Wysłany: 2021-02-22, 00:08
AmLotte.
Wiek: 16 Na forum: 267 dni Posty: 107
Nick w MP: AmLotte
Piwa : 153
Tak jak w temacie, zależy mi na stronie servera.
Wysłany: 2021-02-22, 01:42
PatryKK. Emeryt LUA
Wiek: 21 Na forum: 1144 dni Posty: 1061
Nick w MP: PatryKK.
Piwa : 1852
Możesz tylko clientem i trigger do serwera
Wysłany: 2021-02-22, 13:23
AmLotte.
Wiek: 16 Na forum: 267 dni Posty: 107
Nick w MP: AmLotte
Piwa : 153
"PatryKK." napisał/a :Możesz tylko clientem i trigger do serwera
Dzięki za dość szybką odpowiedź natomiast senk tkwi w tym iż nie wiem jak przenieść zmienną auta w które uderzyłem aby np. zmienić mu kolor
tu jest skrawek kodu z który wczoraj przygotowałem.
Kod: addEventHandler("onClientVehicleCollision", root, function(collider, damageImpulseMag)
if ( source == getPedOccupiedVehicle(localPlayer) ) then
local fDamageMultiplier = getVehicleHandling(source).collisionDamageMultiplier
if damageImpulseMag* fDamageMultiplier * 0.01 >= 0.3 then
if getElementType(collider) ~= ("vehicle" or nil) then
else
triggerServerEvent(collider, localPlayer, "nadaj:bombe:komus")
end
end
end
end)
Wysłany: 2021-02-23, 10:31
MrVip615 witam
Wiek: 16 Na forum: 2391 dni Posty: 167
Nick w MP: ramzes
Piwa : 133
"AmLotte." napisał/a : "PatryKK." napisał/a :Możesz tylko clientem i trigger do serwera
Dzięki za dość szybką odpowiedź natomiast senk tkwi w tym iż nie wiem jak przenieść zmienną auta w które uderzyłem aby np. zmienić mu kolor
tu jest skrawek kodu z który wczoraj przygotowałem.
Kod: addEventHandler("onClientVehicleCollision", root, function(collider, damageImpulseMag)
if ( source == getPedOccupiedVehicle(localPlayer) ) then
local fDamageMultiplier = getVehicleHandling(source).collisionDamageMultiplier
if damageImpulseMag* fDamageMultiplier * 0.01 >= 0.3 then
if getElementType(collider) ~= ("vehicle" or nil) then
else
triggerServerEvent(collider, localPlayer, "nadaj:bombe:komus")
end
end
end
end)
bool triggerServerEvent ( string event, element theElement, [arguments...] )
w pierwszym argumencie triggerServerEvent dajesz nazwe eventu, a zmienne dajesz po drugim argumencie
Wysłany: 2021-02-24, 00:13
PatryKK. Emeryt LUA
Wiek: 21 Na forum: 1144 dni Posty: 1061
Nick w MP: PatryKK.
Piwa : 1852
badz
local fDamageMultiplier = getVehicleHandling(source).collisionDamageMultiplier
Tagi: jak :: sprawdzić :: czy :: auto :: uderzyło :: auto
Anonymous
Na forum: 245 dni
Posty: 1
Anonymous Koniecznie zajrzyj na: