Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2018-08-24, 14:42


DJglizdek

Uczeń LUA






Wiek: 17
Na forum: 1654 dni
Posty: 74
Nick w MP: DJglizdek

Piwa: 5

Respekt: 60


Cześć. Mam pewien problem ze skryptem ponieważ system zapisuje całą broń jednak po zalogowaniu dostajemy wszystkie bronie poza kastetem. Sprawdzałem czy skrypt czasem nie pomija go w jakiś sposób ale tak nie jest. W MTA jest jakiś błąd z tym kastetem czy jak? Z góry dziękuje za pomoc :3

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-08-24, 14:56


SataN.







Wiek: 15
Na forum: 1811 dni
Posty: 741
Nick w MP: SataN

Piwa: 3660

Respekt: 44


Ostrzeżeń: 100%
W MTA można mieć wybraną ilość broni, spróbuj usunąć jedną broń byle jaką i sprawdź czy kastet będzie wtedy.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-08-24, 15:05


DJglizdek

Uczeń LUA






Wiek: 17
Na forum: 1654 dni
Posty: 74
Nick w MP: DJglizdek

Piwa: 5

Respekt: 60


Problem dalej nie znika
Umieszam odpowiednie za zapis broni fragmenty kodu

Zapis broni:

function playerQuitServer()
    if getElementData(source"player_logged") == true then
        local qh dbQuery(conn"SELECT * FROM userdata")
        local result dbPoll(qh, -1)
        if result then
            local x,y,getElementPosition(source)
            local rx,ry,rz getElementRotation(source)
            local hp getElementHealth(source)
            local armor getPedArmor(source)
            local money getPlayerMoney(source)
            local weapons = {}
            for i=0,12 do
                table.insert(weaponsgetPedWeapon(sourcei))
            end
            local ammo = {}
            for i=0,12 do
                table.insert(ammogetPedTotalAmmo(sourcei))
            end
            dbExec(conn"UPDATE userdata SET position=?, rotation=?, stats=?, weapon=?, ammo=? WHERE uid=?",toJSON({x,y,z}),toJSON({rx,ry,rz}),toJSON({hp,armor,money}),toJSON(weapons),toJSON(ammo),getElementData(source"player_uid"))
        end
        dbFree(qh)
    end
end
addEventHandler("onPlayerQuit"getRootElement(), playerQuitServer)


wczytywanie broni:

if getElementData(plr"player_uid") == row["uid"then
                            local position fromJSON(row["position"])
                            local rotation fromJSON(row["rotation"])
                            local stats fromJSON(row["stats"])
                            weapon fromJSON(row["weapon"])
                            ammo fromJSON(row["ammo"])

                            setElementPosition(plrposition[1], position[2], position[3])
                            setElementRotation(plrrotation[1], rotation[2], rotation[3])
                            setElementHealth(plrstats[1])
                            setPedArmor(plrstats[2])
                            setPlayerMoney(plrstats[3])
                            takeAllWeapons(plr)
                            for i=1,13 do
                                giveWeapon(plrweapon[i], ammo[i])
                                outputChatBox(weapon[i])
                            end
                            outputChatBox("#00cc00INFO: pomyślnie zalogowano na konto"plr255255255true)
                            triggerClientEvent(plr"playerLogged"plr)
                            break
                        else
                            outputChatBox("#cc0000BŁĄD: nieznana awaria, skontaktuj się z administratorem [numer]"plr255255255true)
                        end


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: zapis :: broni
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: