Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2019-12-02, 19:34


kerfyn

Sprint






Wiek: 18
Na forum: 367 dni
Posty: 103
Nick w MP: Sprint



Respekt: 50


Kod:

mk1 = 30000000
mk2 = 40000000
rh = 55000000
rh2 = 60000000
mask = 83000000
hood = 10000000


local licz = {}
local t=createElement('text')
setElementData(t,'name','Automatyczny montaż tuningu mechanicznego')
setElementPosition(t,1085.52, 1352.39, 10.82)


addEvent("mk1", true)
addEventHandler("mk1", root, function()
pojazd = getPedOccupiedVehicle(source)
local id = getElementData(source,"vehicle:id")
if not pojazd then return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND mk1=?",id, "1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end
if (getPlayerMoney(source) > tonumber(mk1)) then
local id = getElementData(pojazd, "vehicle:id")
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET mk1=1 WHERE id=?", id)
local sid=getElementData(source,'player:sid') or 0
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_users SET bank_money=bank_money-" ..mk1.. " WHERE id=" .. sid .. " LIMIT 1")
exports['noti']:showBox(source,"error","Zamontowano układ MK1.\nOddaj pojazd do przechowalni aby zobaczyc efekty.")
else
exports['noti']:showBox(source,"warning","Nie stać Cię na MK1.")
end
end
)







addEvent("mk2", true)
addEventHandler("mk2", root, function()
pojazd = getPedOccupiedVehicle(source)
local id = getElementData(pojazd,"vehicle:id")
if not pojazd then return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND mk2=?",id, "1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end
if (getPlayerMoney(source) > tonumber(mk2)) then
local id = getElementData(pojazd, "vehicle:id")
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET mk2=1 WHERE id=?", id)
local sid=getElementData(source,'player:sid') or 0
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_users SET bank_money=bank_money-" ..mk1.. " WHERE id=" .. sid .. " LIMIT 1")
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_users SET bank_money=bank_money-" .. cost .. " WHERE id=" .. sid .. " LIMIT 1")
exports['noti']:showBox(source,"error","Zamontowano układ MK2.\nOddaj pojazd do przechowalni aby zobaczyc efekty.")
else
exports['noti']:showBox(source,"warning","Nie stać Cię na MK2.")
end
end
)

addEvent("rh", true)
addEventHandler("rh", root, function()
pojazd = getPedOccupiedVehicle(source)
local id = getElementData(pojazd,"vehicle:id")
if not pojazd then return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND naped=?",id, "1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end
if (getPlayerMoney(source) > tonumber(rh)) then
local id = getElementData(pojazd, "vehicle:id")
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET naped=1 WHERE id=?", id)
exports['noti']:showBox(source,"error","Zamontowano napęd 4x4.\nOddaj pojazd do przechowalni aby zobaczyc efekty.")
takePlayerMoney( source, rh )
else
exports['noti']:showBox(source,"warning","Nie stać Cię na napęd 4x4.")
end
end
)

addEvent("rh2", true)
addEventHandler("rh2", root, function()
pojazd = getPedOccupiedVehicle(source)
local id = getElementData(pojazd,"vehicle:id")
if not pojazd then return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND rh=?",id, "1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end
if (getPlayerMoney(source) > tonumber(rh2)) then
local id = getElementData(pojazd, "vehicle:id")
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET rh=1 WHERE id=?", id)
exports['noti']:showBox(source,"error","Zamontowano gwintowane zawieszenie.\nOddaj pojazd do przechowalni aby zobaczyc efekty.")
takePlayerMoney( source, rh2 )
else
exports['noti']:showBox(source,"warning","Nie stać Cię na gwintowane zawieszenie.")
end
end
)

addEvent("masko", true)
addEventHandler("masko", root, function()
pojazd = getPedOccupiedVehicle(source)
local id = getElementData(pojazd,"vehicle:id")
if not pojazd then return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND masked=?",id, "1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end
if (getPlayerMoney(source) > tonumber(mask)) then
local id = getElementData(pojazd, "vehicle:id")
local veh = getPedOccupiedVehicle(source)
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET masked=2 WHERE id=?", id)
setElementData(veh,"vehicle:masked",2)
exports['noti']:showBox(source,"error","Zamontowano przyciemnienie szyb.")
takePlayerMoney( source, mask )
else
exports['noti']:showBox(source,"warning","Nie stać Cię na przyciemnienie szyb.")
end
end
)


addEvent("hood", true)
addEventHandler("hood", root, function()
pojazd = getPedOccupiedVehicle(source)
local id = getElementData(pojazd,"vehicle:id")
if not pojazd then return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND removehood=?",id, "1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end
if (getPlayerMoney(source) > tonumber(hood)) then
local id = getElementData(pojazd, "vehicle:id")
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET removehood=0 WHERE id=?", id)
exports['noti']:showBox(source,"error","Zdemontowano maskę.\nOddaj pojazd do przechowalni aby zobaczyc efekty.")
takePlayerMoney( source, mask )
else
exports['noti']:showBox(source,"warning","Nie stać Cię na demontaż maski.")
end
end
)



local wejscie = createMarker( 1078.29, 1360.69, 09.82, "cylinder", 1.2)

local wejTXT = createElement("text")
setElementData(wejTXT, "name", "Powrót do przechowywalni pojazdów")
setElementPosition(wejTXT, 1078.29, 1360.69, 10.82 )

addEventHandler("onMarkerHit", wejscie, function(hel)
setElementDimension(hel, 0)
setElementPosition(hel,1068.27, 1790.43, 10.82)
end)



Nie działa a i dałem dałem kod cały ale Tylko modyfikowałem MK1 ale nadal po zmianie z source na pojazd nie działą 0 błedów w db3

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-12-02, 22:28


Josemitek







Wiek: 19
Na forum: 32 dni
Posty: 11
Nick w MP: Josek



Respekt: 50


"kerfyn" napisał/a:

Kod:

mk1 = 30000000
mk2 = 40000000
rh = 55000000
rh2 = 60000000
mask = 83000000
hood = 10000000


local licz = {}
local t=createElement('text')
setElementData(t,'name','Automatyczny montaż tuningu mechanicznego')
setElementPosition(t,1085.52, 1352.39, 10.82)


addEvent("mk1", true)
addEventHandler("mk1", root, function()
pojazd = getPedOccupiedVehicle(source)
local id = getElementData(source,"vehicle:id")
if not pojazd then return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND mk1=?",id, "1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end
if (getPlayerMoney(source) > tonumber(mk1)) then
local id = getElementData(pojazd, "vehicle:id")
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET mk1=1 WHERE id=?", id)
local sid=getElementData(source,'player:sid') or 0
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_users SET bank_money=bank_money-" ..mk1.. " WHERE id=" .. sid .. " LIMIT 1")
exports['noti']:showBox(source,"error","Zamontowano układ MK1.\nOddaj pojazd do przechowalni aby zobaczyc efekty.")
else
exports['noti']:showBox(source,"warning","Nie stać Cię na MK1.")
end
end
)







addEvent("mk2", true)
addEventHandler("mk2", root, function()
pojazd = getPedOccupiedVehicle(source)
local id = getElementData(pojazd,"vehicle:id")
if not pojazd then return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND mk2=?",id, "1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end
if (getPlayerMoney(source) > tonumber(mk2)) then
local id = getElementData(pojazd, "vehicle:id")
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET mk2=1 WHERE id=?", id)
local sid=getElementData(source,'player:sid') or 0
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_users SET bank_money=bank_money-" ..mk1.. " WHERE id=" .. sid .. " LIMIT 1")
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_users SET bank_money=bank_money-" .. cost .. " WHERE id=" .. sid .. " LIMIT 1")
exports['noti']:showBox(source,"error","Zamontowano układ MK2.\nOddaj pojazd do przechowalni aby zobaczyc efekty.")
else
exports['noti']:showBox(source,"warning","Nie stać Cię na MK2.")
end
end
)

addEvent("rh", true)
addEventHandler("rh", root, function()
pojazd = getPedOccupiedVehicle(source)
local id = getElementData(pojazd,"vehicle:id")
if not pojazd then return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND naped=?",id, "1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end
if (getPlayerMoney(source) > tonumber(rh)) then
local id = getElementData(pojazd, "vehicle:id")
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET naped=1 WHERE id=?", id)
exports['noti']:showBox(source,"error","Zamontowano napęd 4x4.\nOddaj pojazd do przechowalni aby zobaczyc efekty.")
takePlayerMoney( source, rh )
else
exports['noti']:showBox(source,"warning","Nie stać Cię na napęd 4x4.")
end
end
)

addEvent("rh2", true)
addEventHandler("rh2", root, function()
pojazd = getPedOccupiedVehicle(source)
local id = getElementData(pojazd,"vehicle:id")
if not pojazd then return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND rh=?",id, "1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end
if (getPlayerMoney(source) > tonumber(rh2)) then
local id = getElementData(pojazd, "vehicle:id")
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET rh=1 WHERE id=?", id)
exports['noti']:showBox(source,"error","Zamontowano gwintowane zawieszenie.\nOddaj pojazd do przechowalni aby zobaczyc efekty.")
takePlayerMoney( source, rh2 )
else
exports['noti']:showBox(source,"warning","Nie stać Cię na gwintowane zawieszenie.")
end
end
)

addEvent("masko", true)
addEventHandler("masko", root, function()
pojazd = getPedOccupiedVehicle(source)
local id = getElementData(pojazd,"vehicle:id")
if not pojazd then return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND masked=?",id, "1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end
if (getPlayerMoney(source) > tonumber(mask)) then
local id = getElementData(pojazd, "vehicle:id")
local veh = getPedOccupiedVehicle(source)
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET masked=2 WHERE id=?", id)
setElementData(veh,"vehicle:masked",2)
exports['noti']:showBox(source,"error","Zamontowano przyciemnienie szyb.")
takePlayerMoney( source, mask )
else
exports['noti']:showBox(source,"warning","Nie stać Cię na przyciemnienie szyb.")
end
end
)


addEvent("hood", true)
addEventHandler("hood", root, function()
pojazd = getPedOccupiedVehicle(source)
local id = getElementData(pojazd,"vehicle:id")
if not pojazd then return end
local qr = exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND removehood=?",id, "1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end
if (getPlayerMoney(source) > tonumber(hood)) then
local id = getElementData(pojazd, "vehicle:id")
exports["pystories-db"]:dbSet("UPDATE pystories_vehicles SET removehood=0 WHERE id=?", id)
exports['noti']:showBox(source,"error","Zdemontowano maskę.\nOddaj pojazd do przechowalni aby zobaczyc efekty.")
takePlayerMoney( source, mask )
else
exports['noti']:showBox(source,"warning","Nie stać Cię na demontaż maski.")
end
end
)



local wejscie = createMarker( 1078.29, 1360.69, 09.82, "cylinder", 1.2)

local wejTXT = createElement("text")
setElementData(wejTXT, "name", "Powrót do przechowywalni pojazdów")
setElementPosition(wejTXT, 1078.29, 1360.69, 10.82 )

addEventHandler("onMarkerHit", wejscie, function(hel)
setElementDimension(hel, 0)
setElementPosition(hel,1068.27, 1790.43, 10.82)
end)



Nie działa a i dałem dałem kod cały ale Tylko modyfikowałem MK1 ale nadal po zmianie z source na pojazd nie działą 0 błedów w db3


A restartujesz skrypt wogole ?
Sprobuj jeszcze
za
local sid=getElementData(source,'player:sid') or 0

local sid=getElementData(source,"player:sid")


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-12-02, 22:44


kerfyn

Sprint






Wiek: 18
Na forum: 367 dni
Posty: 103
Nick w MP: Sprint



Respekt: 50


Nic nie działa... Tylko mi działa kiedy kase mam przy sobie. A jak "0" kasy przy sobie to nie dziala pisze mi nie stac cię na mk1 Kurcze musi być sposób jakiś chyba

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-12-02, 22:57


Wilq







Wiek: 17
Na forum: 2057 dni
Posty: 1397

Piwa: 302

Respekt: 585,8
Respekt: 585,8


No jasne, że jest.
Pobierasz dane z bazy danych (ile gracz ma kasy w banku) i sprawdzasz czy ta wartość jest większa od kwoty MK1.

Zastanów się, tutaj sprawdzasz CZY POJAZD MA ZAMONTOWANY TUNING. Kilka słów zmieniasz i masz to co chcesz osiągnąć
local qr exports['pystories-db']:dbGet("SELECT * FROM pystories_vehicles WHERE id=? AND mk1=?",id"1")
if #qr == 1 then exports['noti']:showBox(source,"info","Posiadasz już to ulepszenie.") return end 


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
kerfyn
Wysłany: 2019-12-02, 23:19


Josemitek







Wiek: 19
Na forum: 32 dni
Posty: 11
Nick w MP: Josek



Respekt: 50


"kerfyn" napisał/a:

Nic nie działa... Tylko mi działa kiedy kase mam przy sobie. A jak "0" kasy przy sobie to nie dziala pisze mi nie stac cię na mk1 Kurcze musi być sposób jakiś chyba


Jesli ci tak dziala to nie mozliwe jest. Nie masz tutaj funkcji, ktora zabiera od ciebie z twojej "kieszeni" pieniazkow tylko ze z banku pobiera. Restartujesz skrypt po wgraniu/zapisaniu go ? Bo teraz co mowisz to on dziala na starej zasadzie, czyli tego nie zmienianego kodu.

w consoli wpisz restart <i tutaj nazwa folderu>
lub jesli masz panel administratora acl (taki orginalny, ktory uruchamiasz przyciskiem "p") to wpisz na serwerze /restart <nazwa folderu>

[ Dodano: 2019-12-02, 23:19 ]
"kerfyn" napisał/a:

Nic nie działa... Tylko mi działa kiedy kase mam przy sobie. A jak "0" kasy przy sobie to nie dziala pisze mi nie stac cię na mk1 Kurcze musi być sposób jakiś chyba


Jesli ci tak dziala to nie mozliwe jest. Nie masz tutaj funkcji, ktora zabiera od ciebie z twojej "kieszeni" pieniazkow tylko ze z banku pobiera. Restartujesz skrypt po wgraniu/zapisaniu go ? Bo teraz co mowisz to on dziala na starej zasadzie, czyli tego nie zmienianego kodu.

w consoli wpisz restart <i tutaj nazwa folderu>
lub jesli masz panel administratora acl (taki orginalny, ktory uruchamiasz przyciskiem "p") to wpisz na serwerze /restart <nazwa folderu>

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-12-03, 09:18


kerfyn

Sprint






Wiek: 18
Na forum: 367 dni
Posty: 103
Nick w MP: Sprint



Respekt: 50


Nie gadaj bzdur że nie restartuje skryptu... Czyli Wilq, to ja nie mam funkcji żeby sprawdzało czy jest tune a możesz mi to napisac i by był spokój?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-12-03, 09:27


Wilq







Wiek: 17
Na forum: 2057 dni
Posty: 1397

Piwa: 302

Respekt: 585,8
Respekt: 585,8


Przecież masz sprawdzanie czy ma tune. Ty masz na bazie tego kodu sprawdzić czy gracz ma odpowiednią ilość pieniędzy.
Jeśli szukasz skryptera, to pisz śmiało na PW. Przecież się dogadamy.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
kerfyn
Wysłany: 2019-12-03, 18:38


kerfyn

Sprint






Wiek: 18
Na forum: 367 dni
Posty: 103
Nick w MP: Sprint



Respekt: 50


Można zamknąc temat

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: pobieranie :: kasy :: banko :: tune
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: