Wysłany: 2022-06-23, 11:04
JJoker
Wiek: 13 Na forum: 243 dni Posty: 15
Nick w MP: JJoker
Witam mam problem z kajdankami sapd gdy wpisuję komende /zakuj 2 np to wyświetla mi się taki błąd w debugscript 3 proszę o pomoc
SS
Wysłany: 2022-06-23, 11:39
Nexisten Moderator
Wiek: 18 Na forum: 2673 dni Posty: 542
Nick w MP: Nexisten
Piwa : 1305
Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem .
Podaj nam kawałek kodu, z którym jest związany błąd, bez tego nie mamy ci jak pomóc.
Wysłany: 2022-06-23, 12:05
JJoker
Wiek: 13 Na forum: 243 dni Posty: 15
Nick w MP: JJoker
"Nexisten" napisał/a :Podaj nam kawałek kodu, z którym jest związany błąd, bez tego nie mamy ci jak pomóc.
kaj = {}
function zalozkaj(plr, cmd, target)
if not target then exports.nrpg_interface:showPlayerNotification(plr, 'UĹĽycie /zakuj <nick>', 'error') return end
local gracz = exports["nrpg_core"]:findPlayer(plr, target)
if getElementData(gracz, "inCar") then return end
if isPedInVehicle(gracz) then return end
if getElementData(plr, "player:faction") and getElementData(plr, "player:faction") == "SAPD" then
if getElementData(plr, "kajdanki") == false then
local gracz = getPlayerName(gracz)
local gracz = getPlayerFromName(gracz)
local x2,y2,z2 = getElementPosition(gracz)
local x,y,z = getElementPosition(plr)
local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,x2,y2,z2)
if distance < 5 then
toggleControl(gracz, "enter_exit", false)
toggleControl(gracz, "enter_passenger", false)
toggleControl(plr, "jump", false)
toggleControl(plr, "sprint", false)
attachElements(gracz, plr, 0,0.55,0)
setElementPosition(gracz, x,y,z)
local graczz = getPlayerName(gracz)
kaj[plr] = {}
kaj[plr] = {graczz}
setElementData(plr,"kajdanki", true)
setPedAnimation ( gracz, "FAT", "IDLE_tired", -180, true, false )
outputChatBox("#BEBEBE"..getPlayerName(plr).."#ffffff zakuwa ciÄ™",gracz, 255,255,255,true)
outputChatBox("Zakuwasz gracza #BEBEBE"..graczz.."#ffffff",plr,255,255,255,true)
exports['nrpg_discord']:connectWeb("**[KAJDANKI]** Funkcjonariusz **"..getPlayerName(plr).."** zakuwa gracza: **"..graczz.."**.", "logi_sapd")
end
end
end
end
addCommandHandler("zakuj", zalozkaj)
function taketocar(plr, cmd, target)
if not target then exports.nrpg_interface:showPlayerNotification(plr, 'UĹĽycie /wsadz <nick>', 'error') return end
if getElementData(plr,"player:faction") and getElementData(plr,"player:faction") == "SAPD" then
if getElementData(plr, "kajdanki") then
local gracz = exports["nrpg_core"]:findPlayer(plr, target)
local x,y,z = getElementPosition(plr)
local cars = getElementsWithinRange(x, y, z, 5, "vehicle")
local car = nil
if #cars > 1 then
return exports.nrpg_interface:showPlayerNotification(plr, 'W pobliżu znajduje się więcej niż jeden pojazd', 'error')
elseif #cars == 0 or not #cars then
return exports.nrpg_interface:showPlayerNotification(plr, 'Brak pojazdu w pobliĹĽu', 'error')
end
for i,v in ipairs(cars) do
car = v
end
local pass = getVehicleOccupants(car)
local numseats = getVehicleMaxPassengers(car)
warpPedIntoVehicle(gracz, car, numseats-(#pass))
local atta = getAttachedElements(plr)
for i,v in pairs(atta)do
detachElements(v, plr)
end
kaj[plr] = {}
setElementData(plr, "kajdanki", false)
setElementData(gracz, "inCar", true)
toggleControl(plr, "jump", true)
toggleControl(plr, "sprint", true)
toggleControl(gracz, "enter_exit", false)
toggleControl(gracz, "enter_passenger", false)
outputChatBox("#BEBEBE"..getPlayerName(plr).."#ffffff wsadza ciÄ™ do pojazdu",gracz, 255,255,255,true)
outputChatBox("Wsadzasz do pojazdu gracza #BEBEBE"..getPlayerName(gracz).."#ffffff",plr,255,255,255,true)
exports['nrpg_discord']:connectWeb("**[KAJDANKI]** Funkcjonariusz **"..getPlayerName(plr).."** wsadza do pojazdu gracza: **"..getPlayerName(gracz).."**.", "logi_sapd")
end
end
end
addCommandHandler("wsadz", taketocar)
function takefromcar(plr, cmd, target)
if not target then exports.nrpg_interface:showPlayerNotification(plr, 'UĹĽycie /wyjmij <nick>', 'error') return end
if getElementData(plr,"player:faction") and getElementData(plr,"player:faction") == "SAPD" then
local gracz = exports["nrpg_core"]:findPlayer(plr, target)
if getElementData(gracz, "inCar") then
local x2,y2,z2 = getElementPosition(gracz)
local x,y,z = getElementPosition(plr)
local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,x2,y2,z2)
if distance < 5 then
setElementData(gracz, "inCar", false)
removePedFromVehicle(gracz)
toggleControl(gracz, "enter_exit", false)
toggleControl(gracz, "enter_passenger", false)
toggleControl(plr, "jump", false)
toggleControl(plr, "sprint", false)
attachElements(gracz, plr, 0,0.55,0)
local graczz = getPlayerName(gracz)
kaj[plr] = {}
kaj[plr] = {graczz}
setElementData(plr,"kajdanki", true)
setPedAnimation ( gracz, "FAT", "IDLE_tired", -180, true, false )
outputChatBox("#BEBEBE"..getPlayerName(plr).."#ffffff wyciÄ…ga ciÄ™ z pojazdu",gracz, 255,255,255,true)
outputChatBox("WyciÄ…gasz z pojazdu gracza #BEBEBE"..getPlayerName(gracz).."#ffffff",plr,255,255,255,true)
exports['nrpg_discord']:connectWeb("**[KAJDANKI]** Funkcjonariusz **"..getPlayerName(plr).."** wyciÄ…ga z pojazdu gracza: **"..getPlayerName(gracz).."**.", "logi_sapd")
end
end
end
end
addCommandHandler("wyjmij", takefromcar)
function sciagnijkaj(plr, cmd, target)
if not target then exports.nrpg_interface:showPlayerNotification(plr, 'UĹĽycie /rozkuj <nick>', 'error') return end
local gracz = exports["nrpg_core"]:findPlayer(plr, target)
if getElementData(gracz, "inCar") then return end
if isPedInVehicle(gracz) then return end
if getElementData(plr,"player:faction") and getElementData(plr,"player:faction") == "SAPD" then
if getElementData(plr, "kajdanki") then
local gracz = getPlayerName(gracz)
local gracz = getPlayerFromName(gracz)
local x2,y2,z2 = getElementPosition(gracz)
local x,y,z = getElementPosition(plr)
if (getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,x2,y2,z2)<5) then
local atta = getAttachedElements(plr)
toggleControl(gracz, "enter_exit", true)
toggleControl(gracz, "enter_passenger", true)
toggleControl(plr, "jump", true)
toggleControl(plr, "sprint", true)
for i,v in pairs(atta)do
detachElements(v, plr)
end
setElementPosition(gracz, x+2,y,z)
setElementData(plr,"kajdanki", false)
kaj[plr] = {}
outputChatBox("#BEBEBE"..getPlayerName(plr).."#ffffff rozkuwa ciÄ™",gracz, 255,255,255,true)
outputChatBox("Rozkuwasz gracza #BEBEBE"..getPlayerName(gracz).."#ffffff",plr,255,255,255,true)
exports['nrpg_discord']:connectWeb("**[KAJDANKI]** Funkcjonariusz **"..getPlayerName(plr).."** rozkuwa gracza: **"..getPlayerName(gracz).."**.", "logi_sapd")
end
end
end
end
addCommandHandler("rozkuj", sciagnijkaj)
Ostatnio zmieniony przez Nexisten 2022-06-27, 14:38, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: 2022-06-24, 13:44
OczuS
Wiek: 17 Na forum: 1008 dni Posty: 59
Nick w MP: Boro
Piwa : 554
wskaż 15 linijkę po stronie servera
Wysłany: 2022-06-24, 20:07
JJoker
Wiek: 13 Na forum: 243 dni Posty: 15
Nick w MP: JJoker
"OczuS" napisał/a :wskaż 15 linijkę po stronie servera
Ostatnio zmieniony przez TheSebaPL 2022-06-24, 21:35, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: Wczoraj 19:25
MartinPanZycia Zielony w LUA
Wiek: 23 Na forum: 2294 dni Posty: 457
Nick w MP: SZEF[EJM]Martin
Piwa : 704
spróbuj
if distance =< 5 or 0 then
Tagi: nie :: dzialają :: kajdanki
Anonymous
Na forum: 245 dni
Posty: 1
Anonymous Koniecznie zajrzyj na: