Pierwszy nieoficjalny klient MP dla Grand Theft Auto V!
GTA: Sie? to samodzielna modyfikacja multiplayer dla Grand Theft Auto V, co pozwala na organizacj? prywatnych serwer?w z niestandardowymi gamemodes swojego wyboru. Nasz pot??ny silnik skryptowy oferuje szereg narz?dzi, kt?re daje pe?n? kontrol? nad serwerem. Uruchom serwer wy?cigu Rce do naszej pe?nej synchronizacji pojazd?w, z mapami rasa swojej w?asnej tw?rczo?ci lub jednej z wielu stworzy? ju? przez spo?eczno??. Fancy pokazuj?c znajomym, kt?ry jest szefem? Host deathmatch dost?p do wszystkich broni i miejscach z oryginalnej gry. Chcesz co? nikt nie pomy?la? o? Sprawd? nasz? wiki i zacznij budowa? go samodzielnie. Mo?liwo?ci s? nieograniczone!
Wed?ug mnie zapowiada si? ciekawie
Z tego co wiem to jezyk jest po stronie serwa jest C#
a po cliencie jest Javascript
?r?d?o
https://gtanet.work
Czeka ich jeszcze wiele wiele pracy ?eby by? w pe?ni u?ytkowy jak SA:MP/MTA. Tak czy siak mam nadzieje, ?e tak szybko nie padn? jak gta m, gta five itp. projekty.
C??, wszystko na dobre si? sk?ada.
Plusem jest to, ?e nowi programi?ci b?d? si? uczy? C#, a C# to j?zyk stosowany przez wiele firm, co da im do?wiadczenie.
Co? a'la SAMP, my?l? ?e projekt wypali
?eby powsta? pierwszy prywatny serwer na w?asnym gamemodzie to musi si? za to zabra? programista jakich tutaj brak
Pierwsze serwery pojawi? si? w Ameryce/Rosji , w Polsce co? takiego mo?e powsta? za kilka/nascie lat , cho? zapewne pierwsze pomys?y polskich programist?w zrobi? zamieszanie.
naimad424, ale jednak jest du?o polskich serwer?w. Naliczy?em 15, na 118 postawionych. Odliczy? 3 serwery testowe hosting?w, to i tak niez?a sumka. Za 1 z? mo?na kupi? serwer GTA:N na serverproject.pl ; )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach