Siemanko dzisiaj przychodzę do was z tematem który przewija mi się co raz częściej koło ucha czyli czołgi na pseudolach gdzie gracze tworzą sobie konta z specjalnym nickiem gdzie potem jak wejdzie do przecho to zamienia wszystkie pojazdy w czołgi. Zabezpieczenie tego jest dosyć proste wystarczy nam do tego praktycznie tylko ingerencja w panel logowania po stronie clienta gdzie będziemy sprawdzać czy dany gracz tworzy konto z loginem który posiada specjalne znaki
Kod poniżej wklejamy po stronie clienta w evencie dotyczący "onClientClick" w miejsce pod pobieraniem tekstów z editbox pamiętajcie że arg1 w string.find musicie sobie sami zmienić na swój jak tam macie nazwane zmienną
która przechowywuje informacje dotyczące tekstu z editboxu
Poradnik jest bardzo dobry lecz nie wiem jaki jest sens udostępniania tego sposobu na światło dzienne. Niech sobie sami to zrobią bo coraz więcej tych ,, Pseudoli '' jest na świetle dziennym i lepiej pójść na takiego 4life i tam posiedzieć niż na jakimś pysie 3.0 , Ogólnie to zniszczyli tą paczke pseudo skrypterzy. Nie chce nikogo obrażać no ale taka prawda.
Wystarczy sobie w core w s_base.lua dodać 2-3 linijki funkcji od wykrywania znaków specjalnych po zalogowaniu się na serwer i że odrazu leci ban do panelu admina )
Wystarczy sobie w core w s_base.lua dodać 2-3 linijki funkcji od wykrywania znaków specjalnych po zalogowaniu się na serwer i że odrazu leci ban do panelu admina )
ale wiesz ze to w pysie działa tylko na nick w mta? czy coś odklejony jesteś po za tym bez zmiany nicku tez to zrobisz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach