Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2018-10-21, 14:23


okupski2000







Wiek: 35
Na forum: 1366 dni
Posty: 21
Nick w MP: Volvo



Respekt: 50


Cześć, mam problem z sygnałami dźwiękowymi. Chciałem sobie dodać poganiacz do wozu strażackiego, ale dźwięk się nie zapętla, po prostu się wyłącza. Czy jest ktoś w stanie zrobić tak, aby ten dźwięk się zapętlał?


addEvent("broadCast"true)
addEventHandler("broadCast"root, function(thePlayer)

    triggerClientEvent(root"toggleSound"root)

end)



function bind ()
    
    local veh getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
    local id getElementModel(veh)
    if id == 579 then
        triggerServerEvent("broadCast"localPlayervehid)
    end

end
bindKey("ralt""down"bind)

addEvent("toggleSound"true)
addEventHandler("toggleSound"root, function()
    if isElement(soundthen return end
    
    local veh getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
    local x,y,getElementPosition(veh)
    
    sound playSound3D("poganiacz.mp3"x,y,z)
    
    setSoundVolume(sound10.50)
    attachElements(soundveh,0,0,0)
    
end)

function destroy()
    if isElement(soundthen
        destroyElement(sound)
    end
end
bindKey("rctrl""down"destroy)


Za pomoc dziękuję!

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-10-21, 14:27


Avenged

Młodszy Szkrypter






Wiek: 16
Na forum: 879 dni
Posty: 643
Nick w MP: Avenged

Piwa: 767

Respekt: 306,3
Respekt: 306,3Respekt: 306,3Respekt: 306,3


Poczytaj na temat funkcji
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

playSound3D
;)

Podpis
LUA, JS, PHP, C++



Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-10-21, 15:10


okupski2000







Wiek: 35
Na forum: 1366 dni
Posty: 21
Nick w MP: Volvo



Respekt: 50


Za dużo się z tego nie dowiedziałem

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-10-21, 15:28


Hemoglobina

Tylko Hema






Wiek: 22
Na forum: 766 dni
Posty: 62

Piwa: 714

Respekt: 80


To musisz podszlifować język Angielski.



Czyli Twój playSound3D powinien wyglądać tak

playSound3D("poganiacz.mp3"x,y,z,true)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: brak :: zapętlania :: dźwięku :: sygnałach :: dźwiękowych
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: