Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2020-10-17, 15:20


vAnimo

Zielony w luła






Wiek: 22
Na forum: 262 dni
Posty: 78
Nick w MP: vAnimo

Piwa: 8

Respekt: 60


C.lua



local kordy = {
    {-1845.801387.517.18,-1900.601403.900.003.1358.7349.6},
    {-1809.311388.027.04,-1892.501499.960.940.00.025.8},
    {-1829.851356.077.04,-1847.421552.921.180.00.0320.0},
}


function rozpocznij()
    local losuj math.random(2#kordy)
    jobMarker createMarker(kordy[losuj][1], kordy[losuj][2], kordy[losuj][3]-1.0"cylinder"1.025500)
    jobBlip createBlipAttachedTo(jobMarker12)
    triggerServerEvent("przeniesto",root,kordy[losuj][4], kordy[losuj][5], kordy[losuj][6],kordy[losuj][7], kordy[losuj][8], kordy[losuj][9])
    addEventHandler("onClientMarkerHit"jobMarkerbusDriver)
end

s.lua

kordys = {}

addEvent("przeniesto",true)
addEventHandler("przeniesto",resourceRoot,function(a,b,c,d,e,f)
    kordys[root]=a,b,c,d,e,f
end)

addEvent("warplodz",true)
addEventHandler("warplodz",resourceRoot,function(el)
if not el then return end
local lodz createVehicle(595,#kordys)
kordys = {}
warpPedIntoVehicle(el,lodz)
vehs[el] = lodz
end)


DB3:

Kod:


[20-10-17 15:19] WARNING: [gm]/[prace]/FLIFE-wodneie/s.lua:141: Bad argument @ 'createVehicle' [Expected number at argument 3, got none]
[20-10-17 15:19] WARNING: [gm]/[prace]/FLIFE-wodneie/s.lua:143: Bad argument @ 'warpPedIntoVehicle' [Expected vehicle at argument 2, got boolean]


Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 15:42


Shuffle

Programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2344 dni
Posty: 2455
Nick w MP: Shuffle

Piwa: 6001

Respekt: 455,3
Respekt: 455,3



   Support Team: Cześć, jestem do tego, by Ci pomóc jak tylko potrafię.
Masło maślane... #kordys zwraca ci liczbe argumentów w tabeli..


local kordy = {
    {-1845.801387.517.18,-1900.601403.900.003.1358.7349.6},
    {-1809.311388.027.04,-1892.501499.960.940.00.025.8},
    {-1829.851356.077.04,-1847.421552.921.180.00.0320.0},
}


function rozpocznij(player)
    local losuj math.random(2#kordy)
    jobMarker createMarker(kordy[losuj][1], kordy[losuj][2], kordy[losuj][3]-1.0"cylinder"1.025500)
    jobBlip createBlipAttachedTo(jobMarker12)
    triggerServerEvent("przeniesto",player,kordy[losuj][4], kordy[losuj][5], kordy[losuj][6],kordy[losuj][7], kordy[losuj][8], kordy[losuj][9])
    addEventHandler("onClientMarkerHit"jobMarkerbusDriver)
end



lodz={}

addEvent("przeniesto",true)
addEventHandler("przeniesto",resourceRoot,function(a,b,c,d,e,f)
    lodz[source] = createVehicle(595,a,b,c,d,e,f)
    warpPedIntoVehicle(source,lodz[source])
end)



  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 18:00


vAnimo

Zielony w luła






Wiek: 22
Na forum: 262 dni
Posty: 78
Nick w MP: vAnimo

Piwa: 8

Respekt: 60


Shuffle, twoj kod nie tworzy łodzi ani nie tepa do niej
próbowałem:

local losuj math.random(2#kordy)
local a,b,c,d,e,f,g,h,kordy[losuj][1], kordy[losuj][2], kordy[losuj][3],kordy[losuj][4], kordy[losuj][5], kordy[losuj][6],kordy[losuj][7], kordy[losuj][8], kordy[losuj][9]

function busDriver(elmd)
    if el ~= localPlayer or not md then return end
       triggerServerEvent("przeniesto",root,d,e,f,g,h,i,localPlayer)
end
  
function rozpocznij(player)
    jobMarker createMarker(a,b,c-1.0"cylinder"1.025500)
    jobBlip createBlipAttachedTo(jobMarker12)
    addEventHandler("onClientMarkerHit"jobMarkerbusDriver)
end

slua

addEvent("przeniesto",true)
addEventHandler("przeniesto",resourceRoot,function(a,b,c,d,e,f,gracz)
lodz createVehicle(595,a,b,c,d,e,f)
warpPedIntoVehicle(gracz,lodz)
vehs[gracz] = lodz
end)

Ten kod działał lecz nie generowało losowego punktu tylko caly czas ten sam

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 19:15


Shuffle

Programista .lua






Wiek: 23
Na forum: 2344 dni
Posty: 2455
Nick w MP: Shuffle

Piwa: 6001

Respekt: 455,3
Respekt: 455,3



   Support Team: Cześć, jestem do tego, by Ci pomóc jak tylko potrafię.
Ja ci nie dałem gotowca tylko przyklad. Po co w triggerServerEvent wpisujesz na koncu gracza? Daj go zamiast root, a po drugiej stronie używaj jako source.
Nie generuje ci losowego punktu, bo math.random podmienia się pod zmienną tylko po restarcie zasobu. Wklej math.random do eventu któregoś. Nie powiem ci ktorego bo nie wiem na jakiej zasadzie chcesz to zrobic

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
vAnimo
Wysłany: 2020-10-17, 19:59


vAnimo

Zielony w luła






Wiek: 22
Na forum: 262 dni
Posty: 78
Nick w MP: vAnimo

Piwa: 8

Respekt: 60


Dzięki, w sumie z tego co potrzebowałem to tylko to, z tym math.random piwko leci :D

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-10-17, 23:02


NotPaladyn







Wiek: 17
Na forum: 740 dni
Posty: 276
Nick w MP: NotPaladyn

Piwa: 1390

Respekt: 370
Respekt: 370Respekt: 370Respekt: 370Respekt: 370



   Moderator: Cześć, pamiętaj, aby Twoje posty zawierały argumentację zgodną z regulaminem.

Temat został zamknięty, z powodu naruszenia zasad lub wyczerpania treści.




Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
vAnimo
Tagi: przenosszenie :: koordynatow :: c.lua :: s.lua
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: