Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2022-06-23, 11:04


JJoker







Wiek: 13
Na forum: 243 dni
Posty: 15
Nick w MP: JJoker



Respekt: 50


Witam mam problem z kajdankami sapd gdy wpisuję komende /zakuj 2 np to wyświetla mi się taki błąd w debugscript 3 proszę o pomoc

SS

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2022-06-23, 11:39


Nexisten

Moderator






Wiek: 18
Na forum: 2673 dni
Posty: 542
Nick w MP: Nexisten

Piwa: 1305

Respekt: 227,3
Respekt: 227,3Respekt: 227,3



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Podaj nam kawałek kodu, z którym jest związany błąd, bez tego nie mamy ci jak pomóc.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2022-06-23, 12:05


JJoker







Wiek: 13
Na forum: 243 dni
Posty: 15
Nick w MP: JJoker



Respekt: 50


"Nexisten" napisał/a:

Podaj nam kawałek kodu, z którym jest związany błąd, bez tego nie mamy ci jak pomóc.


kaj = {}


function zalozkaj(plr, cmd, target)
if not target then exports.nrpg_interface:showPlayerNotification(plr, 'UĹĽycie /zakuj <nick>', 'error') return end
local gracz = exports["nrpg_core"]:findPlayer(plr, target)
if getElementData(gracz, "inCar") then return end
if isPedInVehicle(gracz) then return end
if getElementData(plr, "player:faction") and getElementData(plr, "player:faction") == "SAPD" then
if getElementData(plr, "kajdanki") == false then
local gracz = getPlayerName(gracz)
local gracz = getPlayerFromName(gracz)
local x2,y2,z2 = getElementPosition(gracz)
local x,y,z = getElementPosition(plr)
local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,x2,y2,z2)
if distance < 5 then
toggleControl(gracz, "enter_exit", false)
toggleControl(gracz, "enter_passenger", false)
toggleControl(plr, "jump", false)
toggleControl(plr, "sprint", false)
attachElements(gracz, plr, 0,0.55,0)
setElementPosition(gracz, x,y,z)
local graczz = getPlayerName(gracz)
kaj[plr] = {}
kaj[plr] = {graczz}
setElementData(plr,"kajdanki", true)
setPedAnimation ( gracz, "FAT", "IDLE_tired", -180, true, false )
outputChatBox("#BEBEBE"..getPlayerName(plr).."#ffffff zakuwa ciÄ™",gracz, 255,255,255,true)
outputChatBox("Zakuwasz gracza #BEBEBE"..graczz.."#ffffff",plr,255,255,255,true)
exports['nrpg_discord']:connectWeb("**[KAJDANKI]** Funkcjonariusz **"..getPlayerName(plr).."** zakuwa gracza: **"..graczz.."**.", "logi_sapd")
end
end
end
end
addCommandHandler("zakuj", zalozkaj)

function taketocar(plr, cmd, target)
if not target then exports.nrpg_interface:showPlayerNotification(plr, 'UĹĽycie /wsadz <nick>', 'error') return end
if getElementData(plr,"player:faction") and getElementData(plr,"player:faction") == "SAPD" then
if getElementData(plr, "kajdanki") then
local gracz = exports["nrpg_core"]:findPlayer(plr, target)
local x,y,z = getElementPosition(plr)
local cars = getElementsWithinRange(x, y, z, 5, "vehicle")
local car = nil
if #cars > 1 then
return exports.nrpg_interface:showPlayerNotification(plr, 'W pobliżu znajduje się więcej niż jeden pojazd', 'error')
elseif #cars == 0 or not #cars then
return exports.nrpg_interface:showPlayerNotification(plr, 'Brak pojazdu w pobliĹĽu', 'error')
end
for i,v in ipairs(cars) do
car = v
end

local pass = getVehicleOccupants(car)
local numseats = getVehicleMaxPassengers(car)
warpPedIntoVehicle(gracz, car, numseats-(#pass))

local atta = getAttachedElements(plr)
for i,v in pairs(atta)do
detachElements(v, plr)
end

kaj[plr] = {}
setElementData(plr, "kajdanki", false)
setElementData(gracz, "inCar", true)

toggleControl(plr, "jump", true)
toggleControl(plr, "sprint", true)

toggleControl(gracz, "enter_exit", false)
toggleControl(gracz, "enter_passenger", false)

outputChatBox("#BEBEBE"..getPlayerName(plr).."#ffffff wsadza ciÄ™ do pojazdu",gracz, 255,255,255,true)
outputChatBox("Wsadzasz do pojazdu gracza #BEBEBE"..getPlayerName(gracz).."#ffffff",plr,255,255,255,true)
exports['nrpg_discord']:connectWeb("**[KAJDANKI]** Funkcjonariusz **"..getPlayerName(plr).."** wsadza do pojazdu gracza: **"..getPlayerName(gracz).."**.", "logi_sapd")
end
end
end
addCommandHandler("wsadz", taketocar)

function takefromcar(plr, cmd, target)
if not target then exports.nrpg_interface:showPlayerNotification(plr, 'UĹĽycie /wyjmij <nick>', 'error') return end
if getElementData(plr,"player:faction") and getElementData(plr,"player:faction") == "SAPD" then
local gracz = exports["nrpg_core"]:findPlayer(plr, target)
if getElementData(gracz, "inCar") then
local x2,y2,z2 = getElementPosition(gracz)
local x,y,z = getElementPosition(plr)
local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,x2,y2,z2)
if distance < 5 then
setElementData(gracz, "inCar", false)
removePedFromVehicle(gracz)

toggleControl(gracz, "enter_exit", false)
toggleControl(gracz, "enter_passenger", false)
toggleControl(plr, "jump", false)
toggleControl(plr, "sprint", false)
attachElements(gracz, plr, 0,0.55,0)
local graczz = getPlayerName(gracz)
kaj[plr] = {}
kaj[plr] = {graczz}
setElementData(plr,"kajdanki", true)
setPedAnimation ( gracz, "FAT", "IDLE_tired", -180, true, false )

outputChatBox("#BEBEBE"..getPlayerName(plr).."#ffffff wyciÄ…ga ciÄ™ z pojazdu",gracz, 255,255,255,true)
outputChatBox("WyciÄ…gasz z pojazdu gracza #BEBEBE"..getPlayerName(gracz).."#ffffff",plr,255,255,255,true)
exports['nrpg_discord']:connectWeb("**[KAJDANKI]** Funkcjonariusz **"..getPlayerName(plr).."** wyciÄ…ga z pojazdu gracza: **"..getPlayerName(gracz).."**.", "logi_sapd")
end
end
end
end
addCommandHandler("wyjmij", takefromcar)

function sciagnijkaj(plr, cmd, target)
if not target then exports.nrpg_interface:showPlayerNotification(plr, 'UĹĽycie /rozkuj <nick>', 'error') return end
local gracz = exports["nrpg_core"]:findPlayer(plr, target)
if getElementData(gracz, "inCar") then return end
if isPedInVehicle(gracz) then return end
if getElementData(plr,"player:faction") and getElementData(plr,"player:faction") == "SAPD" then
if getElementData(plr, "kajdanki") then
local gracz = getPlayerName(gracz)
local gracz = getPlayerFromName(gracz)
local x2,y2,z2 = getElementPosition(gracz)
local x,y,z = getElementPosition(plr)
if (getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,x2,y2,z2)<5) then
local atta = getAttachedElements(plr)
toggleControl(gracz, "enter_exit", true)
toggleControl(gracz, "enter_passenger", true)
toggleControl(plr, "jump", true)
toggleControl(plr, "sprint", true)

for i,v in pairs(atta)do
detachElements(v, plr)
end

setElementPosition(gracz, x+2,y,z)
setElementData(plr,"kajdanki", false)
kaj[plr] = {}
outputChatBox("#BEBEBE"..getPlayerName(plr).."#ffffff rozkuwa ciÄ™",gracz, 255,255,255,true)
outputChatBox("Rozkuwasz gracza #BEBEBE"..getPlayerName(gracz).."#ffffff",plr,255,255,255,true)
exports['nrpg_discord']:connectWeb("**[KAJDANKI]** Funkcjonariusz **"..getPlayerName(plr).."** rozkuwa gracza: **"..getPlayerName(gracz).."**.", "logi_sapd")
end
end
end
end
addCommandHandler("rozkuj", sciagnijkaj)



Komentarz Nexisten dodany 27 Czerwiec 2022, 14:39Dodałem odpowiedni tag do kodu
Ostatnio zmieniony przez Nexisten 2022-06-27, 14:38, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2022-06-24, 13:44


OczuS







Wiek: 17
Na forum: 1008 dni
Posty: 59
Nick w MP: Boro

Piwa: 554

Respekt: 70


wskaż 15 linijkę po stronie servera

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2022-06-24, 20:07


JJoker







Wiek: 13
Na forum: 243 dni
Posty: 15
Nick w MP: JJoker



Respekt: 50


"OczuS" napisał/a:

wskaż 15 linijkę po stronie servera

if distance < 5 then


Komentarz TheSebaPL dodany 2022-06-24, 21:36Dodałem tag [lua]
Ostatnio zmieniony przez TheSebaPL 2022-06-24, 21:35, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: Wczoraj 19:25


MartinPanZycia

Zielony w LUA






Wiek: 23
Na forum: 2294 dni
Posty: 457
Nick w MP: SZEF[EJM]Martin

Piwa: 704

Respekt: 85,3


Ostrzeżeń: 40%
spróbuj


if distance =< 5 or 0 then


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: nie :: dzialają :: kajdanki
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: