Pierwszy nieoficjalny klient MP dla Grand Theft Auto V!
GTA: Sieć to samodzielna modyfikacja multiplayer dla Grand Theft Auto V, co pozwala na organizację prywatnych serwerów z niestandardowymi gamemodes swojego wyboru. Nasz potężny silnik skryptowy oferuje szereg narzędzi, które daje pełną kontrolę nad serwerem. Uruchom serwer wyścigu Rce do naszej pełnej synchronizacji pojazdów, z mapami rasa swojej własnej twórczości lub jednej z wielu stworzył już przez społeczność. Fancy pokazując znajomym, który jest szefem? Host deathmatch dostęp do wszystkich broni i miejscach z oryginalnej gry. Chcesz coś nikt nie pomyślał o? Sprawdź naszą wiki i zacznij budować go samodzielnie. Możliwości są nieograniczone!
Według mnie zapowiada się ciekawie
Z tego co wiem to jezyk jest po stronie serwa jest C#
a po cliencie jest Javascript
Źródło
https://gtanet.work
Czeka ich jeszcze wiele wiele pracy żeby był w pełni użytkowy jak SA:MP/MTA. Tak czy siak mam nadzieje, że tak szybko nie padną jak gta m, gta five itp. projekty.
Cóż, wszystko na dobre się składa.
Plusem jest to, że nowi programiści będą się uczyć C#, a C# to język stosowany przez wiele firm, co da im doświadczenie.
Coś a'la SAMP, myślę że projekt wypali
Żeby powstał pierwszy prywatny serwer na własnym gamemodzie to musi się za to zabrać programista jakich tutaj brak
Pierwsze serwery pojawią się w Ameryce/Rosji , w Polsce coś takiego może powstać za kilka/nascie lat , choć zapewne pierwsze pomysły polskich programistów zrobią zamieszanie.
naimad424, ale jednak jest dużo polskich serwerów. Naliczyłem 15, na 118 postawionych. Odliczyć 3 serwery testowe hostingów, to i tak niezła sumka. Za 1 zł można kupić serwer GTA:N na serverproject.pl ; )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach