Siemanko dzisiaj przychodz? do was z tematem kt?ry przewija mi si? co raz cz??ciej ko?o ucha czyli czo?gi na pseudolach gdzie gracze tworz? sobie konta z specjalnym nickiem gdzie potem jak wejdzie do przecho to zamienia wszystkie pojazdy w czo?gi. Zabezpieczenie tego jest dosy? proste wystarczy nam do tego praktycznie tylko ingerencja w panel logowania po stronie clienta gdzie b?dziemy sprawdza? czy dany gracz tworzy konto z loginem kt?ry posiada specjalne znaki
Kod poni?ej wklejamy po stronie clienta w evencie dotycz?cy "onClientClick" w miejsce pod pobieraniem tekst?w z editbox pami?tajcie ?e arg1 w string.find musicie sobie sami zmieni? na sw?j jak tam macie nazwane zmienn?
kt?ra przechowywuje informacje dotycz?ce tekstu z editboxu
Poradnik jest bardzo dobry lecz nie wiem jaki jest sens udost?pniania tego sposobu na ?wiat?o dzienne. Niech sobie sami to zrobi? bo coraz wi?cej tych ,, Pseudoli '' jest na ?wietle dziennym i lepiej p?j?? na takiego 4life i tam posiedzie? ni? na jakim? pysie 3.0 , Og?lnie to zniszczyli t? paczke pseudo skrypterzy. Nie chce nikogo obra?a? no ale taka prawda.
Wystarczy sobie w core w s_base.lua doda? 2-3 linijki funkcji od wykrywania znak?w specjalnych po zalogowaniu si? na serwer i ?e odrazu leci ban do panelu admina )
Wystarczy sobie w core w s_base.lua doda? 2-3 linijki funkcji od wykrywania znak?w specjalnych po zalogowaniu si? na serwer i ?e odrazu leci ban do panelu admina )
ale wiesz ze to w pysie dzia?a tylko na nick w mta? czy co? odklejony jeste? po za tym bez zmiany nicku tez to zrobisz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach