Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.


Wysłany: 2020-12-12, 17:51


ADISEQ

Uczeń Lua






Wiek: 16
Na forum: 889 dni
Posty: 130
Nick w MP: ADISEQ

Piwa: 12

Respekt: 50


Siema! wie ktoś może, jak nałożyć teskturę na szybę. Może to być jako paint job lub nie, ale nie wiem, jak to zrobić. Tutaj przykład z Calm Story. Liczę na waszą pomoc :D



[ Dodano: 2020-12-12, 17:52 ]
I to nie jest jako model bo jest tez zwykly huntley bez tej tekstury na szybie

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-12-12, 17:54


hejt







Wiek: 31
Na forum: 1031 dni
Posty: 40
Nick w MP: hejt

Piwa: 171

Respekt: 55,3


Zwykły wariant, jeśli jest też zwykły. Każda szyba jest tą samą teksturą w GTA:SA i gdybyś podmienił jedną podmieniła by się każda.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-12-12, 18:53


ADISEQ

Uczeń Lua






Wiek: 16
Na forum: 889 dni
Posty: 130
Nick w MP: ADISEQ

Piwa: 12

Respekt: 50


a nie da się zrobić tego jakims shaderem, jak kryptonimy na radiolkach ?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-12-12, 19:20


satan_

satan#4535






Wiek: 17
Na forum: 2403 dni
Posty: 1197
Nick w MP: satan

Piwa: 11044

Respekt: 141,3
Respekt: 141,3



   Support Team: Cześć, jestem do tego, by Ci pomóc jak tylko potrafię.
"ADISEQ" napisał/a:

a nie da się zrobić tego jakims shaderem, jak kryptonimy na radiolkach ?


Można zrobić to modelem, a także shaderem by móc to zmieniać bezproblemowo.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-12-12, 19:20


hejt







Wiek: 31
Na forum: 1031 dni
Posty: 40
Nick w MP: hejt

Piwa: 171

Respekt: 55,3


Tak jak napisałem, każda szyba to jeden element w grze i gdy shaderem podmienisz szybę na własną to zmienia się każda. Najłatwiej jest to zrobić w programie ZModeler gdy się na nim zna.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-12-14, 10:13


Wilq







Wiek: 18
Na forum: 2506 dni
Posty: 3292

Piwa: 624

Respekt: 1175,8
Respekt: 1175,8



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.
Funkcja

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

engineApplyShaderToWorldTexture

posiada argument "targetElement", dzięki niemu określasz element któremu nakładasz teksturę.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: tekstura :: tylną :: szybę :: auta
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: