Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2018-05-15, 20:35


KineQ

Programista Lua






Wiek: 19
Na forum: 1813 dni
Posty: 174
Nick w MP: KineQ

Piwa: 8

Respekt: 90


Witam jak wyłączyć bindy podczas logowania mam niby


guiSetInputMode("no_binds_when_editing")


Jednak to tylko podczas edytowania editboxów a na reście logowania działają jest jakiś sposób na wyłączenie ich ??

Edit: Chodzi mi o bindy na czacie ale też jak np jestem zalogowany to też otwiera panel ADM i wgl.

Podpis
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-05-15, 20:54


TeeNekk

Cienzaruwka :v






Wiek: 16
Na forum: 579 dni
Posty: 261
Nick w MP: TeeNekk.

Piwa: 545

Respekt: 110,5
Respekt: 110,5


chodzi ci, że jak masz panel logowania to dalej masz bindy, ta?

Podpis
Pomogłem Ci
? Może zostawiłbyś za to piwko, lub respekt? Dzięki!
Mój projekt:

Discord: https://discord.gg/TwEGgJX
Wykonuje zasoby do MTA na zamówienie!
http://gtao.pl/%3Cfont-co...ua-vt126544.htm
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-05-15, 21:06


KineQ

Programista Lua






Wiek: 19
Na forum: 1813 dni
Posty: 174
Nick w MP: KineQ

Piwa: 8

Respekt: 90


Tak podczas logowania w panelu działają bindy tylko nie podczas edycji bo dodałem tą linijkę wyżej a jak wgl je podczas logowania wyłączyć.

Podpis
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-05-15, 21:07


TeeNekk

Cienzaruwka :v






Wiek: 16
Na forum: 579 dni
Posty: 261
Nick w MP: TeeNekk.

Piwa: 545

Respekt: 110,5
Respekt: 110,5


po zalogowaniu nadajesz graczowi datę np login zawierającą jego login.
Przy każdym bindzie dodajesz;
 if not getElementData(thePlayer,"login"then return end


Podpis
Pomogłem Ci
? Może zostawiłbyś za to piwko, lub respekt? Dzięki!
Mój projekt:

Discord: https://discord.gg/TwEGgJX
Wykonuje zasoby do MTA na zamówienie!
http://gtao.pl/%3Cfont-co...ua-vt126544.htm
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-05-15, 21:16


KineQ

Programista Lua






Wiek: 19
Na forum: 1813 dni
Posty: 174
Nick w MP: KineQ

Piwa: 8

Respekt: 90


Jak przy każdym bindzie w sensie że jak gracz na swój bind na pisanie na czacie czy np wywołanie komendy to jak to mam niby zablokować ?

Podpis
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-05-16, 16:13


Ciastuuś

# PHP # LUA #






Wiek: 19
Na forum: 441 dni
Posty: 783
Nick w MP: Ciastuuś

Piwa: 1704

Respekt: 620
Respekt: 620Respekt: 620


"KineQ" napisał/a:

Jak przy każdym bindzie w sensie że jak gracz na swój bind na pisanie na czacie czy np wywołanie komendy to jak to mam niby zablokować ?


Nie lepiej schować ten czat za pomocą,


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

showChat


A, co do wpisanych komend przy użycia bindu, to


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

getFunctionsBoundToKey


Masz już tam wypisane klawisze.

A, co do funkcji jak by wygląda to posłuż się tym,

function wylaczBindKeyplayer ) 
    unbindKey player"keyTable""down"wylaczBindKey end 
  
function wlaczBindKey ( ) 
    bindKey source"keyTable""down"wylaczBindKey end 
addEventHandler "onPlayerSpawn"getRootElement(), wlaczBindKey )


Przy wejściu zrób Sobie, że gracz nie może używać bindów jak jest w przykładzie na mtawiki, a po spawnie może już ... Daje Ci takie wskazówki :)

Podpis

#### Pomogłem Ci? Liczę na :piwo: oraz R* ####
### Oferuję pomoc w dziedzinie: ###
## PHP # HTML # JS # Lua ##
# Kontakt: PW & Ciastuuś#0838 #

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
KineQ
Tagi: logowanie :: bindy
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: