witam! mam problem poniewa? zrobi?em swoj? baz? admina i da?em bram? ale nie wiem jak wgra? skrypt ?eby ona si? otwiera?a dla Administrator?w niestety jestem w tym zielony prosz? o pomoc
Mo?esz zrobi? bram? na has?o, oto kod, kt?ry otwierasz luaedit :
Odkryta wiadomość / Unhidden message(aby ją zobaczyć nie musisz nic robić)
function createGate ()
gatebrama = createObject ( ID OBJEKTU, X, Y, Z, OBRUT X, OBRUT Y, BRAMA Z ) --ID mozesz znalezdz gdzies np;. 989, X, Y. Z, Obroty XYZ mozesz znalezc w map editorze lub zapisujac sa-place meanger
end
tworzysz nowy dokument tekstowy i zmienisz rozszerzenie na .LUA
potem wchodzisz w ten plik i wklejasz:
function onResourceStart ( name, root )
brama = getElementByID ( "twojaBrama" ) -- tutaj sprawdzasz czy w pliku .map istnieje obiekt "twojaBrama".
end
addEventHandler ( "onResourceStart", getRootElement(), onResourceStart )
function openbrama(playerSource, commandName)
moveObject ( brama, 3000, 0, 0, 30) -- tutaj sa wsp??rz?dne bramy otwartej.
end
function closebrama(playerSource, commandName)
moveObject ( brama, 3000, 0, 0, 5) -- tutaj sa wsp??rz?dne bramy zamkni?tej
end
addCommandHandler("komenda do otwarcia", openbrama)
addCommandHandler("komenda do zamkniecia", closebrama)
zaraz po moveObject jest liczba 3000 a to 3000 to jest czas otwierania/zamykania sie bramy. 1000 = 1 sekunda czyli 3000 to sa 3 sekundy
je?li chcesz by tych komend mog?a u?ywac tylko jedna osoba to przed moveObject wklejasz:
if isObjectInACLGroup ( "user."..getAccountName ( getPlayerAccount ( playerSource ) ), aclGetGroup ( "Admin" ) ) or (getPlayerName(playerSource) == "nick osoby ktora moze uzywac tych komend") then
tylko pami?taj ?e musisz zrobic to przy dw?ch moveObject i w kazdym funciton() maja by? 2 zakonczenia end
w tedy tych komend mo?e uzywa? tylko ta osoba kt?rej nick wpiszesz tam w odpowiednim polu i admini
skoro ju? zrobi?e? plik LUA i np ma nazwe skrypt.lua to otwierasz plik meta.xml i tam wpisujesz linijk?:
<script src="skrypt.lua" />