REGULAMIN DZIAŁU REKLAMY SERWERÓW ALT:V
1. W nazwie tematu należy umieścić tylko i wyłącznie nazwę serwera, nie zawierającą żadnych dopisków.
2. W opisie nazwy tematu można umieścić tylko i wyłącznie:
- W przypadku reklam serwerów: adres IP serwera.
- W przypadku zapowiedzi serwerów: adres strony/forum/discord serwera.
3. W zależności od rodzaju serwera, bądź też tematu, należy wybrać odpowiedni tag:
- [REKLAMA] - tym tagiem oznaczamy reklamy serwerów FiveM
- [ZAPOWIEDŹ] - tym tagiem oznaczamy zapowiedzi serwerów FiveM
4. Każdy temat musi zawierać opis serwera, składający się z minimum 4-5 zdań.
5. W przypadku reklam serwerów, reklama musi posiadać podane informacje:
- Nazwa serwera:
- Adres IP:
- Sloty:
- Gamemode:
6. W przypadku zapowiedzi serwerów, trzeba podać przybliżoną datę startu serwera.
7. Jeżeli reklamujesz serwer to musi on istnieć, czyli musi posiadać własny adres IP.
8. Opis jak i dane serwera muszą być w formie tekstu.
9. Administratorzy mają prawo do usunięcia danej reklamy bez podania przyczyny.
10. Każdy temat powinien zostać wykonany w schludny oraz przejrzysty sposób.
11. Autor zapowiedzi serwera zobowiązany jest aktualizować temat za pomocą nowego posta opisującego nowości/zmiany na serwerze minimum raz na 2 miesiące. Tematy bez dłuższego odzewu ze strony ekipy będą usuwane.
12. W przypadku zmiany typu tematu z zapowiedzi na reklamę, uprasza się poinformować moderatorów działu poprzez opcję 'Zgłoś post'.
13. Zakazuje się kopiowania treści reklam z dotychczasowych tematów, które znajdują się już w tym dziale.
ZASADY KOMENTOWANIA
Dział ten służy do reklamowania serwerów oraz zapowiedzi na platformie FiveM. Każdy użytkownik ma prawo do napisania komentarza w danym temacie. Jednak musi się zapoznać z poniższymi zasadami w celu uniknięcia nieprzyjemności.
1. Dozwolone są dyskusje dwóch lub więcej osób na temat serwera bądź zapowiedzi.
2. Nie wolno wszczynać kłótni, ani w nich uczestniczyć (3.3).
3. Zakazuje się obrażania innych użytkowników, a także używania słów powszechnie uznanych za wulgarne (3.3, 3.4).
4. Opinia, którą wystawiasz musi być poparta argumentami. Nie należy pisać postów typu:
- "Polecam serwer "
- "Fajny serwer, na pewno zagram "
- "Fajny serwer. Widzimy się na starcie "
- "Serwer dobry, administracja spoko."
- "10/10"
- "Już się nie mogą doczekać startu serwera! "
itp.
5. Opinia powinna składać się z kilku zdań (2-3) lub być podzielona na plusy i minusy (wady i zalety).
Posty, które nie będą spełniały powyższych wymogów będą sukcesywnie ukrywane i wygaszane, a ich autorzy nagradzani upomnieniem, zakazem pisania lub ostrzeżeniem.