|
Wysłany: 2017-07-22, 11:39
|
sabarupl


Wiek: 37 Na forum: 2909 dni Posty: 301
Piwa: 108
|
|
|
Witam. W tym temacie co jakiś czas będą umieszczał poradniki pokazujące jak edytować oryginalne obiekty z GTA SA (np, budynki), jak tworzyć zupełnie nowe i jak je później poprawnie dodać z powrotem do gry.
Na początek filmik pokazujący jak wyeksportować jakiś obiekt z GTA SA i zaimportować go do programu 3ds max. Filmik jest filmikiem testowym i za wszelkie niedoróbki przepraszam. Mile widziane wszelkie uwagi na temat filmu.
|
Ostatnio zmieniony przez The Psychol 2021-02-02, 20:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 3 piw(a): Pumelowsky, Qwertick, TeeNekk |
 |
|
Wysłany: 2018-01-02, 15:19
|
Pevo The end


Wiek: 18 Na forum: 1673 dni Posty: 360
Nick w MP: Pevo
Piwa: 1049
|
|
|
No, w końcu mam skąd uczyć się modelowania
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: 2018-01-05, 03:18
|
ORIEL


Wiek: 24 Na forum: 1368 dni Posty: 6
Nick w MP: ORIEL
|
|
|
|
|
|
Wysłany: 2018-01-15, 15:33
|
kasztanek420


Wiek: 24 Na forum: 1157 dni Posty: 1
Nick w MP: LLLL
Piwa: 1
|
|
|
3ds Max i GTA SA od zawsze było fajnym połączeniem. :>
|
|
|
|
|
Tagi: modelowanie :: edycja :: obiektów :: 3ds :: max :: gta |
Anonymous


Na forum: 245 dni
Posty: 1

|
Anonymous Koniecznie zajrzyj na:
|
|
|