Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2012-09-14, 16:48

Morandor

Na forum: 5011 dni

Respekt: 50

Chcia?bym by kto? wyt?umaczy? mi jak instalowa? mapy na serwer samp i ?eby auta by?y gdzie ja chce, a nie stoj? jakie? przy ulicach. Chodzi mi ?e np. wgram jaka? mape swoj? np. jak?? 1 baze oczywi?cie chce ?eby auta by?y tylko przy niej, a za tydzie? b?de chcia? w?o?y? drug? baz?, ale nie podmienia? bazy tylko ?eby te dwie by?y jak to zrobi?, robi?, jak to wgrywa? jestem w tym zielony ;/? W og?le chyba jak si? instaluje mapy to trzeba ich format zmienia? prosz? o wyt?umaczenie. Nie wiem czy to ma co? do pawno w sumie narazie jestem zielony dlatego prosi?bym o wyt?umaczenie szczeg??owe, tak ?ebym zrozumia? z g?ry dzi?kuje
Chodzi mi po prostu o wgrywanie map i ?eby auta sta?y tam gdzie ja chce no i jeszcze jak robi? spawny z jakimi? napisami np. zapraszam na forum itp.?

Sory jak nie ten dzia? chce zrobi? serwer, a narazie jestem zielony nie wiem jak zaczyna? chyba od tego:)

Postaw piwo autorowi tego posta

Wysłany: 2012-09-14, 19:27

optimus

PawnoMen

Na forum: 5613 dni
Nick w MP: [PMS]ReveresPL

Piwa: 159

Respekt: 59

Ostrzeżeń: 80%
Spokojnie go?ciu bo dwa razy to samo napisa?e? !!

Jak autka dodawa? ??
A mianowicie odpalasz tam gdzie zainstalowa?e? sampa i uruchamiasz program "sampdebug.exe" tam masz okienka o kliksz "Launch debug" pojawisz si? na spawnie i nast?pnie wpisujesz do czatu komend? /vsel - wybierasz auta i klikasz enter (je?eli chcesz da? nast?pne auto to daj klawisz w prawo a jak poprzednie to CTRL chyba tak).

Bazy to du?o roboty wi?c poradzi? bym ci uczy? si? programowaniabo to nie jest tak hop siup i mo?e m?g?bym zrobi? to za FREE pisz na GG:25383499 to pogadamy.

Je?eli co? ?le wyt?umaczy?em to albo sobie ubierz okulary :P , albo poprostu pisz.

Podpis
Prpgramujesz w Unity i potrzebujesz pomocy?
|?Zapraszamy na forum Unity?|
http://www.unity3d.ugu.pl

Wysłany: 2012-09-15, 15:29