mixLoLmix2 Programista
Wiek: 29 Na forum: 2191 dni Posty: 432
Nick w MP: TomeQmix
Piwa : 1784
Pobierasz sobie kolor pojazdu:
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetVehicleColor
i następnie sprawdzasz czy pojazd posiada taki kolor jaki sobie wpiszesz w kodzie.
np.
local color1, color2, color3, color4 = getVehicleColor ( theVehicle )
if color1 == "250" and color2 == "250" and color3 == "250" and color4 == "250" then
--Ma ten kolor
end
A jeśli chcesz aby po wjechaniu pokazała sie informacja czy coś że gracz nie ma koloru to dajesz tak.
if color1 == "250" and color2 == "250" and color3 == "250" and color4 == "250" then
--Ma ten kolor więc tutaj dajemy otwieranie gui.
else
--Nie ma koloru tutaj można napisać że brak
end
[ Dodano : 2020-03-30, 01:24 ]
Oraz Marker tworzysz:
https://wiki.multitheftauto.com/index.php?title=PL/createMarker
np.
createMarker (0,0,0, "cylinder", 1.5, 255, 255, 0, 170 )
0,0,0 - x,y,z
cilinder - Na wikimtasa podanym wyżej masz rodzaje markerów.
1.5 - wielkość jego
255,255,0 - RGB (kolor)
170 - Przezroczystość