Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2018-11-20, 18:43


Pyrek24







Wiek: 18
Na forum: 867 dni
Posty: 207
Nick w MP: Pyrek



Respekt: 50


Witam otóż chciałbym aby zabierało pieniądze nie z konta gracza lecz, z banku. Bazuje na GM ogrpg.
Kod jest na salony, chciałym jak już pisałem by po kupnie pojazdu zabierało hajs z bankomatu a nie z ekwipunku.
kod
--BLIP CYGANA
createBlip(1011.35, -1355.0613.3516,2,0,0,0,0,0,275)
--salon
createBlip(1250.35, -1651.2512.6755,2,0,0,0,0,0,275)
--salon drogi
createBlip(973.90, -1470.1519.2055,2,0,0,0,0,0,275)
--mech
createBlip(1021.82, -1469.9213.5527,2,0,0,0,0,0,275)
--posX="1443.9" posY="-1578.6" posZ="13.6"
--posX="1965.3" posY="2169.7" posZ="9.5" 


local positionVehicles = {
-- nazwamodelprzebiegcenax,y,z,rx,ry,rzsprzedaż
    
--      CYGAN
    
      {'Primo'547math.random(51718,82719), 9500001021.85,-1361.01,13.69,360.0,359.9,53.8},
      {'Walton'478math.random(51718,82719), 3000001020.44,-1368.44,13.34,359.8,359.9,59.3},
      {'Previon'436math.random(51718,82719), 4000001006.16,-1358.46,13.01,359.9,0.1,245.5},
      {'Perennial'404math.random(51718,82719), 3650001013.33,-1363.11,13.10,359.7,359.7,2.4},
      {'Virgo'491math.random(51718,82719), 4760001008.10,-1367.81,13.01,359.9,359.8,314.6},
      {'Tampa'549math.random(51718,82719), 5550001013.29,-1355.58,13.11,0.0,359.7,360.0},



--   SALONIK
      {'Sabre'475,0390000001240.74,-1653.26,11.54,0.0,0.1,243.6},
      {'Flash'565,0590000001232.80,-1666.91,11.64,359.9,0.0,315.3},
      {'Fortune'526,0550000001220.49,-1664.86,11.54,359.3,360.0,307.8},    
      {'FCR-900'521,0605000001223.09,-1646.29,11.62,0.2,0.0,224.5},
      {'Sanchez'468,0510000001235.76,-1646.45,11.58,0.0,360.0,270.0},
      {'Club'589,0210000001239.75,-1657.43,11.65,0.1,0.1,286.2},
      {'Cropduster'512,0970000001880.65,-2289.08,14.00,359.9,360.0,252.3},
      {'Jester'559,0590000001262.85,-1651.33,13.24,360.0,360.0,252.8},
      {'Rumpo'440,099999990971.60,-1468.52,13.77,359.4,0.0,140.7},
      --{'Premier'426,0100000001021.85,-1361.01,13.69,360.0,359.9,53.8},
      --{'Premier'426,0100000001021.85,-1361.01,13.69,360.0,359.9,53.8},
      --{'Premier'426,0100000001021.85,-1361.01,13.69,360.0,359.9,53.8},
--    DROGI KESZ BIEDAKI
      {'Elegy'562,087500000981.43,-1473.63,18.76,359.5,0.0,92.6},
      {'ZR-350    '477,092000000965.44,-1477.40,18.91,360.0,360.0,310.6},
      {'Comet'480,083500000965.84,-1472.21,18.91,359.9,360.0,269.1},
      --{'Premier'426,0100000001021.85,-1361.01,13.69,360.0,359.9,53.8},      
     
}
for i,v in pairs(positionVehicles) do
    local veh=createVehicle(v[2], v[5], v[6], v[7], v[8], v[9], v[10], v[11])
    setElementData(veh,'vehicle:desc','Pojazd: '..v[1]..'\nCena: '..v[4]..' dolarow\nPrzebieg: '..v[3]..' km\nAby Kupić pojazd wsiądz na F i wpisz /kupuje')
    setVehicleOverrideLights(veh1)
    setElementFrozen(veh,true)
    setVehicleColor(veh255,255,255)
    setVehiclePlateText(veh,MoveRPG)
    setVehicleDamageProof(vehtrue)
    setElementData(veh,'vehicle.selling'true)

    veh:setData('vehsell:info', {
        ['cost']=(v[4]),
        ['model']=v[2],
        ['mileage']=v[3],
        ['selling']=v[12]
    }, false)
end

addEventHandler('onVehicleEnter'resourceRoot, function(plrseatjacked)
    if seat~=0 then return end
    if source:getData('vehsell:info') and source:getData('vehsell:info').selling==1 then
        plr:outputChat('* Pojazd nie jest dostępny w sprzedaży.'25500)
        return
    end

    local data=source:getData('vehsell:info')
    if not data then return end

    plr:setData('vehsell:info', {
        ['cost']=data.cost,
        ['model']=data.model,
        ['mileage']=data.mileage,
    }, false)

    plr:outputChat('* Aby zakupić ten pojazd wpisz / kupuje')
end)

addEventHandler('onVehicleExit'resourceRoot, function(plrseatjacked)
    if seat~=0 then return end

    local data=plr:getData('vehsell:info')
    if not data then return end

    plr:removeData('vehsell:info')
end)

addCommandHandler('kupuje', function(plrcmd)
    local data=plr:getData('vehsell:info')
    if not data then return end

    if getPlayerMoney(plr) < data.cost then
        --triggerClientEvent(plr,"addNotification",root,"Nie posiadasz wystarczajacej kwoty pieniędzy!","error")
        plr:outputChat('* Nie posiadasz wystarczajacej kwoty pieniędzy !')
        return
    end

    local vehicle=plr:getOccupiedVehicle()
    if vehicle then
        removePedFromVehicle(vehicle)
    end

    local cost=data.cost
    local model=data.model
    local mileage=data.mileage
    local uid=getElementData(plr,'player:uid') or 0
    takePlayerMoney(plrcost)
    if mileage <= 100 then
    exports["ogrpg-db"]:dbSet("INSERT INTO ogrpg_vehicles (model,ownedPlayer,mileage,registered,parking) VALUES (?,?,?,?,1)"modelgetElementData(plr,"player:uid"),mileage,"false")
    else
    exports["ogrpg-db"]:dbSet("INSERT INTO ogrpg_vehicles (model,ownedPlayer,mileage,registered,parking) VALUES (?,?,?,?,1)"modelgetElementData(plr,"player:uid"),mileage,"true")
    end
    --triggerClientEvent(plr,"addNotification",root,string.format("Zakupiłeś swój pojazd "..getVehicleNameFromModel(model)..", znajdziesz go w przechowywalni."),"info")
    plr:outputChat('* Zakupiłeś(aś) swój pojazd '..getVehicleNameFromModel(model)..', znajdziesz go w przechowywalni.')
end)


Za pomoc bardzo dziękuje i stawiam zimne piwko !

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-20, 18:51


Wilq







Wiek: 17
Na forum: 1858 dni
Posty: 748

Piwa: 142

Respekt: 385,8
Respekt: 385,8Respekt: 385,8Respekt: 385,8Respekt: 385,8


Masz do wyboru dwie opcje (zależy, czy korzystasz aktualnie z pierwszej):
- odejmujesz od elementDaty z kwotą w bankomacie cenę pojazdu
- wykonujesz zapytanie do bazy MySQL i tam bezpośrednio odejmujesz kwotę danego pojazdu.

Przykład z zastosowaniem pierwszej opcji:

local bankomat getElementData(player"pieniadze:bankomat")
setElementData(player"pieniadze:bankomat"tonumber(bankomat) - cost)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-20, 18:58


Pyrek24







Wiek: 18
Na forum: 867 dni
Posty: 207
Nick w MP: Pyrek



Respekt: 50


Okey, jestem nowy w lua a mółgbyś mi to w kod wkleić bardzo prosze.

Podpis
Staram się pisać coraz to lepsze skrypty.
Lecz nie zawsze mi to wychodzi :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-20, 19:14


Wilq







Wiek: 17
Na forum: 1858 dni
Posty: 748

Piwa: 142

Respekt: 385,8
Respekt: 385,8Respekt: 385,8Respekt: 385,8Respekt: 385,8


Dobra, ale z której opcji chcesz skorzystać.
Czy masz taką elementDatę? Nie znam na wylot Twojego GM.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-20, 20:04


BoomEq







Wiek: 28
Na forum: 951 dni
Posty: 95
Nick w MP: BoomEqqq

Piwa: 19

Respekt: 70


 
local bank_money getElementData(plr"bank_money")
exports["ogrpg-db"]:dbSet("UPDATE ogrpg_users SET bank_money=? WHERE id=?"bank_money-costgetElementData(plr"player:uid"))    
Moze to zamiast takePlayerMoney

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-20, 20:19


Query

LightRPG






Wiek: 17
Na forum: 501 dni
Posty: 299
Nick w MP: Query

Piwa: 652

Respekt: 111
Respekt: 111


Pyrek24, zrób coś w końcu sam. Nikt ci nigdy gotowca nie będzie dawał..

Podpis


Forum : https://light-rpg.pl
Discord : https://discord.gg/EaDzNQb
Fanpage : https://www.facebook.com/lightrpgmta/
My rozjaśnimy ci życie...

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Avenged
Wysłany: 2018-11-20, 22:01


Pyrek24







Wiek: 18
Na forum: 867 dni
Posty: 207
Nick w MP: Pyrek



Respekt: 50


Okey, postaram się

[ Dodano: 2018-11-20, 22:08 ]
Kurde, pomógłby ktoś jak to wstawić trochę się z tym meczę, bardzo dziękuje za odpowiedź, chce robić coś sam, tyko niezbyt mi to wychodzi.

Podpis
Staram się pisać coraz to lepsze skrypty.
Lecz nie zawsze mi to wychodzi :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: zabieranie :: pieniędzy :: gracza
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: