Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2018-12-25, 14:03


kuba43







Wiek: 37
Na forum: 595 dni
Posty: 154
Nick w MP: definitly

Piwa: 4

Respekt: 30,5


Siema,
chce za attachować tekst tylko chce mieć font jakiej funkcji użyć żeby ten zaatachowany 3dtext mial custom fonta.

Podpis




karma has no menu, you get served what you deserve
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-25, 15:38


Avenged

Młodszy Szkrypter






Wiek: 16
Na forum: 880 dni
Posty: 643
Nick w MP: Avenged

Piwa: 767

Respekt: 306,3
Respekt: 306,3Respekt: 306,3Respekt: 306,3



Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

dxCreateFont


Podpis
LUA, JS, PHP, C++



Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-26, 00:09


kuba43







Wiek: 37
Na forum: 595 dni
Posty: 154
Nick w MP: definitly

Piwa: 4

Respekt: 30,5


ale to nie jest font3d

Podpis




karma has no menu, you get served what you deserve
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-26, 13:22


Kalizman

Coś napewno...






Wiek: 16
Na forum: 1021 dni
Posty: 1418

Piwa: 3117

Respekt: 373,5
Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5


dxCreateFont działa w onClientRender, bo chyba w tym evencie renderujesz tekst,który chcesz aby miał customową czcionkę?

Podpis

Sprzedam gamemode RPG na platformę MTA:SA za niską cenę:
http://www.gtao.pl/%3Cfont-colorlime%3Esprzedam%3C-font%3E-gm-mta-country-rpg-vt126606.htm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-26, 16:25


kuba43







Wiek: 37
Na forum: 595 dni
Posty: 154
Nick w MP: definitly

Piwa: 4

Respekt: 30,5


Tak

Podpis




karma has no menu, you get served what you deserve
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-26, 17:09


Kalizman

Coś napewno...






Wiek: 16
Na forum: 1021 dni
Posty: 1418

Piwa: 3117

Respekt: 373,5
Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5


no to co to za problem dać dxCreateFont jako zmienna i w onClientRender w dxDrawText argument czcionki ustawic na ta zmienna z dxCreateFont?

Podpis

Sprzedam gamemode RPG na platformę MTA:SA za niską cenę:
http://www.gtao.pl/%3Cfont-colorlime%3Esprzedam%3C-font%3E-gm-mta-country-rpg-vt126606.htm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-26, 18:21


kuba43







Wiek: 37
Na forum: 595 dni
Posty: 154
Nick w MP: definitly

Piwa: 4

Respekt: 30,5


i to normalnie jak 3D będzie wyglądało zaatachowane do pojazdu?

Podpis




karma has no menu, you get served what you deserve
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-26, 18:40


Kalizman

Coś napewno...






Wiek: 16
Na forum: 1021 dni
Posty: 1418

Piwa: 3117

Respekt: 373,5
Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5


tak, spróbuj

Podpis

Sprzedam gamemode RPG na platformę MTA:SA za niską cenę:
http://www.gtao.pl/%3Cfont-colorlime%3Esprzedam%3C-font%3E-gm-mta-country-rpg-vt126606.htm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: jakiej :: funkcji :: użyć?
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: