysłany: 2022-02-22, 18:51


IOS

erho






Wiek: 16
Na forum: 1159 dni
Posty: 27
Nick w MP: erho

Piwa: 1425

Respekt: 50


Ostrzeżeń: 40%


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2022-03-01, 12:44


IOS

erho






Wiek: 16
Na forum: 1159 dni
Posty: 27
Nick w MP: erho

Piwa: 1425

Respekt: 50


Ostrzeżeń: 40%
żadne z tych pseudo sposobów nie działa :idea:

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2022-03-15, 09:19


TryHard







Wiek: 18
Na forum: 203 dni
Posty: 12

Piwa: 358

Respekt: 50


"IOS" napisał/a:

żadne z tych pseudo sposobów nie działa :idea:


Wystarczy sobie w core w s_base.lua dodać 2-3 linijki funkcji od wykrywania znaków specjalnych po zalogowaniu się na serwer i że odrazu leci ban do panelu admina ;) )

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2022-03-22, 10:08


IOS

erho






Wiek: 16
Na forum: 1159 dni
Posty: 27
Nick w MP: erho

Piwa: 1425

Respekt: 50


Ostrzeżeń: 40%
"TryHard" napisał/a:

"IOS" napisał/a:

żadne z tych pseudo sposobów nie działa :idea:


Wystarczy sobie w core w s_base.lua dodać 2-3 linijki funkcji od wykrywania znaków specjalnych po zalogowaniu się na serwer i że odrazu leci ban do panelu admina ;) )
ale wiesz ze to w pysie działa tylko na nick w mta? czy coś odklejony jesteś po za tym bez zmiany nicku tez to zrobisz

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: blokowanie :: czołgów :: pseudolach
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: