Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2018-11-11, 14:15


gufi009







Wiek: 18
Na forum: 2005 dni
Posty: 7
Nick w MP: WezZostan



Respekt: 50


Witam, mam problem ze skryptem na podmianę dźwięku silnika. Chodzi o to, że gdy włączę skrypt, wsiądę do auta to wszystko jest dobrze - dźwięk odtwarzany jest prawidłowo, ale jak przesiądę się do kolejnego auta to dźwięk silnika jest słyszany przy aucie w którym siedziałem poprzednio a nie tym, w którym jestem aktualnie. Również jak auto oddam do przecho czy po prostu dam destroy w panelu to dźwięk auta dalej jest odtwarzany. Wie ktoś jak to rozwiązać?


function engine_func()
    local veh getPedOccupiedVehicle getLocalPlayer())
    if veh then
        if getElementModel veh ) == 411 then
            if getVehicleEngineState veh ) == true then
                if getElementSpeed veh"kmh" ) > 10 then
                    if idle_sound then
                        destroyElement idle_sound )
                        idle_sound nil
                    end
                    if sound == nil then
                        sound playSound3D engine_sound000true )
                        attachElements soundveh )
                    end
                    setSoundSpeed soundgetVehicleRPM(veh)/10000 )
                elseif getElementSpeed veh"kmh" ) < 10 then
                    if idle_sound == nil then
                        idle_sound playSound3D idle_soundfile000true )
                        setSoundVolume idle_sound0.2 )
                        attachElements idle_soundveh )
                    end
                elseif getElementSpeed veh"kmh" ) == 0 then
                    if sound then
                        destroyElement sound )
                        sound nil
                    end
                end
            else
                if sound then
                    destroyElement sound )
                    sound nil
                end
                if idle_sound then
                    destroyElement idle_sound )
                    idle_sound nil
                end
            end
        end
    end
end


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-12, 18:31


Ciastuuś

# PHP # LUA #






Wiek: 19
Na forum: 529 dni
Posty: 793
Nick w MP: Ciastuuś

Piwa: 1947

Respekt: 620
Respekt: 620Respekt: 620


Po prostu użyj,


Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

stopSound


Podpis



Discord: https://horizon-rp.pl/discord.php
Forum: https://horizon-rp.pl - w trakcie tworzenia

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2018-11-14, 18:00


CrimeProject







Wiek: 17
Na forum: 217 dni
Posty: 17
Nick w MP: Crime-Project

Piwa: 16

Respekt: 30


Ostrzeżeń: 100%
Możliwe, że to przez MTA 1.5.6, również mam dziwne problemy z dzwiękiem.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: pdmiana :: dźwieku :: silnika
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: