Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2015-11-15, 22:57

Lockard

Na forum: 3854 dni

Respekt: 50

(Nie wiem czemu musia?em wybra? tag DM albo Race. Nie mo?na tutaj pisa? o RolePlay?)

Cze??. :)

Na wst?pie wybaczcie jakiekolwiek b??dy. Z regu?y czyta?em forum jedynie jako niezarejestrowany u?ytkownik, ale ?eby napisa? temat potrzebowa?em si? zarejestrowa?.

Ot?? interesuje mnie kwestia jakie s? realne koszty i wyzwania otwarcia nowego serwera RolePlay na platformie MTA. Nie zrozumcie mnie ?le, nie planuj? tego robi? na ten moment, po prostu g?o?no my?l?.

To co mnie ciekawi to koszty, to co trzeba przygotowa?. Orientowa?em si? mniej wi?cej w cenach serwer?w i stron internetowych, ale np. jestem kompletnie zielony w kwestii programist?w - ile kosztuje jaki? bazowy GameMode, kt?ry kto? potem rozwinie, lub ile programi?ci sobie licz? za us?ugi. Takich za darmo jest rozumiem jak na lekarstwo.

Tak jak wspomnia?em, temat ma charakter g?o?nych my?li, wi?c prosz? odpu?ci? sobie posty "nie warto", "nie op?aca si?" itd. Po prostu pytam z czystej ciekawo?ci, mo?e kto? ma do?wiadczenie. :)

Pozdrawiam

Postaw piwo autorowi tego posta

Wysłany: 2015-11-15, 23:22

Na forum: 4771 dni

Piwa: 2512

Respekt: 833,5
Respekt: 833,5Respekt: 833,5

Ostrzeżeń: 60%
Lockard, DM albo RACE oznacza jakby typ serwera MTA, bo jak wiemy by? race, a teraz jest na DM.
Natomiast RP to tryb gry, popularnie nazywany gamemodem.

Koszty, hmm jakiego? GM'a s? mniej wi?cej od 30 z? w zwy?, wiadomo - wszystko zale?y od stopnia dopracowania i czasu, kt?ry programista na to po?wi?ci.

Koszt?w serwer'a jako samej maszyny Ci nie podam, bo to zale?y od hostingu, kt?ry wybierzesz, osobi?cie polecam ServerProject - ostatnio nawet wprowadzili automatyczny sklepik.