|
Wysłany: 2022-02-16, 11:45
|
thegamerq


Wiek: 18 Na forum: 1982 dni Posty: 13
Nick w MP: thegamerq
|
|
|
Cześć,
Ostatnio stworzyłem model salonu w Tierra Robada i mam pewien problem po wgraniu go na serwer. Oczywiście teksturki oraz kolizje sa idealnie, natomiast niektóre elementy typu część podłogi na 2gim pietrze czy filary są "płaskie". Próbowałem już kilka razy eksportować .dff oraz testowałem różne opcje w blenderze. Problem polega na tym, że w dff viewerze wszystko jest dobrze, natomiast dopiero po wgraniu na serwer widoczne są te błędy.
-debugscript nie wykazuje nic
-fotki z blendera:
-fotki z gierki:

|
Ostatnio zmieniony przez Dawidos. 2022-02-16, 15:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Wysłany: 2022-02-18, 10:16
|
D4RK_ Programista LUA


Wiek: 15 Na forum: 146 dni Posty: 21
Nick w MP: D4RK_EZ
Piwa: 68
|
|
|
Próbowałeś w Blenderze ustawić na filarach żeby miały doubleside? W Blenderze jest taka opcja i jest podobna do tej co w Map Editorze MTA. Spróbuj nadać to na filary i możliwe, że problem będzie rozwiązany. Jeżeli masz już tą opcje na filarach to napisz mi tu, a ja spróbuje poszukać innego rozwiązania.
|
|
|
|
|
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 1 piw(a): thegamerq |
 |
|
Wysłany: 2022-02-18, 13:44
|
thegamerq


Wiek: 18 Na forum: 1982 dni Posty: 13
Nick w MP: thegamerq
|
|
|
Okej, znalazłem odpowiedź. Poszperałem trochę blenderze po twojej odpowiedzi z tym double-side i rozwiązałem problem. Dla tych którzy będą mieli taką samą sytuację opiszę krótko co trzeba zrobić:
1. Wchodzimy w edit-mode i zaznaczamy wybrane elementy:
2. Następnie przechodzimy w zakładkę Face i klikamy Solidify Faces
3. Exportujemy .dff i gotowe !
|
|
|
|
|
|
Wysłany: 2022-02-18, 14:24
|
D4RK_ Programista LUA


Wiek: 15 Na forum: 146 dni Posty: 21
Nick w MP: D4RK_EZ
Piwa: 68
|
|
|
|
|
Tagi: wgraniu :: modelu :: serwer :: niektóre :: elementy :: zrobiły :: się |
Anonymous


Na forum: 245 dni
Posty: 1

|
Anonymous Koniecznie zajrzyj na:
|
|
|