Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2012-02-06, 15:11


Slen!on

Programista






Wiek: 30
Na forum: 4820 dni
Posty: 25

Piwa: 371

Respekt: 50

Cze??, mam pewien dylemat, mianowicie jak "przypi??" przedmiot do cz?owieka podczas wykonywania animacji ? Chodzi mi np. o animacje podnoszenia ci??ar?w, jak "przypi??" do postaci sztang? tak ?eby trzyma? j? w r?kach i przy podnoszeniu i opuszczaniu tak?e by?a w jego r?kach.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-02-06, 15:37


Brendon16







Wiek: 33
Na forum: 6154 dni
Posty: 38

Piwa: 72

Respekt: 50

http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer
chyba to, kiedys pamietam byla tez inna funkcja i calkiem ladny skrypt ze mozna bylo podczas gry przypiac obiekt, zmieniac id i polozenie i ogolnie dopasowac sobie ale juz nie pamietam jak sie nazywal

Podpis
Programuję za jedzenie
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-02-06, 15:43


Slen!on

Programista






Wiek: 30
Na forum: 4820 dni
Posty: 25

Piwa: 371

Respekt: 50

Jak mo?na sprawdzi? po?o?enie r?k w animacji podnoszenia ci??ar?w ? I opuszczanie si? obiektu razem z r?kami ?

Aby chodzi? w r?kach postaci razem z animacjami :

Pawn
ApplyAnimation(playerid,"benchpress","gym_bp_geton",4.1,0,0,0,1,0);


- posta? k?adzie si? na ?aweczk?,

Pawn
ApplyAnimation(playerid,"benchpress","gym_bp_up_A",4.1,0,0,0,1,0);


- podnosi sztang?,

Pawn
ApplyAnimation(playerid,"benchpress","gym_bp_down",4.1,0,0,0,1,0);


- opuszcza,

Pawn
ApplyAnimation(playerid,"benchpress","gym_bp_getoff",4.1,0,0,0,0,0);


- ko?czy trening, schodzi z ?aweczki obiekt znika.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-02-06, 16:14


P.Devil







Wiek: 28
Na forum: 5428 dni
Posty: 104

Piwa: 603

Respekt: 72,3

Ostrzeżeń: 40%
"Slen!on" napisał/a:

Jak mo?na sprawdzi? po?o?enie r?k w animacji podnoszenia ci??ar?w ? I opuszczanie si? obiektu razem z r?kami ?

Musia?by? u?y? timera i samemu dodawa?/obni?a? warto?? :p

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-02-07, 02:11


Brendon16







Wiek: 33
Na forum: 6154 dni
Posty: 38

Piwa: 72

Respekt: 50

http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerHoldingObject
tej funkcji szukasz a jak poszukasz dalej to znajdziesz skrypt ktory pozwoli ci w fajny sposob przetestowac ulozenie objektu do gracza

mozesz zmieniac punkt trzymania (kosc), wiec hantle beda sie poruszac z dlonia, tarcza z przedramieniem a helm bedzie na glowie, w dodatku dopasowany do skina :)

[EDIT: funkcja usunieta w 0.3c :( ]

Podpis
Programuję za jedzenie
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2012-02-07, 06:29


Slen!on

Programista






Wiek: 30
Na forum: 4820 dni
Posty: 25

Piwa: 371

Respekt: 50

Jest mo?e jaka? funkcja podobna do tej ? Je?eli nie ma to prosz? o dalsze propozycje jak to rozegra? . ^^

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: obiekt :: pod :: animacje
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
GTAONLINE.PL » JĘZYKI PROGRAMOWANIA » PAWN » [GF] Obiekt pod animacje Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku