Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.


Wysłany: 2017-07-22, 11:39


sabarupl







Wiek: 37
Na forum: 2909 dni
Posty: 301

Piwa: 108

Respekt: 200
Respekt: 200Respekt: 200


Witam. W tym temacie co jakiś czas będą umieszczał poradniki pokazujące jak edytować oryginalne obiekty z GTA SA (np, budynki), jak tworzyć zupełnie nowe i jak je później poprawnie dodać z powrotem do gry.

Na początek filmik pokazujący jak wyeksportować jakiś obiekt z GTA SA i zaimportować go do programu 3ds max. Filmik jest filmikiem testowym i za wszelkie niedoróbki przepraszam. Mile widziane wszelkie uwagi na temat filmu.



Ostatnio zmieniony przez The Psychol 2021-02-02, 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 3 piw(a):
Pumelowsky, Qwertick, TeeNekk
Wysłany: 2018-01-02, 15:19


Pevo

The end






Wiek: 18
Na forum: 1673 dni
Posty: 360
Nick w MP: Pevo

Piwa: 1049

Respekt: 355,8
Respekt: 355,8Respekt: 355,8Respekt: 355,8Respekt: 355,8


No, w końcu mam skąd uczyć się modelowania :D

Podpis
01.01.21 - Koniec
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-01-05, 03:18


ORIEL







Wiek: 24
Na forum: 1368 dni
Posty: 6
Nick w MP: ORIEL



Respekt: 40


Ostrzeżeń: 100%
Pieknie! Dzieki za pomoc

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-01-15, 15:33


kasztanek420







Wiek: 24
Na forum: 1157 dni
Posty: 1
Nick w MP: LLLL

Piwa: 1

Respekt: 50


3ds Max i GTA SA od zawsze było fajnym połączeniem. :>

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: modelowanie :: edycja :: obiektów :: 3ds :: max :: gta
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: