Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2019-02-09, 05:57


Sunny_Leone







Wiek: 22
Na forum: 711 dni
Posty: 47
Nick w MP: Sunny_Leone

Piwa: 12

Respekt: 41,5


Co zmienić w poniższym kodzie, ma on za zadanie umieszczać obiekty na mapie tylko jest problem a mianowicie nie rozmieszcza je pojedynczo tylko co dwa, nie mam pojęcia gdzie leży problem...

Kod:


new g = 0;
Loop(i , MAX_ITEMS)
{
if(g >= 0 && g <= 20)
{
Items[i][iXYZ][0] = -2500 + random(4000);
Items[i][iXYZ][1] = -2500 + random(4000);
MapAndreas_FindZ_For2DCoord(Items[i][iXYZ][0], Items[i][iXYZ][1], Items[i][iXYZ][2]);
Items[i][iOBJ] = CreateDynamicObject(666, Items[i][iXYZ][0], Items[i][iXYZ][1], Items[i][iXYZ][2]+1, 0.00, 0.00, 0.00);
Items[i][iOnOff] = true;
Items[i][iUID] = i;
Items[i][iID] = 0;
Items[i][iLabel] = CreateLabel(-1, Items[i][iXYZ][0], Items[i][iXYZ][1], Items[i][iXYZ][2]+1, 50.0, 0, "%s\n"TEXT"Aby zebrać kliknij "C_RED"[Y]", iNames[0]);
printf("***Stworzono %d ***", ItemLicz);
i++, g++;
}


Kod:


[05] *** Item System: Stworzono 0 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 1 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 3 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 5 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 7 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 9 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 11 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 13 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 15 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 17 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 19 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 21 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 23 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 25 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 27 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 29 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 31 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 33 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 35 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 37 itemów Diamentowych! ***
[05] *** Item System: Stworzono 39 itemów Diamentowych! ***
....


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-09, 07:01


critical99







Wiek: 19
Na forum: 2663 dni
Posty: 84

Piwa: 132

Respekt: 115,3
Respekt: 115,3


Zgaduję, że to Loop masz z uG.

Definicja w uG:
Pawn
#define Loop(%0,%1)    for(new %0, __li%0 = %1; %0 != __li%0; %0++)


Dzięki niej pętla sama podnosi Twoje "i" o 1 w górę. Usuń "i++" z dołu.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Sunny_Leone
Wysłany: 2019-02-09, 10:44


Sunny_Leone







Wiek: 22
Na forum: 711 dni
Posty: 47
Nick w MP: Sunny_Leone

Piwa: 12

Respekt: 41,5


Dzięki za pomoc, leci piwerko i respect!

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-02-09, 18:56


Adis.exe

LUA Developer






Wiek: 16
Na forum: 897 dni
Posty: 303
Nick w MP: Adiś.exe

Piwa: 909

Respekt: 110,3
Respekt: 110,3



Temat został zamknięty, z powodu naruszenia zasad lub wyczerpania treści.




Podpis

KONTAKT:
GG: 60968224
Discord: Adiś.exe#3828

Użytkownik: 05.11.2016
GTAO Member: 20.02.2019
Support-Team: 25.07.2018
Support-Team: 19.01.2019
Test Mod: 08.02.2019

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: loop :: brak :: pojedyńczej :: kolejności
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: