Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2022-02-19, 00:36


Json

Only LUA






Wiek: 19
Na forum: 2142 dni
Posty: 36
Nick w MP: Json.js

Piwa: 359

Respekt: 60,5


Siemanko dzisiaj przychodz? do was z tematem kt?ry przewija mi si? co raz cz??ciej ko?o ucha czyli czo?gi na pseudolach gdzie gracze tworz? sobie konta z specjalnym nickiem gdzie potem jak wejdzie do przecho to zamienia wszystkie pojazdy w czo?gi. Zabezpieczenie tego jest dosy? proste wystarczy nam do tego praktycznie tylko ingerencja w panel logowania po stronie clienta gdzie b?dziemy sprawdza? czy dany gracz tworzy konto z loginem kt?ry posiada specjalne znaki



Kod poni?ej wklejamy po stronie clienta w evencie dotycz?cy "onClientClick" w miejsce pod pobieraniem tekst?w z editbox pami?tajcie ?e arg1 w string.find musicie sobie sami zmieni? na sw?j jak tam macie nazwane zmienn?
kt?ra przechowywuje informacje dotycz?ce tekstu z editboxu



local login TUTAJ DAJECIE SOBIE SWOJ EXPROTS Z EDITBOX OD POBIERANIA WARTOSCI Z NICH

if string.find(login"!") ~= nil or string.find(login"?") ~= nil or string.find(login",") ~= nil then
  cancelEvent(true)
   print("Twoim loginie znajduj? si? zakazane znaki zmie? to !")
  return
end


I tak wiem w pystories-core w skrypcie s_base.lua jest linijka odpowiedzialna za sprawdzanie nick?w graczy z specialnymi znakami lecz to sprawdza podany nick ustawiony w MTA a nick kt?ry sobie gracz wybiera na serwerze


W razie jakby co? nie dzia?a?o prosz? si? zg?asza? na PW a ch?tnie pomog? !


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Nec.
Wysłany: 2022-02-19, 12:08


RTVEUROAGD







Wiek: 18
Na forum: 1497 dni
Posty: 101
Nick w MP: pryncypalki

Piwa: 2076

Respekt: 20,5


Ostrzeżeń: 100%
Poradnik jest bardzo dobry lecz nie wiem jaki jest sens udost?pniania tego sposobu na ?wiat?o dzienne. Niech sobie sami to zrobi? bo coraz wi?cej tych ,, Pseudoli '' jest na ?wietle dziennym i lepiej p?j?? na takiego 4life i tam posiedzie? ni? na jakim? pysie 3.0 , Og?lnie to zniszczyli t? paczke pseudo skrypterzy. Nie chce nikogo obra?a? no ale taka prawda.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2022-02-19, 22:29


fiXlly.

lua, js, ts, php, react






Wiek: 19
Na forum: 851 dni
Posty: 23

Piwa: 1209

Respekt: 130
Respekt: 130


Ostrzeżeń: 100%
"Json" napisał/a:

Siemanko dzisiaj przychodz? do was z tematem kt?ry przewija mi si? co raz cz??ciej ko?o ucha czyli czo?gi na pseudolach gdzie gracze tworz? sobie konta z specjalnym nickiem gdzie potem jak wejdzie do przecho to zamienia wszystkie pojazdy w czo?gi. Zabezpieczenie tego jest dosy? proste wystarczy nam do tego praktycznie tylko ingerencja w panel logowania po stronie clienta gdzie b?dziemy sprawdza? czy dany gracz tworzy konto z loginem kt?ry posiada specjalne znaki



Kod poni?ej wklejamy po stronie clienta w evencie dotycz?cy "onClientClick" w miejsce pod pobieraniem tekst?w z editbox pami?tajcie ?e arg1 w string.find musicie sobie sami zmieni? na sw?j jak tam macie nazwane zmienn?
kt?ra przechowywuje informacje dotycz?ce tekstu z editboxu



local login TUTAJ DAJECIE SOBIE SWOJ EXPROTS Z EDITBOX OD POBIERANIA WARTOSCI Z NICH

if string.find(login"!") ~= nil or string.find(login"?") ~= nil or string.find(login",") ~= nil then
  cancelEvent(true)
   print("Twoim loginie znajduj? si? zakazane znaki zmie? to !")
  return
end


I tak wiem w pystories-core w skrypcie s_base.lua jest linijka odpowiedzialna za sprawdzanie nick?w graczy z specialnymi znakami lecz to sprawdza podany nick ustawiony w MTA a nick kt?ry sobie gracz wybiera na serwerze


W razie jakby co? nie dzia?a?o prosz? si? zg?asza? na PW a ch?tnie pomog? !


To ja tutaj dorzucam od siebie jeszcze drugi spos?b, mianowicie funkcje kt?ra po prostu usuwa specjalne znaki z tekstu:

function remove_special_chars(str)
    local str string.gsub(str"^%s*(.-)%s*$""%1")
    str string.gsub(str"[^%w%s ]""")
    str string.gsub(str" ""_")
    return str
end


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Json
Wysłany: 2022-02-22, 18:51


IOS

erho






Wiek: 17
Na forum: 1683 dni
Posty: 27
Nick w MP: erho

Piwa: 1997

Respekt: 50


Ostrzeżeń: 40%


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2022-03-01, 12:44


IOS

erho






Wiek: 17
Na forum: 1683 dni
Posty: 27
Nick w MP: erho

Piwa: 1997

Respekt: 50


Ostrzeżeń: 40%
?adne z tych pseudo sposob?w nie dzia?a :idea:

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2022-03-15, 09:19


TryHard







Wiek: 20
Na forum: 727 dni
Posty: 15

Piwa: 1581

Respekt: 50


"IOS" napisał/a:

?adne z tych pseudo sposob?w nie dzia?a :idea:


Wystarczy sobie w core w s_base.lua doda? 2-3 linijki funkcji od wykrywania znak?w specjalnych po zalogowaniu si? na serwer i ?e odrazu leci ban do panelu admina ;) )

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2022-03-22, 10:08


IOS

erho






Wiek: 17
Na forum: 1683 dni
Posty: 27
Nick w MP: erho

Piwa: 1997

Respekt: 50


Ostrzeżeń: 40%
"TryHard" napisał/a:

"IOS" napisał/a:

?adne z tych pseudo sposob?w nie dzia?a :idea:


Wystarczy sobie w core w s_base.lua doda? 2-3 linijki funkcji od wykrywania znak?w specjalnych po zalogowaniu si? na serwer i ?e odrazu leci ban do panelu admina ;) )
ale wiesz ze to w pysie dzia?a tylko na nick w mta? czy co? odklejony jeste? po za tym bez zmiany nicku tez to zrobisz

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: blokowanie :: czołgów :: pseudolach
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: