Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2018-12-12, 19:34


DjMaXimoMax

Początkujący w Lua






Wiek: 13
Na forum: 336 dni
Posty: 128

Piwa: 41

Respekt: 55,3


Witam,
tak jak w temacie nie wiem jak zrobić losowanie piniendzy i rp w markerze po wejściu w niego.


Za pomoc daję piwo oraz respekt

Podpis
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-12, 19:37


Avenged

Młodszy Szkrypter






Wiek: 16
Na forum: 878 dni
Posty: 644
Nick w MP: Avenged

Piwa: 767

Respekt: 306,3
Respekt: 306,3Respekt: 306,3Respekt: 306,3


Za pomocą funkcji math.random

Podpis
LUA, JS, PHP, C++



Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-12, 19:47


DjMaXimoMax

Początkujący w Lua






Wiek: 13
Na forum: 336 dni
Posty: 128

Piwa: 41

Respekt: 55,3


Hym mam dodać jakiś event bo 1 raz robię skrypt na takią rzecz mógł bym krótki kod i objaśnienie? Bo nie wiem jak się za to zabrać
narazie zrobiłem coś takiego by marker się pojawiał ale się nie pojawia i czy to ma być bo client czy server?(stronie)


local prezentcreateMarker( -1990.4986.8027.68"cylinder"1.55025590 )
end


Podpis
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-12, 19:53


Kalizman

Coś napewno...






Wiek: 16
Na forum: 1019 dni
Posty: 1418

Piwa: 3111

Respekt: 373,5
Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5



Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onMarkerHit


Podpis

Sprzedam gamemode RPG na platformę MTA:SA za niską cenę:
http://www.gtao.pl/%3Cfont-colorlime%3Esprzedam%3C-font%3E-gm-mta-country-rpg-vt126606.htm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-12, 19:56


DjMaXimoMax

Początkujący w Lua






Wiek: 13
Na forum: 336 dni
Posty: 128

Piwa: 41

Respekt: 55,3


Od takiego czegoś zacząć ?



local prezentcreateMarker( -1990.4986.8027.68"cylinder"1.55025590 )
end

addEventHandler("onMarkerHit"resourceRoot, function(el,md)
    if getElementType(el)~="player" then return end


?

Podpis
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-12, 19:59


Kalizman

Coś napewno...






Wiek: 16
Na forum: 1019 dni
Posty: 1418

Piwa: 3111

Respekt: 373,5
Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5


Tak, tylko ten end w drugiej linijce do czego należy? Do niczego. Usuń go stamtąd, a dodaj go do eventu (nie zapomnij dać też nawiasu za endem zamykającego event).
Drugi argument eventu onMarkerHit ustaw na prezent, no chyba, że w tym skrypcie będzie parę markerów to wtedy "wyższa szkoła jazdy"

Podpis

Sprzedam gamemode RPG na platformę MTA:SA za niską cenę:
http://www.gtao.pl/%3Cfont-colorlime%3Esprzedam%3C-font%3E-gm-mta-country-rpg-vt126606.htm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-12, 20:05


Krzemo1234







Wiek: 19
Na forum: 1118 dni
Posty: 391
Nick w MP: Krzemo

Piwa: 6

Respekt: 40


Tylko to jest akurat po stronie Clienta

HAJSmath.random(60,120)
triggerServerEvent("givePlayerMoney"elHAJS0)


Podpis
Jeśli ci pomogłem zostaw zimne :piwo:
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-12, 20:13


DjMaXimoMax

Początkujący w Lua






Wiek: 13
Na forum: 336 dni
Posty: 128

Piwa: 41

Respekt: 55,3


Dobra mam kawałek kodu tylko nie wiem ile to 24h zapisać jak to nie mam bladego pojęcia

[ Dodano: 2018-12-12, 20:23 ]
Mam problem nie pokazuje się marker!!!


local createMarker(-1991.1786.3027.68,"cylinder",1,255,255,70local nagroda math.random(value1,value2) 
function wbijasz(plrtriggerServerEvent(losuj,argend

addEventHandler("onMarkerHit",plr,wbijasz)
setTimer86400000 )


Podpis
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-12, 21:06


Krzemo1234







Wiek: 19
Na forum: 1118 dni
Posty: 391
Nick w MP: Krzemo

Piwa: 6

Respekt: 40


676

Ostatnio zmieniony przez Krzemo1234 2018-12-13, 21:58, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-12, 22:20


Avenged

Młodszy Szkrypter






Wiek: 16
Na forum: 878 dni
Posty: 644
Nick w MP: Avenged

Piwa: 767

Respekt: 306,3
Respekt: 306,3Respekt: 306,3Respekt: 306,3


Krzemo1234, nie ośmieszaj się już bardziej XD


Myślę że zrozumiesz z tego co tutaj opisałem ;)


local marker createMarker(-1991.1786.3027.68,"cylinder",1,255,255,70)  -- przypisujesz do zmiennej marker

function wbijasz(plr) 
  local losuj math.random(value1value2) -- losowanie pomiedzy wartoscia 1a 2 
  outputChatBox("Wylosowana liczba to: "..losujplr) -- wyswietlamy wylosowaną liczbę
end -- zamykasz funkcje
addEventHandler("onMarkerHit"markerwbijasz) -- przypisujemy zdarzenie przy którym ma się wykonać funkcja


Podpis
LUA, JS, PHP, C++



Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: jak :: zrobić :: losowanie :: piniędzy :: lub
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: