Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2018-12-28, 23:04


adaskOO

Ten który patrzy






Wiek: 16
Na forum: 1100 dni
Posty: 187
Nick w MP: adaskOO

Piwa: 794

Respekt: 230
Respekt: 230Respekt: 230


Witam otóż mam problem z myjną wszystko robi podwójnie

client

-- Myjnia pojazdów.
createBlip(-2279.03, -175.9135.3255,2,0,0,0,0,0,275) -- TWORZYMY BLIP
local missionText=createElement("text")
setElementData(missionText"name""Myjnia\nKoszt: 50PLN")
setElementPosition(missionText, -2279.03, -175.9135.32+0.8)

shader dxCreateShader"tekstura.fx" )
local marker createMarker ( -2279.03, -175.9135.32-0.5"cylinder"302550)

    function myjnia (hitPlayermatchingDimension)
    local veh getPlayerOccupiedVehicle hitPlayer )
    if ( veh then
             setElementData(hitPlayer"umyjdupe"true)
             engineApplyShaderToWorldTextureshader"vehiclegrunge256"veh )
             engineApplyShaderToWorldTextureshader"?emap*"veh )
             triggerServerEvent ("onserver"hitPlayeronserver)
             local ef createEffect "waterfall_end", -2277.64, -175.7235.32, -0.000.00271.51100true ) 
             local ef2 createEffect "waterfall_end", -2281.13, -175.6134.730.00, -0.00269.25100true )
             --
             setTimer(function()
             destroyElement(ef)
             destroyElement(ef2)
             end30001)
        end
    end
addEventHandler("onClientMarkerHit"markermyjnia)


server

function onserver () 
takePlayerMoney (source50 )
fadeCamera sourcefalse2.500setTimer fadeCamera25001sourcetrue2.5exports["CL-Notyfikacje"]:noti("Twój samochód jest czysty. Koszt mycia to 50PLN!"sourceend 
addEvent("onserver",trueaddEventHandler("onserver"rootonserver)



Dodam iż wykonuje funkcje myjnia tyle razy ile jest graczy na serwerze. Pozdrawiam z góry dziękuje.

Podpis



GG: 67663679
Discord: adaskOO#8255
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-28, 23:31


Pawel5321

Szkrypter






Wiek: 29
Na forum: 1177 dni
Posty: 173
Nick w MP: Pawell

Piwa: 1017

Respekt: 180
Respekt: 180Respekt: 180


spróbuj zamienić to:
             triggerServerEvent ("onserver"hitPlayeronserver)

na to
             triggerServerEvent ("onserver",localPlayeronserver)


Podpis
, pomogłem? Postaw piwo lub daj respekt :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-29, 11:14


Kalizman

Coś napewno...






Wiek: 16
Na forum: 1019 dni
Posty: 1418

Piwa: 3111

Respekt: 373,5
Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5


Nie wiem dlaczego Twój pierwszy argument triggerServerEvent to "onserver" skoro:
- nie jest ustalony w kodzie co to jest,
- nie jest używany po stronie servera.
Spróbuj zamienić na:
triggerServerEvent ("onserver"resourceRoot)
i w serverside
drugi argument
addEventHandler
na resourceRoot.

[ Dodano: 2018-12-29, 11:15 ]
**poprawka!
jeszcze w serverside zamień wszystkie source na client.

Podpis

Sprzedam gamemode RPG na platformę MTA:SA za niską cenę:
http://www.gtao.pl/%3Cfont-colorlime%3Esprzedam%3C-font%3E-gm-mta-country-rpg-vt126606.htm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-31, 19:38


adaskOO

Ten który patrzy






Wiek: 16
Na forum: 1100 dni
Posty: 187
Nick w MP: adaskOO

Piwa: 794

Respekt: 230
Respekt: 230Respekt: 230


Kalizman, nie działa tzn, nadal ten sam efekt pokazuje wszystkim graczom notyfikacje i zabiera pieniądze.

Podpis



GG: 67663679
Discord: adaskOO#8255
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-12-31, 19:57


Wilq







Wiek: 17
Na forum: 1796 dni
Posty: 582

Piwa: 114

Respekt: 325,8
Respekt: 325,8Respekt: 325,8Respekt: 325,8


Spróbuj dodać sprawdzanie, czy
hitPlayer == getLocalPlayer()



-- Myjnia pojazdów.
createBlip(-2279.03, -175.9135.3255,2,0,0,0,0,0,275) -- TWORZYMY BLIP
local missionText=createElement("text")
setElementData(missionText"name""Myjnia\nKoszt: 50PLN")
setElementPosition(missionText, -2279.03, -175.9135.32+0.8)

shader dxCreateShader"tekstura.fx" )
local marker createMarker ( -2279.03, -175.9135.32-0.5"cylinder"302550)

    function myjnia (hitPlayermatchingDimension)
    local veh getPlayerOccupiedVehicle hitPlayer )
    if ( veh then
        if hitPlayer == getLocalPlayer() then
             setElementData(hitPlayer"umyjdupe"true)
             engineApplyShaderToWorldTextureshader"vehiclegrunge256"veh )
             engineApplyShaderToWorldTextureshader"?emap*"veh )
             triggerServerEvent ("onserver"hitPlayeronserver)
             local ef createEffect "waterfall_end", -2277.64, -175.7235.32, -0.000.00271.51100true ) 
             local ef2 createEffect "waterfall_end", -2281.13, -175.6134.730.00, -0.00269.25100true )
             --
             setTimer(function()
             destroyElement(ef)
             destroyElement(ef2)
             end30001)
        end
        end
    end
addEventHandler("onClientMarkerHit"markermyjnia)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-01-10, 20:46


Loop







Wiek: 20
Na forum: 1657 dni
Posty: 304
Nick w MP: Loop

Piwa: 164

Respekt: 130
Respekt: 130


Kod:

triggerServerEvent ("onserver", hitPlayer, onserver)
co to w ogóle jest?
Zmień na
Kod:

triggerServerEvent ("onserver", hitPlayer)


Podpis


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: podwójnie :: myje :: zabiera :: pieniądze :: oraz :: pokazuje :: notyfikacje
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: