Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.


Wysłany: 2021-02-22, 00:08


AmLotte.







Wiek: 16
Na forum: 267 dni
Posty: 107
Nick w MP: AmLotte

Piwa: 153

Respekt: 50


Tak jak w temacie, zależy mi na stronie servera.

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2021-02-22, 01:42


PatryKK.

Emeryt LUA






Wiek: 21
Na forum: 1144 dni
Posty: 1061
Nick w MP: PatryKK.

Piwa: 1852

Respekt: 331,5
Respekt: 331,5Respekt: 331,5Respekt: 331,5


Możesz tylko clientem i trigger do serwera

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

OnClientVehicleCollision


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2021-02-22, 13:23


AmLotte.







Wiek: 16
Na forum: 267 dni
Posty: 107
Nick w MP: AmLotte

Piwa: 153

Respekt: 50


"PatryKK." napisał/a:

Możesz tylko clientem i trigger do serwera

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

OnClientVehicleCollision

Dzięki za dość szybką odpowiedź natomiast senk tkwi w tym iż nie wiem jak przenieść zmienną auta w które uderzyłem aby np. zmienić mu kolor
tu jest skrawek kodu z który wczoraj przygotowałem.


Kod:

addEventHandler("onClientVehicleCollision", root, function(collider, damageImpulseMag)
if ( source == getPedOccupiedVehicle(localPlayer) ) then
local fDamageMultiplier = getVehicleHandling(source).collisionDamageMultiplier
if damageImpulseMag* fDamageMultiplier * 0.01 >= 0.3 then
if getElementType(collider) ~= ("vehicle" or nil) then
else
triggerServerEvent(collider, localPlayer, "nadaj:bombe:komus")
end
end
end
end)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2021-02-23, 10:31


MrVip615

witam






Wiek: 16
Na forum: 2391 dni
Posty: 167
Nick w MP: ramzes

Piwa: 133

Respekt: 85,3


"AmLotte." napisał/a:

"PatryKK." napisał/a:

Możesz tylko clientem i trigger do serwera

Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

OnClientVehicleCollision

Dzięki za dość szybką odpowiedź natomiast senk tkwi w tym iż nie wiem jak przenieść zmienną auta w które uderzyłem aby np. zmienić mu kolor
tu jest skrawek kodu z który wczoraj przygotowałem.


Kod:

addEventHandler("onClientVehicleCollision", root, function(collider, damageImpulseMag)
if ( source == getPedOccupiedVehicle(localPlayer) ) then
local fDamageMultiplier = getVehicleHandling(source).collisionDamageMultiplier
if damageImpulseMag* fDamageMultiplier * 0.01 >= 0.3 then
if getElementType(collider) ~= ("vehicle" or nil) then
else
triggerServerEvent(collider, localPlayer, "nadaj:bombe:komus")
end
end
end
end)



Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

triggerServerEvent

bool triggerServerEvent ( string event, element theElement, [arguments...] )

w pierwszym argumencie triggerServerEvent dajesz nazwe eventu, a zmienne dajesz po drugim argumencie

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2021-02-24, 00:13


PatryKK.

Emeryt LUA






Wiek: 21
Na forum: 1144 dni
Posty: 1061
Nick w MP: PatryKK.

Piwa: 1852

Respekt: 331,5
Respekt: 331,5Respekt: 331,5Respekt: 331,5


badz

local fDamageMultiplier = getVehicleHandling(source).collisionDamageMultiplier


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: jak :: sprawdzić :: czy :: auto :: uderzyło :: auto
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: