Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2018-11-07, 14:17


ReMiK1337

Mapper / Uczeń LUA






Wiek: 16
Na forum: 458 dni
Posty: 194
Nick w MP: ToXu

Piwa: 6

Respekt: 60


Siema
Otóż mam taki problem że nie wiem gdy stworzę sobie GUI to chciałbym aby pokazało się ono gdy wejde w marker, natomiast mi to nie wychodzi

Za pmoc daje :piwo:

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-07, 14:54


Gravgor

LUA






Wiek: 15
Na forum: 1019 dni
Posty: 350
Nick w MP: Gravgor

Piwa: 87

Respekt: 47,8


Kod?

Podpis
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-07, 15:08


CjPomarancza

:-)






Wiek: 10
Na forum: 583 dni
Posty: 92

Piwa: 12

Respekt: 60


gdy wejdziesz w marker to addEventHandler
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onClientRender
a gdy z niego wyjdziesz to removeEventHandler

Podpis
Pomogłem? Doceń mnie i postaw :piwo: :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-07, 15:12


adaskOO

Ten który patrzy






Wiek: 17
Na forum: 1131 dni
Posty: 193
Nick w MP: adaskOO

Piwa: 885

Respekt: 260
Respekt: 260Respekt: 260Respekt: 260


Możesz użyć tego:
client:

nazwaMarkeru createMarker(xyz"cylinder"1255255255) -- tworzy marker

addEventHandler("onClientMarkerHit"nazwaMarkeru, function() 
guiSetVisible(nazwaOknatrue) -- pokazuje gui
showCursor(true) -- pokazuje kursor
end)


Podpis




GG: 67663679
Discord: adaskOO#8255
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
ReMiK1337
Wysłany: 2018-11-07, 15:24


NotPaladyn







Wiek: 28
Na forum: 189 dni
Posty: 47
Nick w MP: NotPaladyn

Piwa: 158

Respekt: 60


Roe, wiesz może jak na podstawie tego zrobić aby zamiast wchodzić w pickupa nacisnąć w gui przycisk i żeby stało się to co powinno? (To samo co miałoby się stać po wejściu w pickupa



addEventHandler "onPickupHit"pickup, function(element)
    if isObjectInACLGroup ("user."..getAccountName getPlayerAccount element ) ), aclGetGroup "Policja" ) ) then -- Wydział Prewerencyjny
        if getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" then
            id tonumber getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" ) )
            setElementModel elementid ) 
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"false )
            takeWeapon(element3)
            takeWeapon(element23)
        else
            skin tonumber getElementModel element ) )
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"skin )
            setElementModel element280  )
            giveWeapon element3)
            giveWeapon element23100 )
end
    end
    end


Daje :piwo: R*

Podpis
Aktualny Projekt
Roses Life
Postęp: 65%


100 :piwo: - 19.02.2019
Robie skrypty, mapy, interiory na zamowienie

--------------Kontakt--------------
Discord: NotPaladyn#0477
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-07, 15:38


CjPomarancza

:-)






Wiek: 10
Na forum: 583 dni
Posty: 92

Piwa: 12

Respekt: 60


@NotPaladyn

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

onClientGUIClick



function giveWeapon(button) 
if button == "left" then 

    if isObjectInACLGroup ("user."..getAccountName getPlayerAccount element ) ), aclGetGroup "Policja" ) ) then -- Wydział Prewerencyjny
        if getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" then
            id tonumber getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" ) )
            setElementModel elementid ) 
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"false )
            takeWeapon(element3)
            takeWeapon(element23)
        else
            skin tonumber getElementModel element ) )
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"skin )
            setElementModel element280  )
            giveWeapon element3)
            giveWeapon element23100 )
end
    end
end
end
addEventHandler("onClientGUIClick"twoj_button_co_chcesz_kliknacgiveWeaponfalse)


Podpis
Pomogłem? Doceń mnie i postaw :piwo: :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-07, 18:04


NotPaladyn







Wiek: 28
Na forum: 189 dni
Posty: 47
Nick w MP: NotPaladyn

Piwa: 158

Respekt: 60


Niestety nie działa, gui pokazuje się nawet gdy nie wejdzie się w marker i to każdemu kto jest w grupie ACL na serwerze

A po kliknięciu "guzika" nic się nie dzieje


Kod:
c.lua
 GUIEditor = {
    button = {},
    window = {},
    label = {}
}
addEventHandler("onClientResourceStart"resourceRoot,
    function()
        GUIEditor.window[1] = guiCreateWindow(1017215253371"Policja"false)
        guiWindowSetSizable(GUIEditor.window[1], false)

        GUIEditor.button[1] = guiCreateButton(29219192121"Rozpocznij/Zakończ Prace"falseGUIEditor.window[1])
        GUIEditor.label[1] = guiCreateLabel(338018885"       Wydział Prewerencyjny"falseGUIEditor.window[1])    
    end
)


marker:

nazwaMarkeru createMarker(1540.51135, -1661.9162613.55074"cylinder"1255255255) -- tworzy marker
setElementInterior(nazwaMarkeru0)

addEventHandler("onClientMarkerHit"nazwaMarkeru, function() 
guiSetVisibleGUIEditor.window[1], true) -- pokazuje gui
showCursor(true) -- pokazuje kursor
end)

function giveWeapon(button) 
if button == "left" then 

    if isObjectInACLGroup ("user."..getAccountName getPlayerAccount element ) ), aclGetGroup "Policja" ) ) then -- Wydział Prewerencyjny
        if getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" then
            id tonumber getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" ) )
            setElementModel elementid ) 
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"false )
            takeWeapon(element3)
            takeWeapon(element23)
        else
            skin tonumber getElementModel element ) )
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"skin )
            setElementModel element280  )
            giveWeapon element3)
            giveWeapon element23100 )
end
    end
end
end
addEventHandler("onClientGUIClick"GUIEditor.button[1], giveWeaponfalse


Podpis
Aktualny Projekt
Roses Life
Postęp: 65%


100 :piwo: - 19.02.2019
Robie skrypty, mapy, interiory na zamowienie

--------------Kontakt--------------
Discord: NotPaladyn#0477
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-07, 19:16


adaskOO

Ten który patrzy






Wiek: 17
Na forum: 1131 dni
Posty: 193
Nick w MP: adaskOO

Piwa: 885

Respekt: 260
Respekt: 260Respekt: 260Respekt: 260


Aby nie wyświetlało się każdemu, tylko temu co wejdzie w marker trzeba dodać do kodu GUI:
guiSetVisible(nazwaOKNAfalse)


Skąd masz element? Skopiowałeś to pewnie, ale mniejsza
To powinno określić element

function giveWeapon(elementbutton) 
if element ~= localPlayer then


Podpis




GG: 67663679
Discord: adaskOO#8255
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-07, 20:37


NotPaladyn







Wiek: 28
Na forum: 189 dni
Posty: 47
Nick w MP: NotPaladyn

Piwa: 158

Respekt: 60


Niestety okno nadal pokazuje się każdemu bez wejścia w marker, a po nacisnieciu w przycisk nic się nie dzieje

Podpis
Aktualny Projekt
Roses Life
Postęp: 65%


100 :piwo: - 19.02.2019
Robie skrypty, mapy, interiory na zamowienie

--------------Kontakt--------------
Discord: NotPaladyn#0477
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-08, 15:52


Gpla

Loading...






Wiek: 19
Na forum: 1252 dni
Posty: 87
Nick w MP: Loading...

Piwa: 117

Respekt: 55,3



 GUIEditor = {
    button = {},
    window = {},
    label = {}
}
addEventHandler("onClientResourceStart"resourceRoot,
    function()
        GUIEditor.window[1] = guiCreateWindow(1017215253371"Policja"false)
        guiWindowSetSizable(GUIEditor.window[1], false)

        GUIEditor.button[1] = guiCreateButton(29219192121"Rozpocznij/Zakończ Prace"falseGUIEditor.window[1])
        GUIEditor.label[1] = guiCreateLabel(338018885"       Wydział Prewerencyjny"falseGUIEditor.window[1])    
guiSetVisible(GUIEditor.window[1],false)
    end
)


addEventHandler("onClientMarkerHit"nazwaMarkeru, function(el)
if el~=localPlayer then return end
guiSetVisibleGUIEditor.window[1], true) -- pokazuje gui
showCursor(true) -- pokazuje kursor
end)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-10, 21:02


NotPaladyn







Wiek: 28
Na forum: 189 dni
Posty: 47
Nick w MP: NotPaladyn

Piwa: 158

Respekt: 60


Niestety GUI w ogóle się nie pokazuję

Próbowałem to ale tez nie działa, co powinienem poprawić?


nazwaMarkeru createMarker(1540.51135, -1661.9162613.55074"cylinder"1255255255) -- tworzy marker
setElementInterior(nazwaMarkeru0)

addEventHandler("onClientMarkerHit"nazwaMarkeru, function(el)
if el~=localPlayer then return end
guiSetVisibleGUIEditor.window[1], true) -- pokazuje gui
showCursor(true) -- pokazuje kursor
end)

function giveWeapon(button) 
if button == "left" then 

    if isObjectInACLGroup ("user."..getAccountName getPlayerAccount element ) ), aclGetGroup "Policja" ) ) then -- Wydział Prewerencyjny
        if getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" then
            id tonumber getAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin" ) )
            setElementModel elementid ) 
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"false )
            takeWeapon(element3)
            takeWeapon(element23)
        else
            skin tonumber getElementModel element ) )
            setAccountData getPlayerAccount element ), "stary:skin"skin )
            setElementModel element280  )
            giveWeapon element3)
            giveWeapon element23100 )
end
    end
end
end
addEventHandler("onClientGUIClick"GUIEditor.button[1], giveWeapontrueaddEventHandler("onClientMarkerLeave"nazwaMarkeru, function(el)
if el~=localPlayer then return end
guiSetVisibleGUIEditor.window[1], falseshowCursor(falseend)


Podpis
Aktualny Projekt
Roses Life
Postęp: 65%


100 :piwo: - 19.02.2019
Robie skrypty, mapy, interiory na zamowienie

--------------Kontakt--------------
Discord: NotPaladyn#0477
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-10, 21:21


Kalizman

Coś napewno...






Wiek: 16
Na forum: 1051 dni
Posty: 1416

Piwa: 3166

Respekt: 373,5
Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5Respekt: 373,5


błędy db3 podaj

Podpis

Sprzedam gamemode RPG na platformę MTA:SA za niską cenę:
http://www.gtao.pl/%3Cfont-colorlime%3Esprzedam%3C-font%3E-gm-mta-country-rpg-vt126606.htm

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-11, 13:49


NotPaladyn







Wiek: 28
Na forum: 189 dni
Posty: 47
Nick w MP: NotPaladyn

Piwa: 158

Respekt: 60


Błędy DB3:
ERROR: SAPD/praca.lua:35: attempt to index global 'GUIEditor' (a nil value)

A linijka 35 to:

 addEventHandler("onClientGUIClick"GUIEditor.button[1], giveWeapontrue)  


Podpis
Aktualny Projekt
Roses Life
Postęp: 65%


100 :piwo: - 19.02.2019
Robie skrypty, mapy, interiory na zamowienie

--------------Kontakt--------------
Discord: NotPaladyn#0477
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-12, 18:29


Ciastuuś

# PHP # LUA #






Wiek: 19
Na forum: 471 dni
Posty: 787
Nick w MP: Ciastuuś

Piwa: 1777

Respekt: 620
Respekt: 620Respekt: 620


Nie posiadasz takiego czegoś jak GUIEditor przez co zwraca zerową wartość dla GUIEditor.button[1]. Do tego masz jakieś rysowanie tego GUI? Jeżeli tak daj kod.

Podpis



Discord: https://horizon-rp.pl/discord.php
Forum: https://horizon-rp.pl - w trakcie tworzenia

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-12, 18:34


adaskOO

Ten który patrzy






Wiek: 17
Na forum: 1131 dni
Posty: 193
Nick w MP: adaskOO

Piwa: 885

Respekt: 260
Respekt: 260Respekt: 260Respekt: 260


Czyli brakuje tego u góry?

 GUIEditor = {
    button = {},
    window = {},
    label = {}
}


Podpis




GG: 67663679
Discord: adaskOO#8255
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: gui
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:







Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: