Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.


Wysłany: 2020-03-30, 00:11


Mazeusz







Wiek: 25
Na forum: 751 dni
Posty: 52
Nick w MP: Mazeusz*



Respekt: 50


Ostrzeżeń: 80%
Witam chciałem zrobić marker w którym żeby pokazało sie gui trzeba posiadać odpowiedni kolor auta

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2020-03-30, 00:22


mixLoLmix2

Programista






Wiek: 29
Na forum: 2191 dni
Posty: 432
Nick w MP: TomeQmix

Piwa: 1784

Respekt: 32


Pobierasz sobie kolor pojazdu:
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetVehicleColor

i następnie sprawdzasz czy pojazd posiada taki kolor jaki sobie wpiszesz w kodzie.
np.



local color1, color2, color3, color4 = getVehicleColor ( theVehicle )

if color1 == "250" and color2 == "250" and color3 == "250" and color4 == "250" then
--Ma ten kolor
end

A jeśli chcesz aby po wjechaniu pokazała sie informacja czy coś że gracz nie ma koloru to dajesz tak.


if color1 == "250" and color2 == "250" and color3 == "250" and color4 == "250" then
--Ma ten kolor więc tutaj dajemy otwieranie gui.
else
--Nie ma koloru tutaj można napisać że brak
end



[ Dodano: 2020-03-30, 01:24 ]
Oraz Marker tworzysz:
https://wiki.multitheftauto.com/index.php?title=PL/createMarker

np.


createMarker (0,0,0, "cylinder", 1.5, 255, 255, 0, 170 )

0,0,0 - x,y,z
cilinder - Na wikimtasa podanym wyżej masz rodzaje markerów.
1.5 - wielkość jego
255,255,0 - RGB (kolor)
170 - Przezroczystość

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: marker :: kolor :: auta
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: