Zaloguj się by uzyskać pełen dostęp. Nie masz jeszcze konta? Założ je już teraz w kilka sekund.
Wysłany: 2014-02-14, 21:29


Combacior







Wiek: 23
Na forum: 3375 dni
Posty: 1515

Piwa: 2104

Respekt: 1050
Respekt: 1050


Ostrzeżeń: 20%
Najbardziej popularny dźwięk gongu: 17802

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-02-19, 14:06


Driftin33k

DrifteR






Wiek: 23
Na forum: 2159 dni
Posty: 43
Nick w MP: _Driftin3K_

Piwa: 40

Respekt: 45,3


Małe pytanko, czy jest jakaś funkcja/warunek, że np auto musi dotykać ziemi bądź stać na 4 kołach aby coś można było zrobić? Np wpisać jakąś komendę czy coś :) ?

Podpis
Reaktywaja serwera Drift Team! 27.02.2016r!

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-03-07, 14:19


HIZMEN







Wiek: 21
Na forum: 2212 dni
Posty: 66

Piwa: 48

Respekt: 50


Witam mam małe pytanie jak zrobić żeby samochód przy wejściu do niego był wyłączony ??

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-04-10, 16:27


Kasiuniaa







Wiek: 21
Na forum: 2261 dni
Posty: 3
Nick w MP: Katie_Corner



Respekt: 50


Hejka wszystkim ! :) Mam pewien problem, ponieważ u mnie interiory/ obiekty niektóre widać na ulicach i nie wiem co z tym zrobić, ponieważ nie chce ich usuwać. Można zrobić żeby nie było ich widać na ulicach, ale żeby istniały? Proszę bardzo o pomoc. Daje :piwo: :piwo: :piwo: za dobre porady, rozwiązania mojego problemu.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-04-10, 16:56


Sillence







Wiek: 20
Na forum: 2736 dni
Posty: 1523
Nick w MP: Sillence

Piwa: 1453

Respekt: 416,3
Respekt: 416,3


Kasiuniaa, Możesz zmienić VW (Virtual World), w którym pokazuje się dany obiekt :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-04-20, 20:33


mrmas







Wiek: 20
Na forum: 2391 dni
Posty: 54
Nick w MP: Michalphs

Piwa: 537

Respekt: 63


Ostrzeżeń: 20%
Czym różni się standardowe tworzenie textdrawów, od tworzenia CreatePlayerTextDraw ? Czy PlayerTD ma jakiś limit ?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-04-20, 21:06


Sillence







Wiek: 20
Na forum: 2736 dni
Posty: 1523
Nick w MP: Sillence

Piwa: 1453

Respekt: 416,3
Respekt: 416,3


mrmas,
TextDrawCreate - Tworzy po prostu textdraw, który możesz wyświetlić dla 1 gracza jak i dla wszystkich jednocześnie :)
CreatePlayerTextDraw - Tworzy texdraw dla każdego gracza z osobna :)

"mrmas" napisał/a:

Czy PlayerTD ma jakiś limit ?

Limit ten wynosi: 800 znaków, czyli tak samo jak w przypadku zwykłego textdrawu :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-04-20, 23:00


mrmas







Wiek: 20
Na forum: 2391 dni
Posty: 54
Nick w MP: Michalphs

Piwa: 537

Respekt: 63


Ostrzeżeń: 20%
@up Nie chodzi mi o znaki tylko ile TD można stworzyć.

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-04-20, 23:03


Sillence







Wiek: 20
Na forum: 2736 dni
Posty: 1523
Nick w MP: Sillence

Piwa: 1453

Respekt: 416,3
Respekt: 416,3


mrmas, Z tego co wyszukałem to na 1 gracza przypada około 256 textdrawów ;)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-04-20, 23:07


Pavlo856







Wiek: 25
Na forum: 3024 dni
Posty: 77

Piwa: 39

Respekt: 84


TextDrawCreate - 2048
CreatePlayerTextDraw - 256

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-04-25, 09:25


sentin123







Wiek: 24
Na forum: 2480 dni
Posty: 5
Nick w MP: Sentin

Piwa: 81

Respekt: 50


Mam pytanie, pobrałem mapę dm/4fun skompilowałem ją porzez te includy z paczki i nie działały komendy typu /alogin /skin ale za to obiekty śmigały.
Postanowiłem przekompilować mapkę z najnowszymi includami i okazuje się że komendy zaczeły działać ale obiekty zniknęły. Wszystko dobrze miałem napisane w filterscrips, najowsze pluginy includy itp. Kolega mi poradził pewien prosty skrypt na ładowanie obiektów w .txt Dalej żadne obiekty nie działa NIC. Czemu się tak dzieje ? O co chodzi. Proszę o wytłumaczenie.
Kod:

[09:19] Ban list
[09:19] --------
[09:19] Loaded: samp.ban
[09:19]
[09:19]
[09:19] Filterscripts
[09:19] ---------------
[09:19] Loading filterscript 'loader.amx'...
[09:19] [Stunt.txt
] 666 loaded objects.
[09:19] Loaded 1 filterscripts.

[09:19] -----------------------------------
[09:19] Trwa laczenie z baza MySQL...
[09:19] Host: s1.servhost.pl
[09:19] User: samp10615
[09:19] Database: samp10615
[09:19] Poloczono z baza MySQL (Handleid: 1)
[09:19] -----------------------------------
[09:19] Trwa Wczytywanie Pojazdow, Pickupów...
[09:19] Wczytano 724 Pojazdów
[09:19] Wczytano 32 Pickupów


Podpis
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-05-31, 13:23


HIZMEN







Wiek: 21
Na forum: 2212 dni
Posty: 66

Piwa: 48

Respekt: 50


Witam mam taki problem a mianowicie
Kod:

mapa(1).pwn(3256) : warning 213: tag mismatch
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Warning.
================ READY ================

Linika

Kod:

format Float(localstring, sizeof localstring, "Miejsce załadunku "GCOLOR_WHITE"%s"GCOLOR_GREEN", Miejsce rozładunku: "GCOLOR_WHITE"%s"GCOLOR_GREEN", Towar: "GCOLOR_WHITE"%s"GCOLOR_GREEN", Waga: "GCOLOR_WHITE"%d"GCOLOR_GREEN" ton.", CargoPoint[MissionList[GetPVarInt(playerid, "Mission")][mLoadPoint]][pointName], CargoPoint[MissionList[GetPVarInt(playerid, "Mission")][mUnLoadPoint]][pointName], CargoPoint[GetPVarInt(playerid, "Mission")][mCargoName], GetPVarInt(playerid, "Mission_Weight"));


a tu cała komenda
Kod:

CMD:zlecenie(playerid, params[])
{
new missionid;
if(GetPVarInt(playerid, "IsMission"))
{
new localstring[256];
format Float(localstring, sizeof localstring, "Miejsce załadunku "GCOLOR_WHITE"%s"GCOLOR_GREEN", Miejsce rozładunku: "GCOLOR_WHITE"%s"GCOLOR_GREEN", Towar: "GCOLOR_WHITE"%s"GCOLOR_GREEN", Waga: "GCOLOR_WHITE"%d"GCOLOR_GREEN" ton.", CargoPoint[MissionList[GetPVarInt(playerid, "Mission")][mLoadPoint]][pointName], CargoPoint[MissionList[GetPVarInt(playerid, "Mission")][mUnLoadPoint]][pointName], CargoPoint[GetPVarInt(playerid, "Mission")][mCargoName], GetPVarInt(playerid, "Mission_Weight"));
SendClientMessage(playerid, C_LIGHTGREEN, localstring);
}
else
{
if(sscanf(params, "d", missionid))
{
SendClientMessage(playerid, C_LIGHTRED, "* /zlecenie [UID]");
}
else
{
SetPVarInt(playerid, "GoMission", missionid);
format(string, sizeof string, ""GCOLOR_GUI"Miejsce załadunku:\n\t{FFFFFF}%s\n"GCOLOR_GUI"Miejsce rozładunku:\n\t{FFFFFF}%s\n"GCOLOR_GUI"Towar:\n\t{FFFFFF}%s\n"GCOLOR_WHITE"Waga:\n\t{FFFFFF}%d ton\n\n"GCOLOR_GUI"Czy chcesz przyjąć zlecenie?", CargoPoint[MissionList[Mission[missionid][0]][mLoadPoint]][pointName], CargoPoint[MissionList[Mission[missionid][0]][mUnLoadPoint]][pointName], MissionList[Mission[missionid][0]][mCargoName], Mission[missionid][2]);
ShowPlayerDialog(playerid, MISSION_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, ""GCOLOR_WHITE"Zlecenie", string, "Tak", "Zamknij");
}
}
return 1;
}

Za pomoc Piwko , a i o ile czytałem trzeba niby dodać Float ale jak dodaje to wiecej jest erroryów z 213

[ Komentarz dodany przez: Iggy: 2014-05-31, 13:45 ]
HIZMEN, od tego masz ten temat. Na przyszłość korzystaj z niego. :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-05-31, 14:09


PvF.GreeN







Wiek: 21
Na forum: 2251 dni
Posty: 216
Nick w MP: NexuS

Piwa: 2687

Respekt: 128
Respekt: 128


Ostrzeżeń: 60%
@up

Komenda

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-11-10, 14:04


Rerxser







Wiek: 19
Na forum: 1932 dni
Posty: 3



Respekt: 50


Jak dodać obiekt jako stały, niezniszczalny i czy da się zrobić, że przez jakiś obiekt dało by się przenikać?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Wysłany: 2014-11-15, 14:55


Dero

www.polishRPG.pl






Wiek: 24
Na forum: 2119 dni
Posty: 11
Nick w MP: Richard Schroetter

Piwa: 12

Respekt: 74


Są obiekt zniszczalne i niezniszczalne, kolizyjne i bez kolizji (przenikalne), jednak takiej właściwości nie da się nadać funkcją, ot po prostu dany obiekt jest taki, a inny taki.

Podpis
I'll do what I can to be a confident wreck.
Postaw piwo autorowi tego posta
 

 
Tagi: małe :: pytania :: odnośnie :: pawn
Anonymous





Na forum: 245 dni
Posty: 1



Anonymous Koniecznie zajrzyj na:








Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: