Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.

Wysłany: 2020-09-01, 14:35


NeXt2k20







Wiek: 23
Na forum: 606 dni
Posty: 34
Nick w MP: NeXt



Respekt: 50


Cześć,
Mam owe pytanie modeluje już prawie od pół roku, i od kilku dni postanowiłem, że zacznę modelować do GTA:SA, MTA i jaka jest maksymalna obsługiwana rozdzielczość do MTA | GTA?
Pamiętam, że miała chyba 2048x2048, albo 1024x1024. Nie pamiętam a w google nic nie mogłem znaleźć, więc wole się upenić.

Z góry dzięki.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-09-21, 12:47


WujekEddy

3d modeler






Wiek: 23
Na forum: 2256 dni
Posty: 178
Nick w MP: Powaszny

Piwa: 901

Respekt: 124
Respekt: 124


Wszystkie liczby, które możesz podnieść do potęgi drugiej, nie polecam używać wyższej niż 256x256 bo to czysta głupota wrzucać takie textury do gta, ogólnie chyba zły dział wybrałeś.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: tekstury :: jakie :: przyjmuje :: gta:sa
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: