Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2019-06-17, 22:40


Wujek14







Wiek: 19
Na forum: 475 dni
Posty: 21
Nick w MP: Wujek14



Respekt: 50


Jak Dodać masę obiektów do Filterscryptu by wszystkie wczytywało a nie tylko ich część? Borykam się z tym problemem już jakiś czas i nie wiem jak sobie z tym poradzić

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-06-18, 18:50


Michatex

PAWN Dev.






Wiek: 17
Na forum: 1427 dni
Posty: 87
Nick w MP: Michatex

Piwa: 580

Respekt: 80


na obiekty jest limit, jak masz ich za dużo to nie będziesz miał wszystkich
Streamer - jeden z pluginów zwiększa ten limit do dość dużej liczby

w filterscript dodajesz obiekty jak w gamemode

tutaj masz link do Streamera

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Wujek14
Wysłany: 2019-06-18, 21:59


Wujek14







Wiek: 19
Na forum: 475 dni
Posty: 21
Nick w MP: Wujek14



Respekt: 50


wiem że samp ma ograniczoną ilość ale jak ja mam ten plugin zapisać
#include <streamer>

czy jakoś inaczej bo jak tak jak wyżej to mi nie działa coś bo i tak połowy nie wczytuje

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2019-06-19, 09:31


ufoludeq







Wiek: 17
Na forum: 185 dni
Posty: 20
Nick w MP: UFO

Piwa: 17

Respekt: 60


"Wujek14" napisał/a:

wiem że samp ma ograniczoną ilość ale jak ja mam ten plugin zapisać
#include <streamer>

czy jakoś inaczej bo jak tak jak wyżej to mi nie działa coś bo i tak połowy nie wczytuje

Pobierasz streamera, wklejasz plik o nazwie streamer.inc do folderu pawn --> includes, następnie plugin streamer.dll do folderu plugins w głównym folderze serwera, jeśli go nie masz to go stwórz. Dopisujesz w server.cfg nowa linijkę o nazwie plugins i tam dopisujesz streamer. W gamemodzie na górze dopisujesz #include <streamer>, potem obiekty tworzysz w CreateDynamicObject.
Kod:


CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = STREAMER_OBJECT_SD, Float:drawdistance = STREAMER_OBJECT_DD, areaid = -1, priority = 0)


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Wujek14
Tagi: obiekty :: filterscriptcie
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: